Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

selve trekkinga var egentlig ikke så ille, var jo bedøvd.. Tannlegen var veldig imponert da, ovar at jeg turte å ta alle tre. Men han var veldig flink også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ganske dopa på ibumetin, og vil være det i fire dager.. Vi får se etter det om det gjør vont da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet avgrensningen til oppgaven vår og når vi møtes i morgen vil nesten hele innledningen være ferdig!

Ellers er vi så og si ferdig med prosjektplanen. Den må bare skrives på data og det skulle M gjør i dag.

Eller har vi vært i kontakt med de som skal kontaktes for å få til å møte de, har J har ordenet så vi skal møte på et pride kurs på mandag for å snakke med kommende fosterforeldre om hvilken aldersgrupper de er interessert i, og hvorfor.

Så har jeg sendt mail til bvt i Fredrikstad, håper de har mulighet til å hjelpe oss med noen få opplysninger fra mapper, dvs. vi trenger å vite plasseringstid(tid fra søknad til bufetat og til plassering i fosterhjem) noen barn mellom 0-6, 7-12 og 13-18. så det håper jeg de kan rote frem fra dataen..

Ellers så jobber jeg nå med å skrive hva som kjennetegner vanlige barn mellom 13-18 år, for så å si hva vanlige reaksjoner er, på f.eks foreldre-psykiatri eller foreldres rus. De to andre har også hver sin gruppe. Dette skal jeg være ferdig med på mandag da.

Hvordan ligger dere ann da Søndagsengel? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M mailet litt med skoleveileder i dag og han mente at vi MÅ ha 2-3 teorier, f.eks Ericsons stadieteori opp mot freud.. Sånn har ikke vi tenkt i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært barnevakt i tre timer, 300 kr på sparebøssa. Sparer til sommerferie. Har i allefall 3000 i sedler på sparebøssa nå.. Og en god del mynt også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, ny "arbeids"dag over. I dag har vi ordnet og laget statistikk. Viste dere at (dette er et lite utvalg i Drammen altså og ikke noe generaliserende) i barn og ungdom som blir plassert av barneverntjenesten i Drammen i fosterhjem på bakgrunn av omsorgsovertagelse venter i snitt før de får fosterhjem:

0-6 år: 97 dager

7-12år: (Husker ikke nøyaktig tall i hodet)ca 170 dager

13-18år: 365 dager, altså nøyaktig et år!

Og nå er oppgaven å finne ut hvorfor!

Nå må jeg ta ut kyllingfileter av fryseren for jeg får gjest til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt over to.. Men det ble ikek bare skriving da. spilte WOW. Det hadde forresten vært et spill for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til ta meg raskt igjen Linn3c..

Takk for klemmen Fisken!

I kveld blir det taco og Idol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Fysj for et tannlege-besøk du har vært på da - 3 tenner fattigere, og en god del penger også, tenker jeg. :trøste:

Kose deg med taco og Idol i kveld!

:vinke:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linn- bursdager passer alltid dårlig! I allefall så lenge det ikke er egen!

Jo Kverula, fikk slanket lommeboken, en god del ja ca 4000 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Uffda, 4000...det var mye det...Men så er det viktig å ta vare på tennene sine - eller rettere sagt, kvitte seg med dem man ikke trenger! :wink:

God natt!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...