Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

:trøste:

Det med sølvet var kjempesurt... :(

Jeg håper du finner en løsning på det.

Går det ikke an å leie sånt? Det er vel rådyrt å kjøpe alt på en gang for deg...!? :-? Må man ha masse sølv på seg? Noen i familien som har noen ekstra søljer?

Skulle kanskje ha skrevet det i link-innlegget ditt...men nå er jeg her :wink:

God tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da er 17 mai over og jeg fikk ordna meg nytt sølv til en rimlig penge.. (rimlig og rimlig fru blom, 2000 kr måtte jeg ut med). Men NÅ er det forsikret i tilfelle rottefelle. Og det koster meg 250kr i året da. Ellers var 17 mai en fin dag den. Så på barnetoget og var på tivoli. Tivoliet er en liten nedtur hvert år for de har aldri noe nytt.

18 mai på morgenen var det klassetur. Ja da jeg var i form jeg. Litt trøtt men det var de fleste andre også. Det blåste kuling og vi skulle ut på en øy. Det vil si at vi måtte ut i en liten 32 fot tresnekke i ca 1 meter bølger. Det gikk bra med oss i båten men de som prøvde å padle kano måtte gi opp... Vel fremme på den forbåste øy ble det krangel om de 15 sengeplassene. Ja 15 sengeplasser og 36 som skal sove blir litt galt.. Men vi fikk da orden på det også. Hadde med lavo. De som sov i den sov ganske lite pga vinden.

På dagen hadde vi natursti, ikke helt vanlig natursti med spørsmål fra naturen men bl.a kommentarer fra andre i klassen, Kan de ha sagt det her tro? Veldig morsomt på kvelden da vi skulle gå igjennom og alle måtte stå tilrette for det som var skrevet.. Ellers så hadde vi hoppeball konkuranse og jeg har nå to blå knær! På kvelden hadde vi sanger. Det var laget et sang hefte og vi sang patriot sanger. FFk sangen ble jeg ganske hes av! For når andre synger sangen til bl.a vålerenga, molde, tønsberg, og moss så blir en ganske hes! Men morsomt var det! Ekstra morsomt men noen alkohyler innabors..

Hjemturen i går gikk greit. Det blåste litt mer men vi kom i land i ti tiden og fikk satt kursen mot oslo igjen. Deilig å komme hjem..

Var hjemme noen timer og så rett på jobbintervju. Butikk jobb. Trenger noe i sommer og ved siden av skolen. Det var 150 søkere og alle var ikke intervjuet enda. Men jeg har jobbet tre år innen samme kjeden så jeg håper jeg har en sjans. De skal ikke ansette noen før streiken er over da. For nå var det ganske rolig..

Etter jobbintervjuet så var det rett på barnevakt jobb. Hjemme i ti tiden. DA var jeg sliten da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Hei søstra mi!

Stakk bare innom for å ønske deg god morgen jeg....og god helg!!

Skal på jobb jeg nå...er så sinnsykt trett :o men det tåler jeg.

Skal forresten en tur til mamma i helgen. Må jo selvfølgelig stikke innom pappa å da....(det er så uvant at de er her i Norge!!!). De får besøk av onkel D og tante J i dag, som skal være der hele helgen tror jeg.... Skal bli litt kost å se de igjen, for jeg har jo ikke sett de p åmange år!!! :oops:

Ne nå får jeg komme meg av gåre!

Glad i deg søs!

klem klem *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da ble det hjemtur denne helgen også.. Blitt en del av de turene i det siste!

Du skulle sett lillebror, den minste, da han fikk sykkelen.. Han sov da vi kom den 16, og så da han våknet så gråt han litt. Vi satt oppe så vi hadde ikke hørt han fort nok. Jeg løp ned og overfalt han med en stor kos og sa at han måtte komme ut en tur.. Jo han kunne jo det da og tok på seg skoa(med litt hjelp). Og så kom vi ut og ser sykkelen. Du skulle sett de øynene! fra å være tårevåte til å lyse.. Jeg spurte fint hva dette var da, jo det var en sykkel. Hvem sin sykkel da lurte jeg på.. MIN og super glis! så fornøyd! Han hadde fått den av E*** da.. Ikke av meg da? spurte jeg, jo det var det jeg sa jo; K***. Blander fortsatt litt han lillebror men han er jo sååå søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde, hvite, sterk som stålet, sender ballen inn i målet. Klem i vei nå går det bra, heia, heia Fredrikstad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Marigull og Emina.. :klem:

FFK Tapte i dag også. Går ikke så bra i tippeligaen med første keper og beste forsvarer skadet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart Eksamen og jeg vil da ha en to ukerstid der jeg ikke kommer til å være særlig på nett! Så om det er noen som vil ha tak i meg så er pm tingen. Får melding på mail.. Skal prøve å huske å sjekke den. Vil være meste av tiden hjemme hos mamma eller pappa for det er mye nærmere skolen og bibloteket (ca 10 mil nærmere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei søs!

I natt fikk pusen vår fem kattunger!!!

De er så søte!!

Du får ta deg en tur etter eksamen!

Lykke til!Glad i deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.