Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1081 Del Skrevet 6. mai 2005 Så fint huset var :-) Lykke til så mye og håper dere får en fin helg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #1082 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Alwa! Ble nok ikke det huset på oss. Vi har litt god tid da. Er avhengig av å kunne tjene litt penger først så en av oss må ha jobb.. Søndagsengel? Har du sett at de sakl ha folk på Jibbe? Ellers er signaturen byttet.. Må jo bytte litt i ny og ne når det finnes så mange fine sanger fra ffk. Mandag er det forresten kamp mot brann.. Og vi skal ha veiledning kl 21!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1083 Del Skrevet 6. mai 2005 Oki, det var synd da. Men dere finner nok det rette huset en vakker dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mai 2005 #1084 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei! Ja, har sett at de trenger folk på Jibbe :-) Skal du på kamp og ha veiledning etterpå? Eller får du ikke gått på kampen? Hvorfor så sen veiledning? Regner med det er med skoleveileder da? I Oslo eller? Nå skal jeg på skolen... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #1085 Del Skrevet 7. mai 2005 Veiledning i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #1086 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå er oppgaven 9200 ord! Holder på med konklusjon og avsluttning.. Så var det bare det å oversette tittelen til engelsk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mai 2005 #1087 Del Skrevet 7. mai 2005 Oh my god, er det alt dere har igjen??? :o Vi har over 9000 ord vi også, men 7000 av dem er i drøftningen, og den er enda ikke ferdig...Og vi har ikke skrevet innledning, metodedel og avslutning enda, i tillegg til at vi skal ha mer teori og drøft! Så vi må ta vekk masse! Og blir nok ikke ferdige til fredag... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #1088 Del Skrevet 7. mai 2005 Jepp.. Vi satt å renskrev hele teoridelen i sist uke, og har skrevet drøften sammen denne uken. Så skal vi gå igjennom og renskrive den på mandag. Jeg skal ha med utkast til konklusjon og feilkilder da.. Men aner ikke hvordan feilkilder skal se ut! Forslag? Metode, pressentasjon av funn, drøft og opsummering og konklusjon er totalt 4600 ord.. Skal bli ca 1000 ord større men det er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2005 #1089 Del Skrevet 8. mai 2005 Så flinke (og heldige) dere er!!! Hvis du mener hva som kan være feilkilder, så sier Dalland at det kan være om spørsmålet er riktig oppfattet, om intervjueren har forstått svaret riktig... Hadde dere kvantitativ spørreundersøkelse? Vi har satt opp ca antall sider vi vil bruke pr del (med utgangspunkt i andre oppgaver vi har sett på), og skal bruke ca 6 sider på teoridelen og 14 (?) på drøft. Husker ikke helt på drøftningsdelen, men det var ganske mange i hvertfall. Hvos mange har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #1090 Del Skrevet 8. mai 2005 1.0 INNLEDNING_____________________________2 1.1 BAKGRUNN FOR VALG AV OPPGAVE/ TEMA____2 1.1.1 Formålet med oppgaven___________________2 1.2 PROBLEMSTILLING________________________2 1.3 BEGREPSAVKLARING______________________3 1.5 VIDERE GANG I OPPGAVEN_________________4 2.0 TEORIDEL_______________________________5 2.1 KOGNITIV UTVIKLINGSTEORI_______________5 2.1.1 Jean Piaget – stadieteori___________________5 2.1.1.1 Kritiskt blikk på Piaget sin stadieteori_________7 2.1.2 Hukommelse_____________________________7 2.2 PERSONLIGHETSPSYKOLOGI________________9 2.2.1 FORHOLD SOM VIRKER INN PÅ PERSONLIGHETSUTVIKLINGEN___________________11 2.2.2 Speilingsteori___________________________12 2.3 TILKNYTNINGSTEORI_____________________13 2.4 LOV OM BARNEVERNTJENESTER_____________16 2.4.1 Omsorgssvikt___________________________17 2.5 FORSKRIFT OM FOSTERHJEM_______________17 2.5.1 Rekruttering_____________________________17 2.5.2 Godkjenning av fosterhjem_________________18 3.0 METODEDEL_____________________________19 3.1 GENERELT OM METODE____________________19 3.2 TIDLIGERE FORSKNING___________________19 3.3 VALG AV METODE MED TANKE PÅ OPPGAVEN__19 3.3.1 Lese barnevernmapper____________________20 3.3.2 Spørreskjema____________________________20 4.0 PRESENTASJON AV FUNN__________________22 4.1 FEILKILDER____________________________27 5.0 DRØFTING_____________________________28 5.1 TEORETISKE ÅRSAKER___________________28 5.2 MULIGE PRAKTISKE ÅRSAKER______________30 6.0 OPPSUMMERING OG KONKLUSJON__________35 LITTERATURLISTE_____________________________36 VEDLEGG ____________________________________36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #1091 Del Skrevet 8. mai 2005 Skjemaene har både lukkede svar (avkrysning) og åpne svaralternativer (Hvorfor har du valgt slik som du har valgt i de lukkede) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 8. mai 2005 #1092 Del Skrevet 8. mai 2005 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #1093 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja bortsett fra en svak hodepine så har jeg det fint! Er veldig lei oppgaven da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2005 #1094 Del Skrevet 8. mai 2005 Brann bankar Fredrikstad i morgon! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #1095 Del Skrevet 8. mai 2005 trur du ja! I ettermiddag var mannen og jeg ute å spise mat. Koset oss med Mongolsk.. Var helt greit. Har smakt bedre mongolsk i Fredrikstad da. Neste gang vi skal ut tror jeg det blir Jambo på Karl Johan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. mai 2005 #1096 Del Skrevet 9. mai 2005 Absolutt! - Skal du på kampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #1097 Del Skrevet 9. mai 2005 Dessverre så har jeg ikke mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. mai 2005 #1098 Del Skrevet 9. mai 2005 Jaja.. - Me får følgja med på andre måtar då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #1099 Del Skrevet 9. mai 2005 Da er jeg tilbake fra veiledning.. Vi fikk vist ikke helt slokka brann har jeg hørt! Men det hadde vært en livat kamp! Nå er oppgaven vår snart ferdig. Veileder har ikke lov til å si hvordan vi ligger ann men han sa nå at det skulle godt gjøre å stryke på dette vi hadde gjort nå. Så gikk vi gjennom oppgaven og da var det bare "dette her er greit", "her har dere drøftet greit", og "dette var greit".. Spurte om han kinne nyansere det litt med så bruke bra eller velig greit men det kunne han ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mai 2005 #1100 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tviler ikke et sekund på at dere har gjort det bedre enn bare "greit", liv! :-) Det håper jeg vi har også... Tror vi blir ferdige med drøftningsdelen i dag. Men den er for stor, så vi får et problem med å fjerne noe etter hvert... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg