Gjest baby-E Skrevet 25. september 2004 #541 Del Skrevet 25. september 2004 God morgen, søs! Håper du får en fin lørdag! Skal jobbe både i dag og i morgen jeg! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. september 2004 Forfatter #542 Del Skrevet 25. september 2004 Skal hilse deg så mye og takke fra jubelanten. Hun var i fin form og hadde baket kake bare til for meg! Gjett hvem? Rips-kake self. Ellers begynner jeg å bli lei av å skulle flytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2004 #543 Del Skrevet 28. september 2004 Hei liv! Ser du også skal holde på å vaske i dag! Har dere pakka sammen alt nå da, og er klare til å flytte? Skal dere flytte langt? Har ikke helt fått med meg det jeg... :oops: Vi får gjøre en innsats i dag begge to, og hvis jeg får tid, skal jeg jammen stikke innom deg og pusset et par vinduer for deg! Ha en fin vaskedag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 Forfatter #544 Del Skrevet 28. september 2004 Vi skal flytte en hel mil! Kjempe langt.. Men vi skal inn til byen da. Og så blir vi naboen til Greensky. Ikke pakket helt alt da. Må vel gjøre det først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #545 Del Skrevet 28. september 2004 hei hei søstra mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #546 Del Skrevet 28. september 2004 se dagens rose-tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 Forfatter #547 Del Skrevet 28. september 2004 takk for rose siss.. Nå er jeg så utrolig lei av å pakke og rydde og vaske at jeg spyr men jeg må jo bare gjøre det ferdig. Noen som har lyst å skrive skolepogaven min? Kritiskblikk på hjelpetilbud til utsatte grupper. Max 3500 ord. Har ikke tid inni all flyttingen! Siss du er herved invitert på pizza hos meg på lørdag. Kommer to fra kassen +en kjæreste som skal hjelpe med flyttingen og da. Men du og din er hjertlige velkomne. Må jo belønnes for flyttestresset dere hjelper meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #548 Del Skrevet 28. september 2004 Siss du er herved invitert på pizza hos meg på lørdag. Kommer to fra kassen +en kjæreste som skal hjelpe med flyttingen og da. Men du og din er hjertlige velkomne. Må jo belønnes for flyttestresset dere hjelper meg med. skal jobbe jeg, søstra mi! Det var dumt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 Forfatter #549 Del Skrevet 28. september 2004 jaja, det var dumt det da siss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. september 2004 #550 Del Skrevet 28. september 2004 er det noe liv her a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 28. september 2004 liv er her iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 Forfatter #552 Del Skrevet 28. september 2004 Nå pakkes pc'n ned så da sees vi kun på offenlige steder i 3-5 uker. Skal prøve å komme meg på nett på skolen i ny og ne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2004 #553 Del Skrevet 29. september 2004 Kose dere med flytting og diverse framover da - og så får du holde oss oppdatert gjennom baby-E! HA DET FINT SÅ LENGE, LIV! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. september 2004 Forfatter #554 Del Skrevet 30. september 2004 hei.. En litt trøtt liv titter innom. Har ikke sovet mer enn 3,5time i natt. Håper megleren er fornøyd når han kommer for å se på leiligheten.. Har vasket og vasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. september 2004 #555 Del Skrevet 30. september 2004 Oj, 3,5 time...det var ikke stort...håper du får mulighet til å sove ut litt i løpet av dagen og kvelden da! Må jo være opplagt nå - det er jo snart helg!!! :D Ha en fin dag - lykke til med meglerbesøk! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. september 2004 #556 Del Skrevet 30. september 2004 megleren var fornøyd, så nå er nøklene levert. Men det har dukke opp et problem da....ang praksisplassen til liv. Hun hadde jo alt i boks, men siden de ikke hadde hørt noe mer, hadde de gitt den til noen andre Hadde jeg fått snakka med det neket, tror jeg hun ville gitt liv tilbake plassen ganske fort! Hun skulle ringe og prate med læreren sin nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. september 2004 #557 Del Skrevet 30. september 2004 HVA??? Kan man bare gi bort praksisplasser på den måten??? :-x K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #558 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei hei! Bare titter innom med gode ønsker for helgen jeg! pluss at jeg ville ha deg frem på side en igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #559 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. oktober 2004 #560 Del Skrevet 2. oktober 2004 igjen opp fra side to..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg