liv Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #181 Del Skrevet 6. mai 2004 blokktesten gikk supert! Vi har lov til å ha 25 feil! Men jeg fikk bare 1.. Bare EN feil.. Stolt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. mai 2004 #182 Del Skrevet 6. mai 2004 Meget bra og ikke minst, meget imponert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #183 Del Skrevet 7. mai 2004 takk takk takk. Har vært på ikea i dag. Og kom hjem med en hylle og noen kroker til fellesboden, servieter og lys! Flink? Klarte å ikke bruke mer enn 257 kr! Og da er halvparten fra felleskassa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 7. mai 2004 #184 Del Skrevet 7. mai 2004 God helg Liv! Gratulerer så masse med kjempe resultat på blokktesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #185 Del Skrevet 7. mai 2004 tusen takk for hilsen marigull! Nu har jeg hatt besøk og vi har spist lasagne og sett på idol. Glemte helt av cæsar men det får bare være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #186 Del Skrevet 8. mai 2004 Og da har vi hatt besøk av utdrikkningslag. Det var koselig det altså. Har spilt inn sang.Kvaliteten på synginga kan diskuterers men med litt autotune og annen juks så blir det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. mai 2004 #187 Del Skrevet 8. mai 2004 God helg Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #188 Del Skrevet 8. mai 2004 tusen takk lilleputt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 8. mai 2004 #189 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei Liv :D Tenkte jeg skulle ta en tur innom dagboken din å hilse på! Så du også var glad i tivoli Kan godt være det er der i morgen også,men er ikke sikker på det. Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #190 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei og tusen takk for hilsen! Tror, om det er fint vær, at jeg skal dra med kjæresten ned på Aker brygge i morgen, bare sånn tilfelle det er tivoli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mai 2004 #191 Del Skrevet 8. mai 2004 Å, det hørtes koselig ut Tusen takk for hilsen i dagboken min. Ønsker deg en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 8. mai 2004 #192 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei Liv.. Ja ikke sant, tivoli er toppen.... jeg har en slags barnslig glede av å dra på tivoli og famileparker :-) Også lukter det litt sommer av det synes jeg.. Du får ha en fortsatt god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #193 Del Skrevet 8. mai 2004 Takk for hilsner Fisk og Marigull.. Håper bare det er tivoli i morgen. Mannen er ikke glad i å sloss med tyngdekraften men han er veldig flink på sånn luftpistol skyting!(har drevet med det så han vant noen bamser sist ja. Bare synd siktene er helt rare!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #194 Del Skrevet 9. mai 2004 Var en tur på aker brygge i dag. Kjempe koselig å bare gå arm i arm med min kjære i solskinnet og spise is.. Var en karusell på tivoliet jeg kunne tenke meg å ta men den kosta jo 100 kr for en tur og det blir litt drøyt for en stakkars students lommebok.. Ingen skyting der så da ble det ikke noen bamse på meg heller men ettesom jeg har nok av de så var det kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 9. mai 2004 #195 Del Skrevet 9. mai 2004 Så kos å gå på Aker brygge i dette deilige været! Hadde lyst til å ta meg en tur jeg også, men ble hjemme i hagen i dag jeg! God søndag kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. mai 2004 #196 Del Skrevet 10. mai 2004 Så det er HER du holder til!! :-D Tusen takk for hyggelig helge-hilsen, Liv! Høres herlig ut med arm-i-arm-is-tur på Aker Brygge! Blir så glad av solskinn! :D Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #197 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei lillen! Så du fant meg! Tusen takk for hilsen. Jeg stresser fra den ene barenvaktjobben til den andre om dagen.Håper på fint være så vi kan gå i parken morgen. Tiden går så mye fortere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. mai 2004 #198 Del Skrevet 11. mai 2004 Tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 13. mai 2004 Heihei og takk for titten.. Nå må jeg snart pakke litt så det ikke blir så mye å drasse med på søndag. Hmm, hva trengs for et døgn i skogen da? Sovepose, liggeunderlag, strømpebukse, pollenallergimed. Klær, ekstra sko, fiskesaker.. Noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #200 Del Skrevet 13. mai 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...9731&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg