Gå til innhold

Julegave til søster

What

Anbefalte innlegg

Trenger tips til julegave til søsteren min og hennes samboer.

De har veldig dårlig råd for tiden og jeg vil gjerne gi noe som de kan glede seg over og samtidig være nyttig.

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

CathFoto har mange skikkelig gode ideer :)

Henger meg på henne og tipser om at kurver kan fylles med mye "snadder"; alt fra en blanding av oster, god vin, marmelader, ristyper de liker, olivenolje osv.

Eller; god shampo, balsam og hårkur, kombinert med herlig dusjsåpe, en super bodylotion for eksempel fra l'Occitane og et par nye håndkler av skikkelig god kvalitet :)

Romslige gaver, god/høy kvalitet og som er noe som brukes jevnlig tror jeg er gaver som blir satt pris på :)

- det er fremdeles slike gaver jeg blir uendelig takknemlig for, for det er gaver det ligger stor omtanke bak når innholdet i kurven ble plukket.

Forøvrig veldig fine gaver ogs til dem som har alt ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine forslag..absolutt gode ideer!

Noen fler? :)

Det burde kunne sendes!

En kurv med diverse i hadde vært en fin gave, men blir litt voldsomt å sende i posten. Skal sende med pakker til hele familien og det blir mye å sende 3 store forsendinger :)

Ingen bra restauranter der de bor. Eller, de få som er er veldig dyre og sender ikke gavekort. Noen skal være vanskelige altså!

Endret av What
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokebok med billige oppskrifter

Er det en bedrift som tilbyr grønnsaker levert på døren i nærheten? Vet at jeg hadde blitt henrykt om noen kjøpte ett halvt års medlemskap eller noe til meg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...