Gå til innhold

Er det andre som tenner på.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg tenner så utrolig på tanken at min kjære mann i en heftig situasjon med en annen mann.

Jeg vet at han ikke er fremmed for tanken selv og har lyst å utforske dette.

Og jeg blir selv kjempe kåt med tanken på at min mann f. eks hjelper meg å suge en annen mann. Eller at han selv tar en mann eller blir tatt av en mann.

Jeg vil selvfølgelig være med selv, ikke at han gjøre dette og senere forteller meg det.

Er det noen andre som har det slik?

Hilen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hmmm det var hvist ikke så mange som ville svare på dette.

Jeg trodde vel ikke at det var så sært..

Ja ja jeg venter i spenning jeg.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en slik tanke tenner ikke meg. Og jeg vet at samboeren min ikke hadde vært med på noe slikt uansett (homofob)

Jeg tenner derimot på tanken om meg selv med en annen dame.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenner på tanken selv jeg Anonym! Har aldri tenkt slike tanker før, men det siste året så må jeg nok inrømme at jeg har fantasert en del om det ja..Er ikke sikkert jeg ville(eller kjæresten min for den saks skyld!)prøvd det ut i virkligheten, men man vet jo aldri icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, den tanken tenner IKKE meg!! Jeg er ikke homofob på noen måte, men tanken på at min kjære skulle hatt sex med en annen mann blir for sær. Det samme blir tanken på at han skal ha sex med en annen dame og... icon_smile.gif Jeg vil ha ham for meg selv. Så d så!!

Klem fra en ikke innlogget Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener. Jeg fantaserer om det, men det betyr ikke dermed at jeg vil det på ordentlig. Men man kan jo leke med tanken. Tror mange tenker det kvalmeste om slikt men det trenger jo ikke å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...