Gjest Cassandra Skrevet 10. september 2012 #1 Del Skrevet 10. september 2012 Hva er det man kan gjøre da for å ikke virke masete eller krevende? Det jeg mener med ubalanse, er hvor den ene parten tar initiativet i sms/tlf. Ja det er et avstandsforhold vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 10. september 2012 #2 Del Skrevet 10. september 2012 Da fikser man opp i det slik de gjorde før i tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CASSANDRA Skrevet 10. september 2012 #3 Del Skrevet 10. september 2012 Har gjort det flere ganger (hvis det er KOMMUNIKASJON, du sikter til) men føler at jeg bare maser og krever. Jeg vil jo ikke at han skal gå lei heller. Skal jeg bare kutte ut og sende meldinger og ringe,i håp med at han skjønner alvoret... eller er det kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekky33 Skrevet 10. september 2012 #4 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg har selv vært i et avstandsforhold. For meg funket det å la være å svare innimellom når ting vi ble enige om ikke fungerte. Det ga ham en vekker på at han ikke kunne gjøre som han ville hele tiden. Det er feil at det er kun den ene parten som hele tiden skal ofre seg/glemme seg selv for å gjøre den andre fornøyd. Men det er selvfølgelig ingen fasit svar på det, du må nesten teste ut hva som vil fungere. Men det fungerte for oss, og vi er gift nå. "Vær der for andre, men aldri på bekostning av deg selv!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 10. september 2012 #5 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg har selv vært i et avstandsforhold. For meg funket det å la være å svare innimellom når ting vi ble enige om ikke fungerte. Det ga ham en vekker på at han ikke kunne gjøre som han ville hele tiden. Det er feil at det er kun den ene parten som hele tiden skal ofre seg/glemme seg selv for å gjøre den andre fornøyd. Men det er selvfølgelig ingen fasit svar på det, du må nesten teste ut hva som vil fungere. Men det fungerte for oss, og vi er gift nå. "Vær der for andre, men aldri på bekostning av deg selv!" Når du skriver; La være å svare innimellom... Kunne du utdype mer om det? Var det han som sendte/ringte deg melding, eller var det slikt at du ikke svarte han når han prøvde å få kontakt med deg? Beklager hvis jeg tolket det feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekky33 Skrevet 10. september 2012 #6 Del Skrevet 10. september 2012 Når du skriver; La være å svare innimellom... Kunne du utdype mer om det? Var det han som sendte/ringte deg melding, eller var det slikt at du ikke svarte han når han prøvde å få kontakt med deg? Beklager hvis jeg tolket det feil. Jeg lot være å ta mobilen, og når jeg først snakket med han så ga jeg han en kald tone for at han skulle skjønne at noe av det han gjorde ikke var akseptabelt. Jeg kunne føle at han ikke respekterte meg nok for den jeg var/er. Og når ord ikke var nok så viste jeg det i handling ved å være kald og tilsynelatende likegyldig. Det har hjulpet, og vi har et mye mer gjensidig og respektfult forhold nå, men vi har fortsatt noen ting vi må jobbe med. Enkelte ting kan ta litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå