Gå til innhold

Hvordan i allverden...


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg nevne forumet, og en dag jeg kjeda meg så var jeg innom. Ble sugd inn i løpet av kort tid.

Koser meg her jeg!! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tre års dag i disse dager, faktisk. Mars 2001 satt vi en bryllupsdato og jeg begynte å lete etter sider om bryllup. Og havnet på KG - de andre sidene var bare vas og pene bilder - og våget meg etterhvert ut i andre forum enn bryllup. Og siden har jeg grodd fast.

Hotel California - you can check out anytime, but you can never leave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - det er jeg ikke sikker på. Var gjest lenge. Hadde nick en stund og slettet det. Nå er jeg tilbake - men for hvor lenge vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg viste meg linker fra seksualitet forumet og vi satt og lo ganske mye av diverse innlegg.. :oops: Jeg skrev ned adressen og begynte å utforske resten av forumet og bestemte meg for å bli medlem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fleire andre så var det bryllaupsførebuingar... Me hadde nett begynt å planlegge litt konkret. Eg leita etter tips, informasjon og sånn på nette, og fekk nokre treff frå KG. Var ei stund inne på bryllaup som gjest, spurde og svarte. Vart etterkvart registrert, og har jo dessutan funne ut at det finst mykje meir enn bryllaup her... (sidan eg no er godt gift... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninde var lei mine vanskelige spørsmål, som ho egentlig ikkje kunne svare på, så ho tipsa meg om KG.

Likar meg kjempe godt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Via startsidens link til hus-hage. Der fikk jeg opp en link til Hus, hage og hobby her på KG. Tror det er ca 2, 5 år siden, men det tok litt tid før jeg fattet interesse for resten av forumet og registrerte meg.

Tusenfryds Hotel California strofer passet bra ja! :Nikke:

..... :digge: You can check out anytime, but you can never leave... :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramlet innom da jeg skulle gifte meg for noen år siden. Lette etter en skredder eller sydame og google linket meg til KG.

Siden har jeg gresset rundt her!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en snarvei hit på startsida.no, og kikka på hva detta var.

Var vel gjest et halv års tid før jeg registrerte meg 21. Mai 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du registrerte deg 19. februar 2004 og husker ikke :tunge1:

Det er jo litt morsomt, da :oops:

Er det ?

hehe..Ville ikke hengt meg opp i den datoen var jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Hun jeg overtok jobben etter hadde KG som startside, så ble det til at jeg surfa rundt litt, og vips, så var jeg blitt hooked... Enig med Hege, krabbeteine it is! Dessuten har jeg truffet mange hyggelige folk her, som jeg også har kontakt med IRL, og det er så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusenfryds Hotel California strofer passet bra ja! :Nikke:

..... :digge: You can check out anytime, but you can never leave... :digge:

Absolutt enig der ja!!

Ble sykemeldt i fjor jeg.. og fikk bredbånd samtidig.. Har vært på besøk ørten ganger, men det begynte å bli så ofte og jeg ble så ivrig av og til at jeg like godt kunne registrere meg..

Må stort sett inn hver dag nå, litt avhengighetsskapende :roll:

Er litt flaut spesielt siden jeg fler ganger har klagd over mannen og lurt på om han var mer glad i datamaskinen enn meg og nå er jeg like ille :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg (som den fjortis jeg er) søkte på ordet "sex" og der kom KGs "sex og samliv" (som det den gang het) opp. Jeg tror det var høsten 2000 eller januar 2001. Ble ganske fascinert av Dorians svar og ble værende. Først etter mange uker oppdaget jeg at det var andre diskusjonssider også.....

Siden har jeg vært her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...