Gå til innhold

Hvordan i allverden...


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

...havnet DU her?! :wink:

(Det eksisterer sikkert massevis av gamle tråder som tar for seg det samme, men det bryr jeg meg ikke noe om :tunge1: )

Jeg fikk høre om KG fra en veninne. Hadde overhode ikke noe forhold til diskusjonsforum fra før, og ble nysgjerrig på hva dette var for noe. Husker jeg var helt overveldet i begynelsen, her kunne man virkelig finne råd, tips og inspirasjon om alt mellom himmel og jord! :)

Hva med DEG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arbeidsløs, satt mye alene hjemme og surfet. Fant barn i magen og likte diskusjonsforumet. En dag var det en link til KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snubla over det, heter det vel.. For omtrent to år siden søkte jeg etter ett eller annet rart, og havnet her inne. Og dermed ble jeg like godt. Først litt som gjest, mens jeg kikket meg rundt, og så som fast bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på et annet forum i flere år og syntes det begynte å bli litt vel mye tull der, og datt vel mer eller mindre innom Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på nettet å søkte etter ett eller annet jeg også. Tror det var noe med om man kunne lage en eller annen veske til å rense sølv med. La inn et innlegg her, fikk noen svar, leste deretter alle innleggene på hus, hobby og hage også registrerte jeg meg etterpå.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Søkte etter bryllup og fant ut at det var her det var størst aktivitet. Etterhvert oppdaget jeg at forumet hadde mye annet også. Var gjest en stund før jeg registrerte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på jobb en sommer (tror det var i 2000), ingenting å gjøre..så var jeg inne på hjemmesiden til en kompis av meg og da gikk jeg inn på kvinneguiden via den siden kg før lå på. Hadde aldri vært på en slik siden før, så det var en ny verden for meg... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For over tre år siden var jeg på jakt etter et ok forum å vanke i. Snublet inn hit, og finner ikke veien ut igjen.

KG er nemlig som ei krabbeteine. Lett å komme inn, bra åte, og veien ut er vanskelig å finne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi bestemte bryllupsdato i sommer søkte jeg på forskjellig som hadde med bryllup å gjøre og dermed havnet jeg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at vi bestemte bryllupsdato i sommer søkte jeg på forskjellig som hadde med bryllup å gjøre og dermed havnet jeg her...

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter at vi bestemte bryllupsdato i sommer søkte jeg på forskjellig som hadde med bryllup å gjøre og dermed havnet jeg her...

Me to :bryllup:

Prøvde først på Ditt bryllup, og der var det LITE aktivitet. Så ett innlegg der hvor en skrev at på KG var det myyye mer aktivitet i forumene! OG, det stemte jo! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snubla innom her ganske så tilfeldig, for noen år siden, men ble ikke aktiv medlem før leeeeenge etterpå (er ikke så utrolig aktiv nå heller da :P ), og syns det er et topp forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...