Christinamor Skrevet 24. februar 2004 #21 Del Skrevet 24. februar 2004 En link om samme tema fra Nybakt mamma..... http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=117743 Noen bilder er det og...'> Noen bilder er det og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. februar 2004 #22 Del Skrevet 24. februar 2004 En link om samme tema fra Nybakt mamma..... http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=117743 Noen bilder er det og...'> Noen bilder er det og... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. februar 2004 #23 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg ble litt fascinert av tråden deres, ettersom jeg selv har motsatt problem, jeg har for langt. Men jeg vet at LANGT regnes som til albuen/midt på ryggen. Til skulderbladene går som halvlangt,ihvertfall generelt. Så deres kortkorte hår er altså et like stort problem som kjempelangt....Er nysgjerrig på hva dere ender med, er det noen som kan tenke seg å bruke løshår evt. få extensions for å få en tilstrekkelig "brudete" look? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 24. februar 2004 #24 Del Skrevet 24. februar 2004 Prøver igjen.... hårtips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. februar 2004 #25 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei, jeg vil ikke ha extensions. Om jeg hadde hatt langt hår kunne jeg kanskej hatt det (i samme farge), fordi håret mitt er så tynt at det er tvilsomt om det vil fylle ut en frisyre som er satt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. februar 2004 #26 Del Skrevet 24. februar 2004 Har du noen ide om hva slags frisyre du kunne tenke deg den dagen? ALLE kan få så godt som den frisyren de vil ha, bare man går til en kreativ frisør. Bor du i Oslo? I så fall kan jeg gi deg et par anbefalinger, for jeg har frisørskrekk og skal slippe til en av dem i huet mitt for første gang på nesten ti år....Jeg har hatt flere runder og forhørt meg hos diverse frisører her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 24. februar 2004 #27 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg ble litt fascinert av tråden deres' date=' ettersom jeg selv har motsatt problem, jeg har for langt. Men jeg vet at LANGT regnes som til albuen/midt på ryggen. Til skulderbladene går som halvlangt,ihvertfall generelt. Så deres kortkorte hår er altså et like stort problem som kjempelangt....Er nysgjerrig på hva dere ender med, er det noen som kan tenke seg å bruke løshår evt. få extensions for å få en tilstrekkelig "brudete" look?[/quote'] Nope. Da kunne jeg like så godt spart håret langt, og det er ikke meg. Så jeg velger å ha kort hår, og tror jeg blir like "brudete" allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. februar 2004 #28 Del Skrevet 24. februar 2004 Har du noen ide om hva slags frisyre du kunne tenke deg den dagen? Ja og nei. Jeg vet jo at håret vil være kort. Jeg ønsker tips om hvordan man kan pynte kort hår, rufsete vs glatt, pannelugg som er kort eller lang osv. Tror jeg skal gå til min vanlige frisør, med kort hår tar jeg ikke sjansen på å la noen andre klippe meg, i tilfelle det ikke blir fint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå