Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Finnes det i det hele tatt bilder som viser en brud med kort hår? Noen som har linker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Det lurer jeg også på, Poirot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Kjenner en med kort nesten sort hår som giftet seg og hun var nydelig klippet, med enkelte spisser som var dratt frem. Men det hadde jo vært interessant å se på alternative pyntemuligheter for oss som nsten ser ut som en gutt på håret også. Det er ikke alle bruder som skal ha en enorm flott håroppsats. Jeg ønsker allikevel å være pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 21. februar 2004 #4 Del Skrevet 21. februar 2004 HELT ENIG!! Jeg har alltid tenkt at når jeg skal gifte meg, ja da skal jeg ha oppsatt hår. Hadde tenkt å la håret gro frem til bryllupsdagen. Etter å ha prøvd kjoler osv. fant jeg fort ut at det blir like flott med kort hår. Kan allikevel ha slør og tiara. Og å la håret gro er jo ikke meg. Så jeg stiller med kort hår, farget sort, rødt og litt orange. Blir så tøfft så Er også litt heldig, da min faste frisør også er han som skal style håret selve bryllupsdagen. Så jeg blir sikkert like fornøyd som alltid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Samme her. Jeg vurderer en blomst i håret, men vet ikke om den vil sitte i det korte håret. Ei venninne av meg klipte seg i en fin frisyre og satte på et diadem. Det var kjempe fint og enkelt, men selv har jeg altså ikke lyst på det. Noen som har linker til korte brudefrisyrer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...5rfrisyre#33237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Altså, får jeg vente til prøvetimen og se og høre da. Tusen takk, Poirot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #8 Del Skrevet 21. februar 2004 Når dere sier kort hår, hvor kort er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 21. februar 2004 #9 Del Skrevet 21. februar 2004 Når dere sier kort hår' date=' hvor kort er det?[/quote'] Kort lugg, litt "lengde" i nakken, kort oppe ("buste"-sveis m/ 80-talls look ) Skal spare litt på toppen av hodet, slik at det blir nok til tupering og festing av slør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #10 Del Skrevet 21. februar 2004 Guttekort er mitt. Kort i nakken og rundt ørene. Kort skrådd pannelugg, og litt lenger på toppen (sånn at ikke kvervillen får alt til å stå rett opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #11 Del Skrevet 21. februar 2004 Mitt hår er fingerlangt, slik at det kan rufses litt til. Har kort pannelugg som kan gres litt hit og dit eller legges fremover. Ligger litt over ørene. Helt glatt og mykt, ikke noe krøller. Ligner litt på hårfrisyren til han ene norske Idoldommeren (Jan Fredrik?) http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/testdeg...ticle180615.ece :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #12 Del Skrevet 21. februar 2004 (Er ikke alltid at "kort hår" på internett er like kort som mitt...) http://www.weddinghair.com/hairstyles/short/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #13 Del Skrevet 21. februar 2004 (Er ikke alltid at "kort hår" på internett er like kort som mitt...) :enig_animasjon: Det er min erfaring også. Har en følelse av at kort hår på nettet stort sett er halvlangt.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #14 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor langt må det være for å få festet evt slør? (Og hva er kvervill?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #15 Del Skrevet 21. februar 2004 (Og hva er kvervill?) Virvel, svirvel, bestemmer ofte hvordan håret rundt skal ligge, eller side-/midtskill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #16 Del Skrevet 21. februar 2004 Virvel, svirvel, bestemmer ofte hvordan håret rundt skal ligge, eller side-/midtskill. Har også verv midt på hodet i en sirkel. Den får alt til å være plankeflatt uansett hva man gjør. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #17 Del Skrevet 21. februar 2004 Har også verv midt på hodet i en sirkel. Den får alt til å være plankeflatt uansett hva man gjør. :evil: Hos meg får vervet håret til å stå, mer eller mindre, opp :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er vanskelig å finne bilder av korhårede bruker på Internett, men kikket man på bilder av de som har giftet seg kan man få ideer. selv hadde jeg kort hår (selvom det var noe lenger enn jeg vanligvis har) da vi giftet oss. Slik så jeg ut: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden3.jpg skal man ha både slør og tiara må man naturligvis ha litt hår å feste det i... Ellers har frisørene utrolig masse blader med ulike hårfrisyrer, så man kan finne mange tips der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 24. februar 2004 #19 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg hadde også kort hår da jeg gifta meg. Jeg ville ikke spare bare for den dagen. Jeg har prøvd å spare tidligere, og jeg hater det! Derfor var håret kort også på den store dagen og det gikk helt fint. Jeg hadde langt chiffonslør som enkelt blei festa til kornen på hodet. Det var det eneste stedet jeg hadde spart litt ekstra. Ville tippe at håret her var ca 10 cm, og det holdt i massevis. Jeg gikk over 14 timer med sløret - no problem! Jeg synes jeg hadde vel så flott frisyre (litt rufsete stil med perletiara) som bruder med langt hår, og det var 100 % meg! Lykke til alle bruder med kort hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 24. februar 2004 #20 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har vært i bryllup hvor bruden har vært helt "guttekort" Fikk festa sløret helt uten problemer. Men det satt litt "hardt" ganske langt inn i hårrota, så trur ikke det var kjempebehagelig hele tiden HUn hadde håret helt enkelt bare "fluffa" litt opp på toppen, ellers lå det ganske tett inntil hodet ved ørene ...og det var driitlekkert og kjempestilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå