Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #1 Del Skrevet 10. september 2012 Tråden min om avsløring av utroskap ble stengt, og skjønner vel det siden jeg skrev noe som var brudd på reglene der. Skal ikke gjenta seg. Det jeg lurer på er om jeg skal fortelle om utroskapet til hans svigerforeldre? Siden han faktisk er ekstrem nok til å ha anmeldt meg for trusler fordi jeg sa jeg ville avsløre ham om han ikke gav meg closure, lurer jeg på hva som ville skjedd om jeg fortalte svigerforeldrene hans at han har vært utro mot datteren deres allerede før de giftet seg og gjennom de første 2-3 årene av ekteskapet, samt altså var utro med kvinne nummer to(meg) gjennom nesten et år. Har tenkt å fortelle det til en venninne, som muligens kan ringe for meg, slik at jeg ikke risikerer å bli anmeldt av han for det også -om det er lov eller mulig å anmelde noen for å fortelle en sannhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
encore Skrevet 10. september 2012 #2 Del Skrevet 10. september 2012 NEI! Ta deg sammen, menneske.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 10. september 2012 #3 Del Skrevet 10. september 2012 Nei. Kom deg videre i livet. Herrejesus og gud og josef. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 10. september 2012 #4 Del Skrevet 10. september 2012 Herre Jesus. Du er jammen en smule gal, kan det være at det er grunnen til at han faktisk dropper deg?. Håper venninnen din har vett nok til å stoppe deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #5 Del Skrevet 10. september 2012 En smule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 10. september 2012 #6 Del Skrevet 10. september 2012 Du gir deg ikke? Fikk du ikke svar nok i den forrige tråden? Jeg tror du må innse at du får ikke mer sympati og velvilje uansett hvor mange tråder du starter angående denne saken. Jeg har ingen sympati for mennesker som er utro, men jeg begynner faktisk å få sympati for den stakkaren du har en personlig vendetta mot. For din egen del - get over it! Kom deg videre i livet ditt, dette eter deg opp! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #7 Del Skrevet 10. september 2012 NEI! Ta deg sammen, menneske.. Om jeg får ordnet det så svigerforeldrene får vite det, enten via anonymt brev eller at en venninne ringer for meg, da kan jo det bidra til at de vil hate svigersønnen og datteren blir ymyket nok til at det kanskje er utslagsgivende for at hun kanskje velger å forlate ham? Det er jo det jeg vil oppnå, klarer ikke gå videre om han skal fortsette å late som om ingenting er skjedd. Han har ødelagt livet mitt, jeg kan da i det minste fortelle hans nærmeste familie hvordan han er. Hvordan ville dere reagert på å få et slikt anonymt brev? Er det vanskelig å finne ut hvem som har sendt det? Kan det f.eks. sendes til politiet for fingeravtrykk slik at jeg bør være føre var å bruke hansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2012 #8 Del Skrevet 10. september 2012 Nå må du gi deg og komme deg videre her i livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2012 #9 Del Skrevet 10. september 2012 Om jeg får ordnet det så svigerforeldrene får vite det, enten via anonymt brev eller at en venninne ringer for meg, da kan jo det bidra til at de vil hate svigersønnen og datteren blir ymyket nok til at det kanskje er utslagsgivende for at hun kanskje velger å forlate ham? Det er jo det jeg vil oppnå, klarer ikke gå videre om han skal fortsette å late som om ingenting er skjedd. Han har ødelagt livet mitt, jeg kan da i det minste fortelle hans nærmeste familie hvordan han er. Hvordan ville dere reagert på å få et slikt anonymt brev? Er det vanskelig å finne ut hvem som har sendt det? Kan det f.eks. sendes til politiet for fingeravtrykk slik at jeg bør være føre var å bruke hansker? Tviler sterkt på at politiet bruker ressursene sine på å skjekke fingeravtrykk på det brevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 10. september 2012 #10 Del Skrevet 10. september 2012 Tja, du skal nok desverre ikke se bort ifra at det å anmelde deg for trusler ikke er så borti natta som du skal ha det til. Når man fremsetter trusler/påstander at man skal avsløre noe om en annens privatliv - og som ikke er ulovlig - for å sette denne i et dårlig lys/påføre den andre konsekvenser så kan nok dette oppfattes som en trussel. Du kan ikke se bort fra at han kan kjøre en injuriesak mot deg i etterkant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #11 Del Skrevet 10. september 2012 Du gir deg ikke? Fikk du ikke svar nok i den forrige tråden? Jeg tror du må innse at du får ikke mer sympati og velvilje uansett hvor mange tråder du starter angående denne saken. Jeg har ingen sympati for mennesker som er utro, men jeg begynner faktisk å få sympati for den stakkaren du har en personlig vendetta mot. For din egen del - get over it! Kom deg videre i livet ditt, dette eter deg opp! Livet mitt er ødelagt for godt, for å kunne klare å i det minste eksistere en tid fremover, tror jeg at jeg må avsløre ham for svigerforeldrene. Kanskje de da kan prøve å overtale datteren til å skille seg, om hun ikke har bestemt seg for det allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
encore Skrevet 10. september 2012 #12 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Tror rett og slett du ikke aner hva du vil oppnå lenger Og det virker som du er en ivrig bidragsyter til å "ødelegge livet ditt".. Skaff hjelp mens du kan. Jeg blir ikke å kaste tiere opp i koppen din når du sitter og snakker med deg selv på gata, for å si det sånn.. Endret 10. september 2012 av encore 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 10. september 2012 #13 Del Skrevet 10. september 2012 Hvordan ville dere reagert på å få et slikt anonymt brev? Er det vanskelig å finne ut hvem som har sendt det? Kan det f.eks. sendes til politiet for fingeravtrykk slik at jeg bør være føre var å bruke hansker? Det er jo rimelig meningsløst. I slike saker ser man gjerne etter de som har motiv for å sende et brev med forklaring om at han har vært utro, og man går da rett på omgangskrets, og vil relativt lett finne frem til at han har hatt en på si under avhør. Deretter er det deg selv som kalles inn på neste avhør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #14 Del Skrevet 10. september 2012 Tja, du skal nok desverre ikke se bort ifra at det å anmelde deg for trusler ikke er så borti natta som du skal ha det til. Når man fremsetter trusler/påstander at man skal avsløre noe om en annens privatliv - og som ikke er ulovlig - for å sette denne i et dårlig lys/påføre den andre konsekvenser så kan nok dette oppfattes som en trussel. Du kan ikke se bort fra at han kan kjøre en injuriesak mot deg i etterkant. Hvordan kan han "kjøre" en injuriesak mot meg når jeg aldri har fremsatt uriktige påstander om han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #15 Del Skrevet 10. september 2012 han vil vel vite at du har gjort det siden du faktisk truet han . og han kan vel bare fortelle foreldrene og familien sin at du er gal (som du faktisk høres ut som) så er det jo ingen som vil ta ting du sier seriøst lengre. Anonym poster: 1cf73937f805808c6c3e9ec5e2eacb1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 10. september 2012 #16 Del Skrevet 10. september 2012 Hvordan kan han "kjøre" en injuriesak mot meg når jeg aldri har fremsatt uriktige påstander om han? Det er ikke gitt at man kan føre bevis for påstandens riktighet i straffeloven. Dersom grunnen til påstander om en annen er fremsatt uten god grunn for det, så kan man likevel risikere at sannhetsgehalten ikke spiller noen rolle, man begår uansett en injurierende handling. Så nei, dette bør du nok legge fra deg. Hadde det vært meg du hadde fremsatt slike trusler mot så hadde jeg vært parat til å kjøre deg gjennom hele rettsaparatet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2012 #17 Del Skrevet 10. september 2012 Hvordan kan han "kjøre" en injuriesak mot meg når jeg aldri har fremsatt uriktige påstander om han? Fordi du trakasserer! Du gir deg jo aldri. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #18 Del Skrevet 10. september 2012 han vil vel vite at du har gjort det siden du faktisk truet han . og han kan vel bare fortelle foreldrene og familien sin at du er gal (som du faktisk høres ut som) så er det jo ingen som vil ta ting du sier seriøst lengre. Anonym poster: 1cf73937f805808c6c3e9ec5e2eacb1b Vel, uansett vil jo det jeg kommer til å skrive i et eventuelt brev være sannheten, ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #19 Del Skrevet 10. september 2012 ts du har desperat stalker tendenser.... Anonym poster: 4217a20d5559419075e619483436b348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jegmeghei Skrevet 10. september 2012 #20 Del Skrevet 10. september 2012 Kan du ikke bare være glad for at DU slipper han iallefall? Du dummer deg jo lodd rett ut, slik som du oppfører deg. Etter 2-3 år vil du se tilbake og skamme deg. Har opplevd utroskap selv, men det er slik noen mennesker er. Rett og slett. Har kommet meg over det. Det tok riktig nok 2 år, men jeg kom over det til slutt. Get it together, woman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg