Gjest Filleproletiet Skrevet 10. september 2012 #61 Del Skrevet 10. september 2012 Her jeg bor er det så absolutt mest manne menn Heldigvis for det Bor du i Irak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 10. september 2012 #62 Del Skrevet 10. september 2012 Betyr dette at jeg kan slutte å bruke brunkrem, barbere ben (og øyenbryn??) Flotte saker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 10. september 2012 #63 Del Skrevet 10. september 2012 Det er kanskje fordi foreldrene deres nettop hadde overlevd ANDRE VERDENSKRIG da. Tror jeg også hadde fortalt barna mine at vi lever i en trygg tid, dersom en verdenskrig nettop var over. Synes du seriøst det høres morsommere ut med ignorante hjelpesløse damer som ikke gjør annet enn å vaske etter deg og sladre? Jeg synes det er supert at kvinner i løpet av bare 40-50 år har utviklet seg fra å være undermennesker (påtvunget sådan) til å bli ekte mennesker. Mye kulere at den du bor med og elsker med er en riktig person og ikke bare et fuckhole som kan vaske. Du leser forferdelig mye rart i det jeg skrev, jeg bare sier det er relativt, vi levde aldri på 50 tllet ergo ser vi det som en fremmed tid samenlignet med vår, vi tenker den var slik du beskriver det mens de som virkelig levde på 50 tallet har jo personlige minner fra den tiden og vil derfor se på den som en trygg og fin tid, mens kansje se nåtiden som mer fremmed PS sikker på at ikke du skriver på VGD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 10. september 2012 #64 Del Skrevet 10. september 2012 Du leser forferdelig mye rart i det jeg skrev, jeg bare sier det er relativt, vi levde aldri på 50 tllet ergo ser vi det som en fremmed tid samenlignet med vår, vi tenker den var slik du beskriver det mens de som virkelig levde på 50 tallet har jo personlige minner fra den tiden og vil derfor se på den som en trygg og fin tid, mens kansje se nåtiden som mer fremmed PS sikker på at ikke du skriver på VGD Men det gjelder da vel alle som blir gamle? Vi vil vel også se på fremtidens nåtid som fremmed når vi blir 70-80 år gamle? Herregud, jeg har som 30-åring allerede falt av lasset hva teknologi, mote, musikk og måte å oppføre seg på. Ser ikke behovet for smartphone, forstår ingenting av dagens musikk, ønsker bare noe komfortabelt og gå i, og er mer agressiv og barnslig enn de fleste 17-åringer. PS; Hvem tror du at jeg er? Nei, jeg tror aldri jeg har skrevet noe på VG. Leser ikke den dritt-avisa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #65 Del Skrevet 10. september 2012 Kunne ikke vært mer enig med deg.. For ikke å snakke om ekle og kvalmende persoligheter. Gutter som tror de kan få en supermodell når de selv ser ut som stygge ekle griser... Og alle disse player-tendensene, fordi det liksom er så kult.... Spyr! Anonym poster: 343f6397a613081f5b91b0d61fef2a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 10. september 2012 #66 Del Skrevet 10. september 2012 Poenget er at MENN ikke napper noe som helst (vel, bortsett fra løken da, høhøhø). Har du antydning til monobrows, så kjører du gresskløppern mellom rem. Hhøhøhøh. Høhøhøhøh, lenge siden jeg har sett noen lire av seg så mye dumt. Har man antydning til monobryn ser jeg ikke noe feil med å nappe mellom der. Gjør meg ikke mindre mann av den grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 10. september 2012 #67 Del Skrevet 10. september 2012 Høhøhøhøh, lenge siden jeg har sett noen lire av seg så mye dumt. Har man antydning til monobryn ser jeg ikke noe feil med å nappe mellom der. Gjør meg ikke mindre mann av den grunn. Du klarte ikke å se en liiiiten antydning til humor og ironi i innlegget mitt? Jøss..på tide å ta virkelighetspilla si? Gap opp...mmmmmm, så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget bruker Skrevet 10. september 2012 #68 Del Skrevet 10. september 2012 Kunne ikke vært mer enig med deg.. For ikke å snakke om ekle og kvalmende persoligheter. Gutter som tror de kan få en supermodell når de selv ser ut som stygge ekle griser... Og alle disse player-tendensene, fordi det liksom er så kult.... Spyr! Anonym poster: 343f6397a613081f5b91b0d61fef2a0c Må ikke glemme at det finnes veldig mange gode menn det ute også Men, jeg må si meg enig i at det fins en del selvgode menn som tror at de er et skikkelig catch, som tror at de er kjekkere enn de virkelig er. Skal ikke nevne navn her nå, men må si jeg ble rimelig overrasket av en bruker som påsto at damene var gal etter ham og at han derfor ikke kunne fortelle en del ting om seg selv her, siden damene da ville klikke. Jeg syns ikke fyren er noe kjekk, en middelmådig type som jeg fremstå som empatisk og snill, det er han sikkert også, men skikkelig selvgod. Jeg har tom. plusset bildene for å være snill, men det skal jeg ikke gjøre fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 10. september 2012 #69 Del Skrevet 10. september 2012 De som vokste opp og levde på 50 tallet vil se tilbake på det som en fin og trygg tid mens vi som var født 20-30 år etter det tiåret så virker det hele fremmed og rart det er relativt da du kun kjenner det som du selv har opplevd Jeg skal ikke late som at jeg opplevde særlig mye av femtitallet, eller noe som helst egentlig. Mitt inntrykk er at folk som synes 50-tallet var en idealistisk periode å leve på - stort sett baserer det inntrykket på amerikansk reklame og filmer. Jeg tror de fleste som har barn, er barn, er kvinne, ønsker seg utdanning, er homofil, er bifil, er syk, er psyk eller er uten jobb - skal være glad vi er ferdig med 50-tallet. Savner du det - så kjøp en 50-tallskjole,les en husmorsblogg om cupcakes og ta deg en røyk til det passerer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 10. september 2012 #70 Del Skrevet 10. september 2012 Se på disse bildene: her, herog her. (Kilde:google) Se så sjarmerende og fulle av utstråling!! Idag ser jeg 'bare' feminine menn, med høyt solariumsbruk sleik og nappede øyebryn... her, her og her. (Kilde:google) Jeg mener ikke å henge ut noen...... Men når jeg kommer inn i hjem hvor jeg ser de runde rammene med portettbilder i svart-hvitt, så smelter jeg og greier jeg ikke la vær og tenke: Åh, så heldige damene var før, som fant sånt.. (Egentlig er det samme vei med jentene, mormor og farmor var så vakkre!! Dån...) Er det bare meg.....? Anonym poster: f2f9e1e672228acb490b89d54e7d6db1 Ser fort mye bedre i svart hvit da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 10. september 2012 #71 Del Skrevet 10. september 2012 You can give ME commands, ANY DAY Hilsen creepy guy. Du kan få pusseopp leiligheten min. Når du er ferdig med det - kan du vaske ned kjøkkenet. Og som belønning kan du få lukte på undertøyet mitt i skittentøyskurven og slikke støvlettene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 10. september 2012 #72 Del Skrevet 10. september 2012 Du kan få pusseopp leiligheten min. Når du er ferdig med det - kan du vaske ned kjøkkenet. Og som belønning kan du få lukte på undertøyet mitt i skittentøyskurven og slikke støvlettene mine. For å pusse opp en hel leilighet? Den belønningen der står mer i stil til gourmet-middag og en times fotmassasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 10. september 2012 #73 Del Skrevet 10. september 2012 Det er kanskje fordi foreldrene deres nettop hadde overlevd ANDRE VERDENSKRIG da. Tror jeg også hadde fortalt barna mine at vi lever i en trygg tid, dersom en verdenskrig nettop var over. Synes du seriøst det høres morsommere ut med ignorante hjelpesløse damer som ikke gjør annet enn å vaske etter deg og sladre? Jeg synes det er supert at kvinner i løpet av bare 40-50 år har utviklet seg fra å være undermennesker (påtvunget sådan) til å bli ekte mennesker. Mye kulere at den du bor med og elsker med er en riktig person og ikke bare et fuckhole som kan vaske. Håper du overdriver med vilje her. Eller så får du lese deg opp på litt historie. Greit nok at de fleste gifte kvinner var hjemmeværende for 50 år siden men mange begynte å arbeide igjen når ungene ble større og begynte på skole. Mange kvinner bidro også med sitt under 2 verdenskrig. Jeg har ei farmor på over 90 år, som jeg virkelig ser opp til. Hun har fortalt mye om livet sitt. Hun ble tidlig enke og har fostra opp alle ungene alene, bygget hus, forsørget de. Uten hjelp fra noen mann. Hun er uten tvil ei sterk og selvstendig dame, selv om hun levde i "gamle dager". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmet Skrevet 10. september 2012 #74 Del Skrevet 10. september 2012 mine meninger og observasjoner, som en 19 år gammel fyr i dette merkelige samfunnet; Ja ! Gutter flest både ser ut som, og oppfører seg som jenter, helst mer femi. Aner ikke hvorfor det har blitt på denne måten, men du finner jo unntak over alt Jeg kan ikke gå rundt å moralisere andre, og det gidder jeg heller ikke å gjøre. Jeg går heller frem som et utradisjonelt eksempel, og har lært meg å takke andre, holde døren åpen for folk, og ha respekt for eldre... DET vil jeg ha tilbake. Folk som går rundt og leker gangstere, og gutter som leker jenter ser etter min mening tåpelige ut. Lær å ha respekt og medfølelse for andre (om jeg får lov til å moralisere litt allikevel) God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 10. september 2012 #75 Del Skrevet 10. september 2012 hahaha kan ikke huske å ha sett menn som ser ut som det der. Søringer er riktignok mer feminine enn oss oppi nord men det der må da være ekstremtilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 10. september 2012 #76 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg syntes det er mest manne menn som går ute jeg. Jeg ser ikke ofte de femi guttene som er linket til her. Men ser jeg dem, - så er det ofte i grupper. Jeg har ingenting imot det. Siden de kler seg sånn så må de vel få litt damer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spårty Skrevet 11. september 2012 #77 Del Skrevet 11. september 2012 De fleste på universitetet er dandy, dog innerst inne vet de med seg selv at de er noen tungsindige og oppriktige fjellbønder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 11. september 2012 #78 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg skal ikke late som at jeg opplevde særlig mye av femtitallet, eller noe som helst egentlig. Mitt inntrykk er at folk som synes 50-tallet var en idealistisk periode å leve på - stort sett baserer det inntrykket på amerikansk reklame og filmer. Jeg tror de fleste som har barn, er barn, er kvinne, ønsker seg utdanning, er homofil, er bifil, er syk, er psyk eller er uten jobb - skal være glad vi er ferdig med 50-tallet. Savner du det - så kjøp en 50-tallskjole,les en husmorsblogg om cupcakes og ta deg en røyk til det passerer. Her leser vi kommentarer slik fanden leser bibelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 11. september 2012 #79 Del Skrevet 11. september 2012 Håper du overdriver med vilje her. Eller så får du lese deg opp på litt historie. Greit nok at de fleste gifte kvinner var hjemmeværende for 50 år siden men mange begynte å arbeide igjen når ungene ble større og begynte på skole. Mange kvinner bidro også med sitt under 2 verdenskrig. Jeg har ei farmor på over 90 år, som jeg virkelig ser opp til. Hun har fortalt mye om livet sitt. Hun ble tidlig enke og har fostra opp alle ungene alene, bygget hus, forsørget de. Uten hjelp fra noen mann. Hun er uten tvil ei sterk og selvstendig dame, selv om hun levde i "gamle dager". Jaaaajaaa. Generaliseringer gjelder ikke alle, åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 11. september 2012 #80 Del Skrevet 11. september 2012 Jaaaajaaa. Generaliseringer gjelder ikke alle, åpenbart. Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå