Gå til innhold

Menn var menn før!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se på disse bildene: her, her og her. (Kilde:google) Se så sjarmerende og fulle av utstråling!!

Idag ser jeg 'bare' feminine menn, med høyt solariumsbruk sleik og nappede øyebryn... her , her og her. (Kilde:google)

Jeg mener ikke å henge ut noen......

Men når jeg kommer inn i hjem hvor jeg ser de runde rammene med portettbilder i svart-hvitt, så smelter jeg og greier jeg ikke la vær og tenke: Åh, så heldige damene var før, som fant sånt.. (Egentlig er det samme vei med jentene, mormor og farmor var så vakkre!! Dån...)

Er det bare meg.....? :)

Anonym poster: f2f9e1e672228acb490b89d54e7d6db1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg ikke de på de bildene du la ut var helt min type menn, men jeg er enig i det du sier om dagens gutter!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. ser latterlig ut. skjer med at gutter som barberer legger, brystkasse osv. savner grace kelly og audrey hepburn. hva skjer med damer som tar solarium, bleker hår, løsvipper osv. glamour modell looken. naturlig jenter please.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Er deeeerfor jenter sjekker meg ut på bussen, tbanen, i butikken hele tiden. Rett og slett fordi det er manko på ekte menn i denne overfeminiserte staten.

Eneste stedene jeg har sett slike menn du linker til, er enten i Oslo eller på VG1 studiespes.

LOL. Da har du ikke vært i Bergen, Trondheim eller Tromsø. Spesielt Tromsø kryr det jo av wanna-be meteroseksuelle pjokker. Når man attpåtil har den dialekten så høres det bare enda mer gay ut. Pæææær Sundnææææs. ;)

Flott at så mange gutter kler seg slik synes jeg. Desto mer oppmerksomhet til oss som ikke veier 50kg og går med skinnyjeans, band-tshirt og jentehår.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være enig i at det er flere feminine menn i disse dager! Men jeg er ikke akkurat enig i at det ikke eksisterer "normale" menn, som ikke jåler seg opp på den måten.

Jeg kjenner ingen som kler seg slik som de eksemplene du viste der hvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete og tendensiøst å dra inn filmstjerner som eksempler. Jeg har ingen femikladder i min vennekrets og det er svært sjeldent jeg møter på menn med barberte legger og brunkrem. Hvilke miljøer henger dere i egentlig?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv mer smak for de som fantes før enn de 'metroseksuelle' i dag, men de fleste menn jeg ser ute er overhodet ikke nærheten av å være som i de eksemplene som blir linket til. Mange av dem er veldig kjekke selv med sitt 'moderne' preg, og det er nå bra at alle kan få lov til å kle seg slik de ønsker.

Dog, veldig mye kommer ann på øyet som ser, og en 'tante' av meg nekter for at noe annet enn barske vikingmenn med uflidd skjegg, arr på armen og interesse for tømmerhogst kan bli betegnet som 'ekte menn'.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på disse bildene: her, herog her. (Kilde:google) Se så sjarmerende og fulle av utstråling!!

Idag ser jeg 'bare' feminine menn, med høyt solariumsbruk sleik og nappede øyebryn... her, her og her. (Kilde:google)

Jeg mener ikke å henge ut noen......

Men når jeg kommer inn i hjem hvor jeg ser de runde rammene med portettbilder i svart-hvitt, så smelter jeg og greier jeg ikke la vær og tenke: Åh, så heldige damene var før, som fant sånt.. (Egentlig er det samme vei med jentene, mormor og farmor var så vakkre!! Dån...)

Er det bare meg.....? :)

Anonym poster: f2f9e1e672228acb490b89d54e7d6db1

Ja, det er bare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete og tendensiøst å dra inn filmstjerner som eksempler. Jeg har ingen femikladder i min vennekrets og det er svært sjeldent jeg møter på menn med barberte legger og brunkrem. Hvilke miljøer henger dere i egentlig?

TS her.

Hvorfor er det så idiotisk? Det er fint å se på. Og ikke NØDVENDIGVIS urealistisk. Nå sikta jeg ikke til handlingen, men til hvordan karakterene ser ut.

Nei, det er det ikke i min vennekrets heller. Snakker generelt. om hva eg ser mest av når jeg går gjennom Oslos gater.

Anonym poster: 80e84240d5902e5e289fb719e7f6d898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv mer smak for de som fantes før enn de 'metroseksuelle' i dag, men de fleste menn jeg ser ute er overhodet ikke nærheten av å være som i de eksemplene som blir linket til. Mange av dem er veldig kjekke selv med sitt 'moderne' preg, og det er nå bra at alle kan få lov til å kle seg slik de ønsker.

Dog, veldig mye kommer ann på øyet som ser, og en 'tante' av meg nekter for at noe annet enn barske vikingmenn med uflidd skjegg, arr på armen og interesse for tømmerhogst kan bli betegnet som 'ekte menn'.

Ja, men jeg sa ikke noen gang at jeg syntes det er STYGT. Det var isåfall ikke meningen å vinkle det mot at det er direkte stygt. Det er kjempemange som ser bra ut. Jeg mente ikke å rakke ned på noen, alle må såklart få lov til å kle seg som de vil. Det jeg mente var at jeg tiltrekkes ikke av alt som går forbi meg på gaten i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg sa ikke noen gang at jeg syntes det er STYGT. Det var isåfall ikke meningen å vinkle det mot at det er direkte stygt. Det er kjempemange som ser bra ut. Jeg mente ikke å rakke ned på noen, alle må såklart få lov til å kle seg som de vil. Det jeg mente var at jeg tiltrekkes ikke av alt som går forbi meg på gaten i dag.

Du mente ikke å rakke ned på noen ved å si at menn var menn før (og at dagens menn altså ikke er det)? :rolleyes:

Jeg synes det er vi som er heldige - jeg har overhodet ikke noe ønske om å leve som oldeforeldrene mine, med de strenge kjønnsrollene som fantes på den tiden.

Eksemplene på bildene dine er latterlige og overdrevne, men jeg foretrekker helt klart utseendet til dagens menn.

Spesielt Tromsø kryr det jo av wanna-be meteroseksuelle pjokker. Når man attpåtil har den dialekten så høres det bare enda mer gay ut. Pæææær Sundnææææs. ;)

Så Tromsøs metroseksuelle pjokker er fra Bodø? :klo:;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er det ikke i min vennekrets heller. Snakker generelt. om hva eg ser mest av når jeg går gjennom Oslos gater.

Partysvensker og Petter Pilgård er ikke representative for utseendet til den generelle mann. Sorry, as.

Det er bare deg, som legger mest merke til det som irriterer deg mest.Mens du overser de andre, normale folka.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Du mente ikke å rakke ned på noen ved å si at menn var menn før (og at dagens menn altså ikke er det)? :rolleyes:

Jeg synes det er vi som er heldige - jeg har overhodet ikke noe ønske om å leve som oldeforeldrene mine, med de strenge kjønnsrollene som fantes på den tiden.

Eksemplene på bildene dine er latterlige og overdrevne, men jeg foretrekker helt klart utseendet til dagens menn.

Så Tromsøs metroseksuelle pjokker er fra Bodø? :klo:;)

Bodø, Tromsø, same shit! :) Homser hele gjengen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Filleproletiet

De MEST harry og meterofeminiserte skrullene i dag er de mellom 20 og 35 som liksom har 50-talls stil. Vet ikke helt hva sveisene heter, men de virker inspirerert av Boardwalk empire, Madmen osv. Ja, og sånn femi-bart, trange bukser, naziboots, bukseseler og frakk-jakke som jeg ikke aner navnet på. Gjerne rutete skjorter også, selv om det er litt 2000 and late med "tømmerhuggerstilen".

Poenget er at det bare er så fake og harry. Jeg derimot..ohlala!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

La nå gutta kle seg som de vil.

Idioti å sammenligne menn/kvinner med 50-tallet.

Ja, ting har forandret seg

og takkefaen for det.

Ahah shamikaa! *knipser fingre og kaster på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...