AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #1 Del Skrevet 10. september 2012 Mannen klarte å skrelle av seg hele hårmanken i helga, og han ser ikke UT! han ser ut som en kriminell jævel og minner meg om eksen min som jeg hater. Jeg tenner ikke på mannen min nå! jeg synes nesten han er litt ekkel jeg kan ikke være en normal kone som tenker slik? Anonym poster: 8da06af228e03625b2f33764d188dec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 10. september 2012 #2 Del Skrevet 10. september 2012 Jo, det kan du. Trøsten er at det vokser ut igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. september 2012 #3 Del Skrevet 10. september 2012 Det er bare hår... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 10. september 2012 #4 Del Skrevet 10. september 2012 Pappa tok skjegget for mange år siden og fikk ikke klem hverken av mamma eller oss ungene før det hadde vokst ut igjen, så du er ikke den eneste. Syns han selv det er fint da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 10. september 2012 #5 Del Skrevet 10. september 2012 Det vokser ut igjen. Det er verre ting som kan skje dere enn at han snauer hodet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. september 2012 #6 Del Skrevet 10. september 2012 Her i huset snaues det kun om gubben skal på lengre aktiv guttetur (type minst et par uker). Vi har et kompromiss om at han bruker maskin, men da på lengste klipplengde. Jeg utstår ikke at han er snauet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #7 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg synes det er helt grusomt! jeg tenner ikke på han. Og mannen tok fri fra jobb idag for at vi skulle kose oss og ha masse sex idag... pluss han er litt syk fra før da, men uansett. Han bråvåknet idag morres og spurte om jeg kunne suge han, jeg bare.."eeeeh neeei ikke nå" Jeg blir nesten kvalmen jeg! Vet jeg overdriver, men frisyren får han til å se ut som en annen person med sånn drittsekk personlighet... I tilegg havna han i slosskamp i helga mens jeg så på, og dette var etter han hadde klippa seg, jeg fikk så utrolig avsmak da og skammet meg over han.... Og han var utrolig frekk mot meg i tilegg pga spriten han drakk, jeg er fortsatt irritert pga det selv om han har beklagt seg. Er sikker på det er pga frisyren han ble så teit... TS Anonym poster: 6ea7af3873268ad0954ae2d0bb6bc41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 10. september 2012 #8 Del Skrevet 10. september 2012 Får håpe for din del at han ikke får kreft i fremtiden.... Jeg syns det er dårlig gjort av deg å reagere slik jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 10. september 2012 #9 Del Skrevet 10. september 2012 Han har klippet bort HÅR, ikke hjerneceller. Man blir ikke teit av en frisyre. Skjerpings! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 10. september 2012 #10 Del Skrevet 10. september 2012 Hahaha, dette må være tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. september 2012 #11 Del Skrevet 10. september 2012 Han har klippet bort HÅR, ikke hjerneceller. Man blir ikke teit av en frisyre. Skjerpings! Enig, men dersom man endrer utseende kommer det andre forventninger til deg som person, både fra andre og en selv, noe som kan føre til adferdsendring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. september 2012 #12 Del Skrevet 10. september 2012 Nå syns jeg du overdriver, da. Ja, så er han ikke direkte smukk med snaua skalle. Men å bli kvalm av det? Ærlig talt. Får være måte på overflatiskhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. september 2012 #13 Del Skrevet 10. september 2012 Skjønner deg godt jeg om han klipper seg silk at han ser annerledes ut. Trøsten får være at det voksen ut igjen Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 10. september 2012 #14 Del Skrevet 10. september 2012 Enig, men dersom man endrer utseende kommer det andre forventninger til deg som person, både fra andre og en selv, noe som kan føre til adferdsendring. Ja, og atferdsendring er en såpass liten prosess, at det selvfølgelig skjer over natta, når man gjør noe så stort som å endre frisyre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 10. september 2012 #15 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg synes det er helt grusomt! jeg tenner ikke på han. Og mannen tok fri fra jobb idag for at vi skulle kose oss og ha masse sex idag... pluss han er litt syk fra før da, men uansett. Han bråvåknet idag morres og spurte om jeg kunne suge han, jeg bare.."eeeeh neeei ikke nå" Jeg blir nesten kvalmen jeg! Vet jeg overdriver, men frisyren får han til å se ut som en annen person med sånn drittsekk personlighet... I tilegg havna han i slosskamp i helga mens jeg så på, og dette var etter han hadde klippa seg, jeg fikk så utrolig avsmak da og skammet meg over han.... Og han var utrolig frekk mot meg i tilegg pga spriten han drakk, jeg er fortsatt irritert pga det selv om han har beklagt seg. Er sikker på det er pga frisyren han ble så teit... TS Anonym poster: 6ea7af3873268ad0954ae2d0bb6bc41b Jeg får inntrykk av at det er mange problemer i dette forholdet som henges på den knaggen som du kaller "mannen har klippet seg". 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 10. september 2012 #16 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg tror jeg hadde bekymret meg mer over spritdrikking og slossing i fylla enn håret. Det blir for lettvindt å si at mannen ikke har egen vilje, det er den nye sveisen sin feil. Det er nok ikke så enkelt at personligheten forandres like lett som håret. Han er hva han gjør, ikke hva håret ser ut som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #17 Del Skrevet 10. september 2012 Slukke lyset når dere skal ha sex Anonym poster: 7ce8cfdac02207c4aa8b260f22c841b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #18 Del Skrevet 10. september 2012 Hjemme fra jobb pga litt slakk? Reagerte mer på den jeg... Anonym poster: 0472408100d98c94daa4185435e641e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 10. september 2012 #19 Del Skrevet 10. september 2012 Enig med Havbris her. Jeg stusset også litt på den blowjoben. Mann bråvåkner og snur seg til dama: "Hei du fitteskinnet! Hva med å gi meg en avsuging, hæ?" Mann har behov, dama må tilfredsstille dem. Mulig det funker slik i et dysfunksjonelt forhold, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. september 2012 #20 Del Skrevet 10. september 2012 Bort fra jobb for å kose bittelitt? Høøø? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå