AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Del Skrevet 9. september 2012 I kjæresten min sitt forrige forhold ble hun mishandlet og dette har ført til at hun er usikker på meg også. Vi har vært kjærester i en måned nå og hun liker ikke at jeg gir henne klemmer eller at jeg ligger bak henne og hodler rundt henne. Jeg skjønner jo hvorfor hun har komplekser for det, med tanke på hennes forrige forhold, men er det noe jeg kan gjøre for å få henne mer trygg på meg? Eller er dette noe jeg må la gå sin gang? Jeg vil så gjerne ligge og kose med jenta mi Anonym poster: fba0ce3904a3de70dbfdbdd8461a14cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toffel Skrevet 9. september 2012 #2 Del Skrevet 9. september 2012 Dere har bare vært sammen en mnd som du sier, gi det litt tid.. Det går seg nok til. Vet ikke om noe spesefikt du kan gjøre, men snakk med hun, som du sikkert allerede har gjort, og er det noe hun ikke liker, respekter det, å heller la det komme når det kommer.. Håper det ordner seg, og at du og kjæresten din får det bra sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym_kvinne Skrevet 9. september 2012 #3 Del Skrevet 9. september 2012 Tror det er viktig at du bare gir det litt tid og tar ett skritt om gangen. Hun trenger nok bare litt tid til å bli vant til deg, samt litt tid til å skape tillitt at du oppfører deg bedre enn det hun opplevde i sitt forrige forhold. Du bør bare stille opp for henne, snakke med henne og være der for henne. Vis henne at du gir henne den tiden hun trenger og da kommer hun aller mest sannsynlig til å bli mer åpen for slik fysisk kontakt etter hvert Bare vær litt tålmodig Jeg håper også det ordner seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #4 Del Skrevet 10. september 2012 Takk for svar Vi har snakket om det og jeg skjønner at jeg må vente det ut, men håpte på det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe henne å komme videre og. Men hvis dette er noe hun må gjennom alene, vil jeg iallefall støtte henne gjennom det Anonym poster: fba0ce3904a3de70dbfdbdd8461a14cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 10. september 2012 #5 Del Skrevet 10. september 2012 Tror det beste du kan gjøre er å være der for henne, uten å legge noe press. Det kan bli for mye snakk også, viktig å bare ta det med ro, og la henne bruke sitt tempo på å bli trygg på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 10. september 2012 #6 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er i samme situasjon som din nye kjæreste. Jeg ble utsatt for psykisk og fysisk vold av min samboer i 3 år, og det bærer preg. Snakk med hun, virkelig snakk hvis hun er klar for det. Du må ta alt i hennes tempo nå, dette vil ta tid. Men det er flott at du tar hensyn og søker råd og hjelp for å gjøre hun trygg, bare det er en måte hun ville følt seg trygg på Ofte er det ord, hyggelige setninger, forsiktig fysisk kontakt som f.eks å stryke hun lett over ryggen når hun f.eks står å lager mat. Om nettene, så la hun styre.. Jeg for min del syns det er trygt og godt å bare ha beinet inntil min nye kjæreste, klarer ikke at han holder rundt meg enda, det er for mye minner og jeg får en ubehagelig indre uro av det. Alt dette har jeg pratet med min kjære om, og han prøver så godt han kan og mer kan jeg ikke forlange for det er umulig for dere som ikke har vært utsatt for dette å sette dere i situasjonen å vite hva som er best. Kun hun har svaret på det.. Ha is i magen din, masse kos og klemmer vil komme. Og skjønner at det er hvertfall vanskelig i starten av et forhold å holde fingrene unna fatet Men du har noe å glede deg til og se frem til senere.. Send hun gode meldinger når dere ikke er sammen, gi hun trygge setninger som får hun til å vite at du er der og du tar ting i hennes tempo. Her er kommunikasjon viktig Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #7 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er i samme situasjon som din nye kjæreste. Jeg ble utsatt for psykisk og fysisk vold av min samboer i 3 år, og det bærer preg. Snakk med hun, virkelig snakk hvis hun er klar for det. Du må ta alt i hennes tempo nå, dette vil ta tid. Men det er flott at du tar hensyn og søker råd og hjelp for å gjøre hun trygg, bare det er en måte hun ville følt seg trygg på Ofte er det ord, hyggelige setninger, forsiktig fysisk kontakt som f.eks å stryke hun lett over ryggen når hun f.eks står å lager mat. Om nettene, så la hun styre.. Jeg for min del syns det er trygt og godt å bare ha beinet inntil min nye kjæreste, klarer ikke at han holder rundt meg enda, det er for mye minner og jeg får en ubehagelig indre uro av det. Alt dette har jeg pratet med min kjære om, og han prøver så godt han kan og mer kan jeg ikke forlange for det er umulig for dere som ikke har vært utsatt for dette å sette dere i situasjonen å vite hva som er best. Kun hun har svaret på det.. Ha is i magen din, masse kos og klemmer vil komme. Og skjønner at det er hvertfall vanskelig i starten av et forhold å holde fingrene unna fatet Men du har noe å glede deg til og se frem til senere.. Send hun gode meldinger når dere ikke er sammen, gi hun trygge setninger som får hun til å vite at du er der og du tar ting i hennes tempo. Her er kommunikasjon viktig Lykke til Takk for tipsene, fint å høre fra noen som er i samme situasjon men på den andre siden. Selv om det er en beklagelig situasjon og være i Anonym poster: fba0ce3904a3de70dbfdbdd8461a14cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå