Gå til innhold

Er dette bra pris på koldtbord?

Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Vi har fått pris fra en ceterer på 185kr pr pers. Og koldtbordet inneholder da:

hel kokt ørret

fisk i rømme og majones

eggerøre m laks

kylling

karbonader m løk

roastbeef

gravet laks med sennpssaus

hjemmelaget potetsalat

dressing

2 sorter sild.

Brød og smør følger ikke med men det er jo ikke så dyrt å kjøpe inn selv. I tillegg kan vi spørre om å få med andre ting så jeg lurer på å be om aspik og muliggens kalkun, men det er kanskje unødvendig med kylling på bordet?

Synes dere dette høres bra ut? Hva ville dere savnet på bordet om dere fikk dette servert? Vet at det er mange tråder om koldtbord her, men jeg tenkte bare hva førsteinntrykket deres ville vært hvis dere fikk dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en vanlig pris utifra det jeg har sett. Jeg savner spekemat, og eventuellt om du skal ha dessert utenom, kanskje ost også....

Men det nytter ikke å ha femtielleve forskjellige ting, det vil alltid være noen som savner noe. Vi sørger heller for å ha massssssevis av det vi skal ha, i stedet for masse forskjellig. Men klart, noen varianter må man ha. Savner også salat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lurte på om vi skulle kjøpe inn et stort fenalår el l og sette frem, og salat vil nok flere ha. Til dessert hadde jeg bare tenkt å ha karamellpudding. Noe lett å og søtt etter maten og kakene blir jo ikke så mange timene etter maten. Vet at det alltid er mange som vil savne noe, men fordelen ved koldtbord, slik jeg ser det er at også de kresne får noe de liker... De aller fleste vil like noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt grei pris i forhold til hva dere får. (har dere valgt innholdet selv? ellers kan dere sikkert be om det dere ønsker i tillegg.. :) ) Har lagd noen koldtbord oppgjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er standard på luksusversjonen av koldtbord. Caterer blir da de som driver på jobben til min kjære ov vi får da 10 % avslag på prisen. Så lenge det er en grei pris så går vi for dem, han har jo smakt maten dems og vet at den er bra. :) Det sto også at vi kan spørre om å få noen retter i tillegg og jeg kommer til å høre med dem hva slags retter det er snakk om og hvor mye det kommer på i tillegg.

Takk for respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke en uvanlig pris på koldtbord. Vi pleier å bestille fra en som leverer koldtbord til 135 pr. person, og det er tilsvarende pris for ca 10 år tilbake... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Han blir brukt, helt klart! Og har anbefalt ham til andre - med stort hell! Veeeeldig god mat. Og mye mat!!! Alt mulig!!! :-) Til en nesten flau pris. Da bringer han i tillegg! Uten å ta betalt!!! Da svigermor feiret 70 års dag kjørte han 4 mil - hver vei - og nektet å ta betalt for levering. Rart vi synes det blir for "gale"??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke rart dere synes det. Det er i sånne tilfeller jeg vurderer å kjøpe en blomst eller noe en gang for å vise at det settes pris på... Men så lenge dere har en sånn kontakt så er det jo helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...