Gå til innhold

kjører uten lappen frem til oppkjøringen.

_anonym19

Anbefalte innlegg

De er mye mer fornøyd med å dra inn yngre personer i alt av kontroller føler jeg! Jeg har blitt stoppet i kontroll tre ganger nå tror jeg! Bilen er fin, jeg har ikke kjørt for fort, den har alle papirer i orden, men de har selv sagt at de gjerne drar inn flere av de yngre ettersom de er mer "sløve" på slikt!

Men såklart, man kan være heldig! Men er vel utsettelse på lappen i 6 mnd (noe slikt) om de tar deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

De er mye mer fornøyd med å dra inn yngre personer i alt av kontroller føler jeg! Jeg har blitt stoppet i kontroll tre ganger nå tror jeg! Bilen er fin, jeg har ikke kjørt for fort, den har alle papirer i orden, men de har selv sagt at de gjerne drar inn flere av de yngre ettersom de er mer "sløve" på slikt!

Men såklart, man kan være heldig! Men er vel utsettelse på lappen i 6 mnd (noe slikt) om de tar deg da!

Man kan få utsettelse i opptil to år tror jeg,

Men som andre har påpekt, det er ikke det å bli stoppet i kontroll som er det verste som kan skje. Skulle han havne i en ulykke, så er virkelig ille. Og ulykker kan man havne i uansett hvor kort eller langt man kjører.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Din IP-adresse er registrert og meldt til politiet.

Anonym poster: 26dd8804c81cce61b286e27589d5e1ff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hahahah! Slutt å skremme henne med sånt vissvas, AnonymBruker. Du var ikke tøff nok til å skrive innlegg med nick en gang, snakk om å være svak! Hun virker faktisk langt mer hyggelig enn gjennomsnittet av dobbeltmoraliserende kvinner med spisse albuer, hjemmekontor, en støtte fra nav og to fra jobb, samt sydd puter under armene og dobbeltforsørget av sin mann! La henne kjøre! Hun er sannsynligvis langt mer brukbar i trafikken enn 99% av andre kvinner når hun har guts nok til å gjøre slikt! Kudos til deg!

Anonym poster: d3f0c02e1fa3c879b33b31a006af094e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! Slutt å skremme henne med sånt vissvas, AnonymBruker. Du var ikke tøff nok til å skrive innlegg med nick en gang, snakk om å være svak! Hun virker faktisk langt mer hyggelig enn gjennomsnittet av dobbeltmoraliserende kvinner med spisse albuer, hjemmekontor, en støtte fra nav og to fra jobb, samt sydd puter under armene og dobbeltforsørget av sin mann! La henne kjøre! Hun er sannsynligvis langt mer brukbar i trafikken enn 99% av andre kvinner når hun har guts nok til å gjøre slikt! Kudos til deg!

Hva er det du syter etter? Du poster da ikke med nick du heller, så du har ingenting du skulle sagt. Er like svak du.

La henne kjøre? er du helt sprø? leser du egentlig hva du selv skriver? Bare fordi hun virkelig hyggelig over internett, skal hun liksom være god til å kjøre bil? Det henger da ikke på greip i det hele tatt. Handler da heller ikke om guts, men at hun setter andre i fare bare fordi hun ikke gidder å ta en buss. Fullstendig idiotisk, og mangel på modenhet.

Jeg håper du blir tatt TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du bare en slesk fitte. Hvorfor håpe at hun blir tatt? Håper du at hun kjører ned noen også fordi "det ville vært pass til henne"? At hun ikke har betalt avgiftene for sertifikatet betyr ikke at hun ikke kan kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...