Gjest Donna Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Bruker dere to like dynetrekk i dobbeltsengen- eller er det ikke så nøye? Det ser jo finest ut om man har likt - men da er det ikke så lett å holde orden på hvilken dyne som er hvem sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Kan du ikke bare merke vaskelappen på dynen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Ehm... Er det egentlig farlig om det går i surr med dynene? Jeg er ikke så nøye på om jeg bruker mannens eller min egen dyne jeg. Er det litt sånn ekkelt? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. februar 2004 #4 Del Skrevet 21. februar 2004 Bruker alltid like. Har til og med klart å lære sambo at jeg får angst hvis de er forskjellige. Min dyne ligger på min side og hans på hans side. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvorfor ikke bruke dobbeldyne, så slipper du hele problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 Godt sagt Embla! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Dobbeldyne er kooos ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 21. februar 2004 #8 Del Skrevet 21. februar 2004 Noe annet enn like dynetrekk er helt uaktuelt her i huset. Synes det blir "rotete" ellers!! Og dobbeldyne er jeg IKKE fan av heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 21. februar 2004 #9 Del Skrevet 21. februar 2004 Nå ha vi dobbeltdyne så vi slipper det problemet, men før vi fikk det var det veldig viktig at dynetrekkene var like!! Veldig! For meg, ikke for ham. Han forsto aldri helt mitt oppstyr rundt emnet... Og det var ikke noe problem om de ble forvekslet. Dynene var nemlig like og vi hadde ingen motforestillinger mot hverandres dyner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #10 Del Skrevet 21. februar 2004 Likt trekk selvfølgelig. Hva er problemet om man blander dynene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. februar 2004 #11 Del Skrevet 21. februar 2004 Like trekk er en selvfølge. Men jeg er også opptatt av å ikke blande dynene, rett og slett fordi jeg er nøye på opp og ned på dyna, det er ikke sambo, og jeg fikser ikke tanken på å ha "fotende" oppunder haka :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. februar 2004 #12 Del Skrevet 21. februar 2004 Like trekk er en selvfølge. Men jeg er også opptatt av å ikke blande dynene' date=' rett og slett fordi jeg er nøye på opp og ned på dyna, det er ikke sambo, og jeg fikser ikke tanken på å ha "fotende" oppunder haka :blunke:[/quote'] Nemlig - fotenden skal nederst - og oppsiden opp - for om hunden ligger på dynen så vil jeg ikke ha den siden inn mot kroppen *ler* Dessuten er det greit å ligge og svette i sin egen dyne . Men jeg ser jo fordelen med dobbeltdyne slik at man slipper å prøve å overlappe to dyner for å ligge inntil hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 21. februar 2004 #13 Del Skrevet 21. februar 2004 Ehm... Er det egentlig farlig om det går i surr med dynene? Jeg er ikke så nøye på om jeg bruker mannens eller min egen dyne jeg. Er det litt sånn ekkelt? :oops: Det er da bare koselig, ikke ekkelt! Jeg sover alltid på Mannens side av sengen når han er borte. Forøvrig ser jeg ingen grunn til at dynetrekkene MÅ være like, selv om det ser penest ut. Man tager det man haver... Vi har forøvrig ingen problemer med å skille dynene da vi har forskjellige typer dyner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #14 Del Skrevet 21. februar 2004 Vi har lite dyntrekk og putetrekk ja, også må jeg bare titte på lappen inni av og til for å finne min. Det er ikke det at det ekkelt at vi bytter eller noe slikt men rett og slett at: Han har en tykkere pute enn meg, jeg liker den lave (dette ser jeg somregel fra utsiden da, så der trenger jeg ikke se på lappen) og jeg har en tykkere dyne enn ham nå om vinteren, for jeg fryser (det synes ikke fra utsida, så jeg må titte på lappen av og til, der står det hvor mye fyll som er i dem, den med mest er min) På sommeren har vi like tynne dyner (han bruker sommerdyna hele året, jeg bytter den altså ut om vinteren) så da er det ikke noe problem at vi bytter. Men like trekk på, det er en selvfølge, ellers ser det veldig rotete ut. Medfører at vi har masse sengetøy vi ikke bruker, alt det vi hadde før vi traff hverandre. Noe er slitt, det ble kastet, andre har vi til gjester etc, de gjestene som kommer en og en altså. To gjester i samme seng får jo likt sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 21. februar 2004 #15 Del Skrevet 21. februar 2004 Vi har like dynetrekk ja, har faktisk aldri tenkt på det.. det skal liksom bare være sånn. Sambo har en tynn dyne fordi han alltid syntes det blir så varmt iløpet av natten og jeg som fryser har en tykk dyne - så vi tar ikke feil av de. Men jeg ser heller ikke problemet om vi skulle hatt like dyner og tatt feil liksom. Vi har også en dobbeldyne som er tynn, bruker den mest om sommeren når jeg ikke har behov for å tulle meg helt inn. Mannesvette er jeg hvertfall ikke redd for, liker det derimot.. deilig duft :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. februar 2004 #16 Del Skrevet 21. februar 2004 Selvfølgelig har vi likt sengetøy! Selvfølgelig fordi noe annet ville vært utenkelig for meg. Om sambo hadde brydd seg er en annen sak... Jeg har ikke noe problem med å skille dynene fra hverandre for jeg kan godt lukte hvem som er min og hvem som er sambos pga forskjellige kroppslukter. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 21. februar 2004 #17 Del Skrevet 21. februar 2004 Alltid likt sengetøy, og om dynene og putene blandes, gjør ikke det noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #18 Del Skrevet 21. februar 2004 Både og. Noen ganger liker jeg å ha hvitt sengetøy, og det har vi bare ett sett av. Han har også noen sengetøy han liker som ikke vi har to av. Dynene våre ligger på hver sin plass og er av ulik type, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 21. februar 2004 #19 Del Skrevet 21. februar 2004 Like dynetrekk! Det er ikke veldig nøye, men det er best. Hvem som er hvem sin er ikke noe problem - jeg ender opp under hans (eller omvendt) uansett, og det er bare koselig. "Å svette under sin egen dyne" - han må gjerne svette under min dyne, hvis han har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #20 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg ligger jo også under hans dyne, og han under min (han begynner ALLTID under min dyne for å varme opp der for meg, jeg FRYSER på vinteren) så det er ikke noe problem, men rett og slett så vil jeg av og til være sikker på at det ER min dyne jeg ligger under (somregel overlapper de jo hverandre såpass mye at det ikke er gerit å vite hvilken som egentlig er min) når jeg fryser. Dumt om jeg fryser under sommerdyna, og han ligger mer eller mindre utenfor min vinterdyne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå