Gå til innhold

Til dere damer som har hatt analsex

Hvor vanlig er det å ha analsex?  

175 stemmer

1. 1. Har du hatt analsex tidligere?

• Ja (Jeg er dame)
    • Ja (Jeg er mann)
    • Nei (Jeg er dame)
    • Nei (Jeg er mann)
  2. 2. Har du analsex med noen generelt sett (utover første gangen)?

• Ja (Jeg er dame)
    • Ja (Jeg er mann)
    • Nei (Jeg er dame)
    • Nei (Jeg er mann)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har selv prøvd analsex og synes det føles ut som om jeg konstant må drite, jeg får skikkelig sånn dritefølelse og det gjør vondt og er ubehagelig, vi har prøvd med mye glidemiddel og vi har vært veldig forsiktige, og vi har prøvd ett par ganger men desverre, jeg skullle ønske så virkelig mye at jeg likte det, for jeg vet mannen ønsker det. Jeg har googla analsex tips og spurt rundt om det men ingenting hjelper.

Må nevne første ganga jeg fikk en kuk opp bak var når eksen ( som hadde en litt for stor en) la meg på rygg og tok meg så kraftig at han sklei ut av meg og tok skikkelig fart og moste den inn i rumpa mi :grine:

Jeg skreik og jeg gråt, jeg trodde jeg hadde revna opp hele tarmen. Jeg har alltid vært sikker på at han gjorde det med vilje, for jeg sa alltid nei til å prøve analsex fordi han hadde altfor stor.

Gjerne det har gjort noe mot analsexfølelsene mine

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Må nevne første ganga jeg fikk en kuk opp bak var når eksen ( som hadde en litt for stor en) la meg på rygg og tok meg så kraftig at han sklei ut av meg og tok skikkelig fart og moste den inn i rumpa mi :grine:

Jeg skreik og jeg gråt, jeg trodde jeg hadde revna opp hele tarmen. Jeg har alltid vært sikker på at han gjorde det med vilje, for jeg sa alltid nei til å prøve analsex fordi han hadde altfor stor.

Prince charming?

• Liker 1
Skrevet

Prince charming?

Ingen prins og absolutt ikke charming!

Skrevet

Kjæresten vil veldig at vi skal prøve, vi har faktisk kranglet noen ganger om det fordi jeg ikke vil, og han mener at jeg ikke kan si noe om det før jeg har prøvd det. Men jeg mister helt stemningen, tenker kun på en gang jeg var yngre og ble lagt inn på sykehuset og hadde en sånn undersøkelse baki der..

Tror jeg klarer å gjøre det uansett hvor mye jeg vil, selv om jeg ikke tror jeg vil uansett da..

går jeg glipp av noe?

Skrevet (endret)

Denne tråden er et bevis på at man aldri må ta ting som kommer frem på sexforumet for god fisk. Resultatet på avstemmingen viser at prosentandel av folk som har analsex regelmessig, er 3-4 ganger så høy som den faktiske prosentandelen. Noe folk bør ha i bakhodet når de leser her på forumet. Tråder om visse tema vil tiltrekke seg mennesker som er generelt positivet til dette tema, og dermed skape et veldig unyansert inntrykk.

Anonym poster: c849da17c2cd0606ef20f584688b4b6b

Tja jeg tror du kan ha mye rett her, men jeg tror ikke det er tilfeldig at pollen viser det den viser.

For det første: Tråden i seg selv er for de som har hatt analsex, Til dere damer som har hatt analsex bare trådens overskrift gjør nok at mange som ikke har hatt analsex eller synes det er noe særlig bare overser denne tråden og således blir pollen bare tull når et av alternativet er "nei jeg har ikke hatt analsex" tråden henviser seg jo ikke til de (oss), hadde trådens overskrift vært annerledes hadde kanskje pollen også vært det. For det andre er det en offentlig poll som muligens gjør det mer skremmende for noen å stemme. Så jeg skjønner ikke hvorfor TS er overasket over resultatet når man på mange måter har manipulert det litt frem

Ikke vet jeg, men har selv sett denne tråden mange ganger men aldri trykket meg inn på den fordi jeg ikke er en av de som har hatt analsex og ikke ønsker det heller, selv om jeg er ganske leken i sengehalmen ;) Så min konklusjon (med forbehold at mine konklusjoner kan være helt feil selvsagt) er at det er mange som liker analsex og det er flott det, men slike offentlige poller på sex forumet kan og gi unyanserte resultater spesielt når tråden ikke henviser seg til oss som ikke synes analsex er den diggeste aktiviteten i senga

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Denne tråden er et bevis på at man aldri må ta ting som kommer frem på sexforumet for god fisk.

Man bør egentlig kun ta god fisk for god fisk!

Skrevet

Har aldri hatt en dame som ikke har elsket det og villet ha mer fra første gang.

Riktig glidemiddel, myyyye kos i forkant, sørge for at timingen er riktig så du ikke får noen ubehagelige overraskelser, forsiktig frem og kåte henne opp til hun blir gal. Gjerne en eller annen vibrator eller noen fingrer på klitoris i starten eller hele tiden til hun kommer.

Alltid suksess :)

Gjest döderlein
Skrevet

Han hadde lyst og tok initiativet, vi var fulle og jeg tenkte «hvorfor ikke». Jeg syns det ikke var noe særlig, og har ikke hatt lyst til å gjøre det igjen. Det var ikke noe nytelse for min del, kun bekymring og vondt.

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Man bør egentlig kun ta god fisk for god fisk!

c-smith.jpg

"Det lukter fisk. Fisk som er råtten!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...