Gå til innhold

Til dere damer som har hatt analsex

Hvor vanlig er det å ha analsex?  

175 stemmer

1. 1. Har du hatt analsex tidligere?

• Ja (Jeg er dame)
    • Ja (Jeg er mann)
    • Nei (Jeg er dame)
    • Nei (Jeg er mann)
  2. 2. Har du analsex med noen generelt sett (utover første gangen)?

• Ja (Jeg er dame)
    • Ja (Jeg er mann)
    • Nei (Jeg er dame)
    • Nei (Jeg er mann)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere damer som har "mottatt" analsex:

Hvem tok initiativet, og hva var det som fikk deg til å gjøre det første gangen? Var det du som hadde lyst til det, eller gjorde du det for å tilfredsstille kjæresten? Hvordan var det, og har du fortsatt med det etterpå? Hvorfor (ikke)?

Anonym poster: e44d2d857c39192b986b009b5242f8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det, og det HENDER (ikke alltid) at jeg får lyst på det når typen legger pikken mellom rumpeballene og jokker der mens han koser med meg. Hittil har vi bare hatt det 2 ganger sammen siden jeg er veldig usikker på det og har hatt uheldige erfaringer med det tidligere. Men han er så forsiktig og følsom så det går helt fint med han og jeg føler meg trygg med han. Derfor kommer jeg sikkert til å ha det flere ganger med han også.

• Liker 2
Skrevet

eg prøvde med typen min. Jeg likte det ikke, så vi har holdt oss til rett hull siden det.

Anonym poster: 1cdda37cb7032ccd8e9465b190eed333

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvem tok initiativet, og hva var det som fikk deg til å gjøre det første gangen? Var det du som hadde lyst til det, eller gjorde du det for å tilfredsstille kjæresten? Hvordan var det, og har du fortsatt med det etterpå? Hvorfor (ikke)?

Begge deler, men første gangen var det kjæresten som spurte og jeg lot meg overtale. Var veldig ung da.. Men jeg har fortsatt pga jeg liker det. Men ikke om den er for stor og tykk. Da gjør det bare vondt.
Skrevet

Begge deler, men første gangen var det kjæresten som spurte og jeg lot meg overtale. Var veldig ung da.. Men jeg har fortsatt pga jeg liker det. Men ikke om den er for stor og tykk. Da gjør det bare vondt.

Wow. Så det er faktisk en fordel å ha en liten og tynn en. You just made my day.

• Liker 17
Gjest Raindrops
Skrevet

Vi delte litt på initiativet, og jeg gjorde det absolutt ikke bare for å tilfredsstille han. Nå er det nærmest en obligatorisk del av sexlivet mitt.

• Liker 5
Skrevet

Vi delte litt på initiativet, og jeg gjorde det absolutt ikke bare for å tilfredsstille han. Nå er det nærmest en obligatorisk del av sexlivet mitt.

Jeg har et seriøst spørsmål til deg: Hvor ofte vil du si dere har analsex? Opplever du at du har blitt annerledes der bak? Jeg nyter analsex, men er redd for å ha det for ofte. Jeg husker jeg leste et spørsmål på en eller annen sånn nettdoktor-side, der det var en (homofil) mann som slet med å holde på avføring etter mye analsex.. Fikk litt skrekken!

Anonym poster: 16e217b58ed8c4e7387c436ef52b5b76

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Wow. Så det er faktisk en fordel å ha en liten og tynn en. You just made my day.

Ja, faktisk i begge hull, er det en fordel!
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har et seriøst spørsmål til deg: Hvor ofte vil du si dere har analsex? Opplever du at du har blitt annerledes der bak? Jeg nyter analsex, men er redd for å ha det for ofte. Jeg husker jeg leste et spørsmål på en eller annen sånn nettdoktor-side, der det var en (homofil) mann som slet med å holde på avføring etter mye analsex.. Fikk litt skrekken!

Nå er jeg singel da, men da jeg var i et forhold så var det vel noen noen ganger i måneden. Jeg vet ikke helt, tenkte aldri over hvor ofte. Men jeg har ikke merket noen problemer.

• Liker 2
Skrevet

første gangen var det med en elsker, men han var veldig god på det :) Sorry Krakonosj, men er den for liten og tynn ( har prøvd ) så får man bare følelsen på at det er noe forstyrrende bak der og føler mersom at man må på do :(:( .... Det må bli en normal størrelse altså ( for meg betyr det minst 15 cm , normal tykkelse ). Nåværende kjæresten vil ikke gjøre det , han tenner ikke på det dessverre. Men det er ingen hindring for god sexliv, jeg fantaserer masse om det mens vi har sex , det er da jeg får de beste orgasmene :)

Skrevet (endret)

Sorry Krakonosj, men er den for liten og tynn ( har prøvd ) så får man bare følelsen på at det er noe forstyrrende bak der og føler mersom at man må på do :(:( .... Det må bli en normal størrelse altså ( for meg betyr det minst 15 cm , normal tykkelse ).

Æsj, jeg visste det.

Endret av Lille-pus
Innlegget ryddet for krenkende spekulasjoner.
  • Liker 1
Skrevet

Nå er jeg singel da, men da jeg var i et forhold så var det vel noen noen ganger i måneden. Jeg vet ikke helt, tenkte aldri over hvor ofte. Men jeg har ikke merket noen problemer.

Ååå, jeg har ikke fått med meg at det har blitt slutt mellom deg og kjæresten. Håper det går bra med deg. :troest:

Gjest Raindrops
Skrevet

Ååå, jeg har ikke fått med meg at det har blitt slutt mellom deg og kjæresten. Håper det går bra med deg. :troest:

Jeg har det veldig bra :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøvde første gang med x'n, og lovte medg selv ALDRI mer.

Så fikk jeg en elsker og han ønsket å prøve, så jeg gav det et forsøk. Har aldri kjent maken til orgasme.. Så nå er det jeg som ønsker å gjenta det innimellom. Det gir meg helt utrolig nytelse :) Og min elsker hadde ingenting i mot mitt ønske :D

Og jeg vet min nåværede date liker det, men så langt er vi ikke kommet ennå. :)

• Liker 1
Skrevet

Elsker analsex veldig godt, men samme hvor mye vi varmer opp så gjør det vondt! Såååå har gitt litt opp! :)

Gjest Aphrodite
Skrevet

Første gang så skjedde det egentlig ved en tilfeldighet. Jeg turte ikke innrømme det til typen, men en dag når vi lå og koste så ba jeg han om å kose litt med pikken der. Så etter det så ble liksom rompa til en ting, og vi fortsatte. Vi hadde oss ikke så ofte i rompa fordi jeg var redd. Men nå går det fint og jeg syntes analsex er helt herlig! Hvis det blir tatt hensyn selvfølgelig.

Skrevet

Mas

• Liker 5
Skrevet

Første gang var vi fulle, men det var overraskende godt, så vi har hatt analsex noen få ganger senere. Det er sjelden jeg har lyst, siden jeg må føle meg "ren" der, hehe. Med litt forberedelse og godt forspill går det fint :) Sambo liker det også, men han er på lik linje med meg når det kommer til renslighet osv.

• Liker 1
Skrevet

Det var en blanding av at kjæresten virkelig ville og jeg hadde tent på tanken lenge. Det va grusomt vondt og ubehagelig i begynnelsen. Egentlig de første gangene, men etterhvert som jeg ble vant med det gir det meg de sterkeste orgasmene :nigo: men jeg var på nippet til å gi opp da, hadde det ikke vært for press fra typen hadde jeg aldri blitt vant til det...

Nå skjer det kanskje en gang eller to i uken, alt etter hvor ofte vi er sammen :) Vil si at vi har analsex ca hver tredje gang vi har sex.

Skrevet

Uff, som mann så ,blir man jo kåt av å lese innlegg her inne på kvinneguiden. :(

Anonym poster: 180bdf654359788331aa870f9e025df4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...