Gå til innhold

Nettdating og treff


smilo

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt om flere damer som nettdater, som flyr til mannens hjemsted for å treffes, og som i den forbindelse skal bo hele helgen hos mannen de aldri har sett. (Gjerne også flere slike treff i løpet av relativt kort tid med forskjellige menn )

Jeg kan ikke skjønne for det første at de tør å bli med en vilt fremmed mann hjem en hel helg. Hva om det er en komplett psyko??

For det andre vil jeg tro det i en slik sammenheng er underforstått at det skal være sex. Hva om man ikke tenner på mannen?

Og når dette skjer gjentatte ganger.. :overrasket:

Mulig jeg er noe snerpete, men det er i såfall greit. Jeg skjønner meg overhodet ikke på denne typen "bli kjent" og kan ikke tenke meg å teste dette.

Er det noen her inne som har gjort det? Og som kan si litt om hvilke tanker som ligger bak?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra og interessant spørsmål, men jeg tror aldri du får noen som har gjort det til å innrømme dette.

De er sannsynligvis ikke dummere enn at de vet at det ikke er fornuftig, og da blir det nok lettere å bare holde det for seg selv, tenker jeg :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg skjønner meg overhodet ikke på denne typen "bli kjent" og kan ikke tenke meg å teste dette.

Er det noen her inne som har gjort det? Og som kan si litt om hvilke tanker som ligger bak?

Uhm. Du kan ikke tenke deg til å gjøre dette selv, sier du sikkert er snerpete og vil at noen skal fortelle hvorfor de har vært med på noe sånt?

Hva gjør at du ønsker å vite dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort dette selv, og det skal nok mye til før jeg gjør det (litt fordi jeg er veldig skeptisk til å starte med avstandsforhold om jeg kan unngå det..). Men synes ikke det er så sært å gjøre noe slikt heller? De mennene jeg har møtt via nettet har uten unntak vært hyggelige og høflige, og ville hverken låst meg ned i kjelleren eller tvunget seg til sex. Og man MÅ jo ikke ha sex heller hvis kjemien ikke er som forventet. Tror ikke det trenger å bli spesielt kleint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne reist et stykke for å møtt ei dame som jeg har snakket med over nett

Men jeg hadde tatt inn på hotell og om det ble sex så er det tryggere for begge to at det skjer på et hotellrom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet i det.

Har man snakket både på skype, telefon, msn, facebook, cam... og alt som går ann i ett par mnd, så vet man såpass mye om personen at det ikke blir et problem..

Anonym poster: 94362c8c877d19045814351ba95f9ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm. Du kan ikke tenke deg til å gjøre dette selv, sier du sikkert er snerpete og vil at noen skal fortelle hvorfor de har vært med på noe sånt?

Hva gjør at du ønsker å vite dette?

Jeg tenkte at jeg kanskje kunne få innspill som gjør at jeg skjønner hvorfor noen velger å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken bak slike gjøremål er enten spenning eller tanken om at man har møtt mannen i sitt liv. Mange mennesker liker å ta sjanser og mange liker selve opplevelsen.

Det ligger en tråd om dette på singelforumet som AnnaS startet da hun reiste på cruise med en fyr nå i sommer. Husker ikke hva den het, men du klarer fint å søke den opp.

Den kan kanskje forklare noen mekanismer bak slike handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken bak slike gjøremål er enten spenning eller tanken om at man har møtt mannen i sitt liv. Mange mennesker liker å ta sjanser og mange liker selve opplevelsen.

Det ligger en tråd om dette på singelforumet som AnnaS startet da hun reiste på cruise med en fyr nå i sommer. Husker ikke hva den het, men du klarer fint å søke den opp.

Den kan kanskje forklare noen mekanismer bak slike handlinger.

Spenning/dårlig vett, samt å slippe å måtte betale hotellopphold, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenning/dårlig vett, samt å slippe å måtte betale hotellopphold, tenker jeg.

Jeg tror ikke tanken bak er dårlig vett. Ser du for deg "Hm. Han inviterer meg på overnatting. Siden jeg har dårlig vett, takker jeg ja."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke tanken bak er dårlig vett. Ser du for deg "Hm. Han inviterer meg på overnatting. Siden jeg har dårlig vett, takker jeg ja."?

Tankene er spenning og sparte utgifter, og årsaken bak dette er dårlig vett og dårlig råd.

Dårlig vett som gjerne kommer av en impulsiv natur. Handler lenge før de tenker - om det overhode noen gang skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde sånn et par ganger da jeg var nysingel og desp :P Skjønner ikke at jeg turde men ... Det var forøvrig veldig vellykka begge gangene ,hyggelige menn . En av de var jeg sammen med noen mnd :) Men man bør vel være forsiktig, ikke alle er SÅÅ hyggelige .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...