Gå til innhold

Reise på ferie på date?


Gjest Anna.S

Anbefalte innlegg

Gjest Anna.S

Jeg var på date på ferie i fjor sommer. Begynnte å skrive med en på Match og han hadde så lyst til å reise på ferie men hadde ingen å reise med. Jeg sa at jeg kunne vært med jeg, men jeg hadde ikke råd.

Noen måneder før reiste jeg og eksen på vår siste familietur, og jeg la ut for hele ferien og så skulle jeg få penger av eksen når han fikk feriepenger. Siden jeg bestemte meg for å gjøre det slutt når vi var på den ferien ble det feil å kreve penger av han i ettertid.

Så jeg var rimelig blakk hele sommeren i fjor og hadde jobbet mest mulig for å dekke opp tapet.

Han ville spandere tur på meg. Ikke noe problem for han å betale for meg for han ville ha selskap. Mannen virket veldig hyggelig, kjekk å se på og vi hadde en vanvittig god kjemi på telefon. Så et par timer senere hadde han bestillt tur. Vi traff hverandre første gang på hotellet i Tyrkia fordi vi kom fra forskjellige plasser i landet. Folk mente jeg var klin gal og jobben var supernervøs for om jeg i det hele tatt kom hjem. De fikk alt av info om han (nummeret til jobben hans, navn, adresse, bilder osv) slik at de kunne gi det de hadde til politiet.. jeg lo godt og synes de var søte som tenkte det verste.

Vi traff hverandre og hadde en fantastisk flott ferie sammen! Spiste god mat, bada, festa og koste oss. Men det ble ikke noe annet enn vennskap ut av det.

Nå har jeg blitt invitert med på Cruise i Middelhavet om en måned. Av en jeg bare har skrevet med i noen dager og som jeg heller ikke vil treffe før vi reiser.

Ene veninna mi sier kjør på, andre nekter meg å reise. Jeg har jo gjort dette før og har googla mannen så godt at jeg nesten vet hva han spiser til frokost. *ler* Er jeg gal? Ville du hoppet på en slik tur med noen du ikke hadde truffet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ehhhh betaler disse mennene reisene for deg?Jeg kunne ha møtt en reisepartner,men da fordi vi skulle reise til samme sted og ville ha noen å omgås.

ikke slemt ment,men det lukter golddigger her...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

ehhhh betaler disse mennene reisene for deg?Jeg kunne ha møtt en reisepartner,men da fordi vi skulle reise til samme sted og ville ha noen å omgås.

ikke slemt ment,men det lukter golddigger her...

Vel jeg er ikke en golddigger for da hadde jeg vært sammen med mangemillionæren jeg datet for noen år siden. Men jeg er en livsnyter som gjerne hopper på de opplevelsene og mulighetene som dukker opp :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Hva gjør man om det ikke klikker?

Du har alltid en formening om en person før man treffes. Jeg treffer i allefall ikke folk som jeg ikke leker personlighet til. Utseende kan man aldri se skikkelig via bilder, men sjarm kommer via personlighet.

Nå tilbyr ikke han denne reisen for å se om vi blir kjærester, men fordi han har lyst til å ha noen å reise på tur med. Om vi skulle klikket blir det ett ekstra pluss. Mest sannsynlig gjør vi ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! ;)

Jeg har også fått en del tilbud gjennom sukker.no, flere fine menn som vil spandere reiser på meg. Jeg har ikke vært tøff nok til å takket ja enda, selv om jeg har lyst. Tror ikke jeg hadde fått lov til å dra for venninnene mine heller! :P Men kanskje hopper jeg på en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi?

Han kan være farlig?

Absolutt ikke fordi han kan være farlig :gjeiper: Personlig er jeg trent opp og ned og i mente i forsvarsmetodikker, så er sjelden redd for menn.

Rett og slett fordi det blir for sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke en cruisebåt i middelhavet det farligste stedet å møtes da der er nok av andre folk rundt. I og med at du ikke har tuffet denne mannen og bare snakket med han en kort stund så hadde jeg i alle fall om jeg var deg hatt min egen lugar.

Vet at det er dyrere,men jeg hadde aldri delt lugar/ hotellrom med en fyr jeg ikke kjente.

Så kan dere bli kjent og forhåpentligvis ha en hyggelig tur sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjørt på om jeg var deg. Regner med at du er oppegående nok til å ta alle nødvendige forholdsregler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke fordi han kan være farlig :gjeiper: Personlig er jeg trent opp og ned og i mente i forsvarsmetodikker, så er sjelden redd for menn.

Rett og slett fordi det blir for sært.

"Sært" er ganske intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Nå er ikke en cruisebåt i middelhavet det farligste stedet å møtes da der er nok av andre folk rundt. I og med at du ikke har tuffet denne mannen og bare snakket med han en kort stund så hadde jeg i alle fall om jeg var deg hatt min egen lugar.

Vet at det er dyrere,men jeg hadde aldri delt lugar/ hotellrom med en fyr jeg ikke kjente.

Så kan dere bli kjent og forhåpentligvis ha en hyggelig tur sammen.

Ja det var det jeg tenkte jeg også. Cruisebåt er jo fullt av mennesker hele tiden. Og egen lugar er ikke noe problem :) Hvis vi setter datoen om en måned så kan det tenkes vi treffes før vi reiser, men samtidig så er det litt spennende å bare treffes på Gardermoen før flyet skal gå og bare "hey hey nå skal vi tilbringe en uke sammen på cruise liksom" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Jeg ville kjørt på om jeg var deg. Regner med at du er oppegående nok til å ta alle nødvendige forholdsregler.

I følge veninna mi er jeg tydeligvis ikke det.. men hun synes det er litt gøy at jeg gjør ting hun aldri ville turt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge veninna mi er jeg tydeligvis ikke det.. men hun synes det er litt gøy at jeg gjør ting hun aldri ville turt :)

Hvorfor mener hun ikke det? En ting hadde vært om du sa:

Jeg er invitert med på tur av en fyr jeg aldri har møtt. Han sa jeg ikke skulle ta med penger, og han lovet meg å gi returbillett da jeg kom frem etc.

Noe jeg tviler på at er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Hvorfor mener hun ikke det? En ting hadde vært om du sa:

Jeg er invitert med på tur av en fyr jeg aldri har møtt. Han sa jeg ikke skulle ta med penger, og han lovet meg å gi returbillett da jeg kom frem etc.

Noe jeg tviler på at er tilfellet.

Det er jo enkelte mennesker som tenker det verste uansett. Hun er en av de. Livredd for å gjøre noe som kan gå galt eller som hun ikke har gjort før. Nei hun vet at økonomisk så ville jeg klart meg, og jeg tror hun også vet at jeg hadde kommet meg hjem på egenhånd hvis det så var. Men her er jo alt betalt, reise (tur retur) og mat er inkludert i billetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo enkelte mennesker som tenker det verste uansett. Hun er en av de. Livredd for å gjøre noe som kan gå galt eller som hun ikke har gjort før. Nei hun vet at økonomisk så ville jeg klart meg, og jeg tror hun også vet at jeg hadde kommet meg hjem på egenhånd hvis det så var. Men her er jo alt betalt, reise (tur retur) og mat er inkludert i billetten.

Det må være veldig kjedelig å være henne til tider.

Jeg har faktisk gjort noe lignende selv, og angrer ikke ett sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Jeg hadde lett gjort om jeg hadde blitt invitert av en jente. Blei invitert på tur-retur Kiel for ikke lenge sia med ei jeg holdt på med, ikke møtt før, men det blei ikke noe tur eller noe på jenta siden ting bare dabba av dessverre ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...