Gjest Prinsesse1 Skrevet 8. september 2012 #1 Del Skrevet 8. september 2012 Overskriften taler vel for seg selv. Hva skal til for at du skal bli lykkelig? Når er det du kjenner at det bobler over av glede i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. september 2012 #2 Del Skrevet 8. september 2012 Et smil er nok. Også og selv om det er fra fremmede eller barn. Lykke eier kun den fortapte. Man kan ikke jage etter lykke, lykken finder veien... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #3 Del Skrevet 8. september 2012 En kjæreste<br /><br /> Anonym poster: be4539aab1e383207139659a7c6ac55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #4 Del Skrevet 8. september 2012 "Et smil", det synes jeg var godt sagt. Anonym poster: 3a8c43ad4573abd6a06016c034f2a7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakasura Skrevet 8. september 2012 #5 Del Skrevet 8. september 2012 Kjæresten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #6 Del Skrevet 8. september 2012 "Et smil", det synes jeg var godt sagt. Anonym poster: 3a8c43ad4573abd6a06016c034f2a7cc Nei. Det er et teit og kvalmende sukkersøtt og urealistisk svar.<br /><br /> Anonym poster: be4539aab1e383207139659a7c6ac55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfakrøll.com Skrevet 8. september 2012 #7 Del Skrevet 8. september 2012 Frihet... glede over og være meg selv med andre og gleden over og gi andre omsorg som trenger det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #8 Del Skrevet 9. september 2012 At de jeg bryr meg om er trygge, og har det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. september 2012 #9 Del Skrevet 9. september 2012 Gode venner, forståelse, mindre sykdom, kjæreste, jobb man trives i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 9. september 2012 #10 Del Skrevet 9. september 2012 Har truffet bunnen så jeg vet egentlig ikke lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 9. september 2012 #11 Del Skrevet 9. september 2012 Lykkefølelsen kommer og går - den er ikke konstant. Jeg kan plutselig oppleve en skikkelig lykkefølelse av: barnebarna å sitte og se meg rundt i hjemmet og hagen minå vite at ungene mine har det godt med seg selv, studier, kjærester og jobbå se hunden min gladsmil fra mannen minå sykle hjemover etter treningå planlegge pensjonstilværelsen med mannen minat sjefen takker meg for et vellykket arrangement elsmil fra fremmedeat noen sier at jeg er flott i klærne Deilig med følelsen av lykke innimellom i en hverdag preget av litt for mye kjas og mas. Føler hele tiden at jeg ser fram til noe og jobber for (eller gruer meg til) noe langt der framme et sted - må bli flinkere til å nyte livet her og nå, jeg har tross alt så mye å være glad for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #12 Del Skrevet 9. september 2012 hvilken historie har du som har truffet bunnen ? hva fikk deg til å komme så langt ned ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 9. september 2012 #13 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) I de øyeblikkene hvor jeg finner roen i nuet uten å måtte oppta hjernen med diverse avledningsmanøvre, føler jeg meg tilfreds. Endret 9. september 2012 av Krakonosj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 9. september 2012 #14 Del Skrevet 9. september 2012 Lykke ... *smake på ordet* .. Det er lenge siden jeg har følt skikkelig lykke , livet består av for mange usikre og ustadige elementer til at jeg greier og kjenne den skikkelige lykkefølelsen helt totalt . Men litt som ligner får jeg når jeg vet alle i familien har det bra , ell når jeg kjører hjem fra jobb og vet jeg har ei frihelg som jeg kan helt benytte til fornøyelser Ell når jeg lykkes med noe som er viktig , ell når jeg VINNER noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 9. september 2012 #15 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Når det er penger på kontoen min må jeg innrømme at jeg får en liten lykkerus inni meg. Ellers får mennesker generelt til å føle meg lykkelig. Endret 9. september 2012 av solch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #16 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg er vel kanskje kravstor, men her er hva jeg trenger for å være lykkelig -en jobb som utfordrer meg -en familie i relativ harmoni -barn og mann (evt kjæreste) - penger nok til å kjøpe det jeg vil på dagligvarebutikken - at mine nærmeste har det bra Anonym poster: 098a934db671186f117d5f4a03dfaf92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2012 #17 Del Skrevet 9. september 2012 Lykke er ikke en konstant følelse, den kommer i blaff og gir glimt av glede i hverdagen. Jeg føler lykke når jeg har fått til noe positivt på jobb, når ungene mine har det bra, når jeg har gode stunder sammen med kjæresten, familie og venner. Når sola skinner og jeg har mulighet til å gjøre koselige ting for meg selv. Når problemer løser seg på en grei måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjosa Skrevet 9. september 2012 #18 Del Skrevet 9. september 2012 Lykke, eller heller glede, føler jeg når jeg ser noe vakkert, f.eks en solnedgang, bygning, kattunge. Eller er ute en typisk vakker høst/vinter/vår/sommerdag. Ikke så ofte den er knyttet opp mot andre mennesker, men så er jeg jo en einstøing også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. september 2012 #19 Del Skrevet 9. september 2012 Ha en jobb jeg trives i, vennene mine og kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #20 Del Skrevet 9. september 2012 alkohol, sukk. Anonym poster: 4c2c9de3e9e405abf80dbfb54bc7a3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå