AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Del Skrevet 8. september 2012 Har nettopp støtt på en gutt jeg synes er utrolig kjekk. Har snakket litt med han og synes han er ganske grei, eneste er dialekten som er ræv, men sånn er det. Virker som han synes jeg var ganske ok også, han lurte seg til å spørre om vi kunne møtes en eller annen dag. Nå er det slik at jeg har akkurat begynt på universitetet, ja, det var vi egentlig alle sammen jeg snakker om i denne posten. Har fått nye venner, for å si det sånn. Ingen kjente hverandre fra før. Alle mine nye venner har møtt han her på ca. to fester, og de synes han er "jævla merkelig." Kan ikke utdype hva han har gjort helt, men det er bare i banene av at han ikke ville være med folk å danse, dro opp toppen til en jente, diskuterte politikk og satt mye med mobilen sin. Tingen er at alle disse nye vennene mine synes han er utrolig merkelig på grunn av dette. Litt spesiell. Jeg har tidligere slitt med at jeg ikke helt klarer det når vennene mine ikke godtar folk, som fører til at jeg ikke har hatt mange forhold. Jeg har, og er, rett og slett redd for at noe jeg gjør ikke blir godtatt. Dette skjedde første gangen på ungdomsskolen; turte ikke bli sammen med en fyr fordi vennene mine synes han var stygg. Og dette har da hengt igjen... har mistet mange sjanser fordi jeg hører på hva vennene mine sier. Jeg er ikke den peneste jenten i gjengen, så kan ikke få hvem som helst heller. Forstår dere hva jeg mener? Hva jeg sliter med? Hører dere noengang på venninner? Er så redd for å være sammen med "han merkelige." Nå er da dette utrolig tidlig i fasen, og kan godt være ingenting, men jeg... tenker alt for mye. Anonym poster: 34bb7f65e46b938e2cecc4f211e5c602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123bell Skrevet 8. september 2012 #2 Del Skrevet 8. september 2012 Folk er forskjellige! Noen synes en person er sjarmerende, mens andre synes vedkommende er merkelig. Du må ikke bry deg så mye om hva andre synes, er de ekte venner så godtar de deg på tross av hvem du dater/er sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 8. september 2012 #3 Del Skrevet 8. september 2012 Ikke la "vennene" dine ta valgene for deg, det er jævla merkelig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Top Skrevet 8. september 2012 #4 Del Skrevet 8. september 2012 Logisk tillnerming til problemet: Ytterpunkter: 1. Du venter til alle venninene dine aksepterer vennen din. 2. Du bryr deg ikke om hva noen av venninene dine mener. I senario 1 vil du aldri finne deg enn venn, det er en umulighet. Vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting. Senario 2 er det du bør velge. Eller i alle fall noe som ligger meget nærme. Nei, etter å ha grunnet litt mer på det kommer jeg til at du ikke burde bry deg om noen andre enn deg selv og den du elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 8. september 2012 #5 Del Skrevet 8. september 2012 Gi faen! Hva faen har det å si om at han er "merkelig"? Hva så? Du liker han, han liker deg så kjør på jente! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 8. september 2012 #6 Del Skrevet 8. september 2012 At han ikke vil danse og at han snakker politikk er da ikke merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 8. september 2012 #7 Del Skrevet 8. september 2012 Når ble "merkelig" negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2012 #8 Del Skrevet 8. september 2012 Den dagen vennene mine ikke aksepterer kjæresten jeg velger, eller forsøker å diktere hvilket valg jeg skal ta, da er de ikke min venner lengre. Enkelte valg har ingen andre noe med enn du selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 8. september 2012 #9 Del Skrevet 8. september 2012 Dro opp toppen til en jente? Utdyp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2012 #10 Del Skrevet 8. september 2012 Nå er det slik at jeg har akkurat begynt på universitetet, ja, det var vi egentlig alle sammen jeg snakker om i denne posten. Har fått nye venner, for å si det sånn. Ingen kjente hverandre fra før. Alle mine nye venner har møtt han her på ca. to fester, og de synes han er "jævla merkelig." Kan ikke utdype hva han har gjort helt, men det er bare i banene av at han ikke ville være med folk å danse, dro opp toppen til en jente, diskuterte politikk og satt mye med mobilen sin. Anonym poster: 34bb7f65e46b938e2cecc4f211e5c602 Å ikke ville danse er ikke rart, de fleste guttene jeg møter er ikke så veldig glad i å danse. Syns helt ærlig at det er verre om de er veldig glad i å danse, har du sett hvor mange sære gutter det er på dansegulvene ute på byen? De kjekke guttene blir kun med å danse om de har en jente med seg. Å diskutere politikk, hva er rart med det? Absolutt ingenting. Det er verre med gutter som snakker om ting som festing, jenter de har hatt seg med og slike ting - de er en smule rar. Og dette med å sitte med mobilen, 80% av ungdommene nå til dags sitter med telefonen 24\7. Asosialt og irriterende? Absolutt, men ikke særlig sært og uvanlig. Men, dette med å ta opp toppene til jenter, det vil jeg si er merkelig oppførsel, og er det noe han ikke gjør til vanlig, så greit, men er det slike ting han kan finne på å gjøre - så hadde jeg reagert på det, ja. Men, det er ikke dine venner som skal date fyren, det er DU som skal det, så alt som betyr noe, er hva du mener og ikke hva dine venner mener. Det er mange av mine venner som er sammen med menn som jeg syns er rare, men det er jo ikke opptil meg å mene noe om mennene vennene mine dater, jeg har ikke noe med det å gjøre - folk er forskjellige og faller for forskjellige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2012 #11 Del Skrevet 8. september 2012 Når ble "merkelig" negativt? Samme tenkte jeg også, merkelig betyr jo annerledes, og er det noe galt å være litt annerledes? Alle i den verden er forskjellige, så alle er jo litt merkelige på sin egen måte. Jeg har ikke møtt ett menneske som ikke er merkelig, alle har sine sære trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. september 2012 #12 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg reagerte litt på at han dro opp toppen på en jente? Ikke helt normal atferd, så kanskje ikke rart han blir sett på som sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #13 Del Skrevet 8. september 2012 TS her. Disse "vennene" mine har jeg kjent i snart 3 uker, så ikke særlig lenge. Jeg liker politikk. Før likte ikke jeg å danse heller, og ser poenget med alle de sære guttene som FAKTISK danser. Uansett om jeg tross alt "vokser" opp nå, så er det noe i meg som forsøker å blit godtatt av min nye gjeng, spesielt nå i begynnelsen... faen ass... skal holde dere oppdatert. Og det med toppen; han ville se magen hennes. Anonym poster: 97c0d2b4e4ad49adb45073adb5374c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå