AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg og dama har vært sammen i 2 år nå, jeg og min kjære møttes på kvinneguiden forresten! I morgen kveld (søndag) skal jeg spørre min kjære om hun vil være min evige halvdel.. Her er det jeg har planlagt. Tidlig om morgen skal jeg lage sånne mini pannekaker som hun elsker, i følge med 3 langstilkede roser og ferskpresset appelsin juice. Etter frokost skal hun få en deilig massasje av meg og kanskje litt ekstra for meg etterpå ? (Etter nærmest lagt opp sex, så skal jeg gjøre noe dramatisk.) Etter vi har hatt sex, skal jeg forte meg og ta på meg klær, og bare skrike ut mens jeg går ut døra, "takk for knullet, snakkes sikkert senere" Hun kommer til å ringe eller sende mldinger som hun sikkert lurer på WTF?? og jeg ber henne komme til parken kl 17:00 tiden hvor jeg har laget DEN piknikken, da snakker vi utrolig masse god mat og en eksklusiv rik snobbe champanje, Dom Perigon. Men jeg ringer henne og sier at "du... vi må ta en prat... det er veldig viktig" Nå tenker hun sikkert, skal han slå opp med meg?? men han laget jo frokost.. wtf? Hun skjønner ingenting. Til piknikken har jeg leid inn en fiolin spiller og laget en liten montasje med masse bilder av oss 2 sammen på min ipad. Etter vi skal pakke sammen sakene og sånt så kommer det en venn av meg som jobber for posten som hun ikke kjenner og gir henne en liten pakke. hun åpner pakken og vet ikke at den er fra meg, den pakken inneholder en mindre pakke, som igjen inneholder en mindre pakke som igjen inneholder en ring eske fra gullsmeden, en forlovelses ring til 70 000 kroner. Med en gang hun ser smykke esken så kneeler jeg og sier. "Kjære _Dama_ , Vi har vært sammen i 2 år, og de 2 årene har vært mine mest fantastiske år, er ikke en dag jeg har hatet å være med deg. Ditt smil, ditt humør, din skjønnhet er alt jeg lever for. Vil du gi meg den æren av å være min kone?" Anonym poster: ef6989b85912d14174dd9e72677204fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #2 Del Skrevet 8. september 2012 Høres bra ut. Men jeg mistenker at dette er en form for trolleinnlegg? Anonym poster: ec98059d1529bb8ce7293b2d83813b7d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #3 Del Skrevet 8. september 2012 Fin fantasi, men dømt til å mislykkes i virkeligheten. Anonym poster: d5bd6505ece6d6d16a3656460d5e12e2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2012 #4 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg hadde blitt fly forbanna om du sendte meg gjennom en slik emosjonell karusell den dagen du fridde. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #5 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg hadde blitt fly forbanna om du sendte meg gjennom en slik emosjonell karusell den dagen du fridde. Dama mi humor, np. Anonym poster: ef6989b85912d14174dd9e72677204fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 8. september 2012 #6 Del Skrevet 8. september 2012 Idiotisk plan og skjønte det var trolling med en gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #7 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg hadde blitt fly forbanna om du sendte meg gjennom en slik emosjonell karusell den dagen du fridde. Haha dramaqueen.. hvor er humoren? skal ikke mye til for å få deg fly forbanna nei Anonym poster: ec98059d1529bb8ce7293b2d83813b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #8 Del Skrevet 8. september 2012 Det kan jo hende at dere har en slik felles humor, men jeg hadde takket nei til picnic, og absolutt nei til frieriet. Som Raindrops siere, hadde jeg blitt sinna og irritert fordi du gjorde meg usikker på en dag som jeg skal se tilbake på med glede. Anonym poster: be373b4141c29b78247fe2a122d24180 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 8. september 2012 #9 Del Skrevet 8. september 2012 Er dette sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #10 Del Skrevet 8. september 2012 Hvorfor skal dere bli så usikre bare fordi kjæresten sier han må snakke med dere?? Er jo ingen grunn til det. Man kan skjønne at "ja her er det noe som er annerledes", og begynne å undre over hva som skjer. Men etter to år sammen, og en koselig frokost og sex, kan dere vel ikke bli usikre fordi han stikker og sender en melding om at han må prate? Anonym poster: ec98059d1529bb8ce7293b2d83813b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2012 #11 Del Skrevet 8. september 2012 Haha dramaqueen.. hvor er humoren? skal ikke mye til for å få deg fly forbanna nei Anonym poster: ec98059d1529bb8ce7293b2d83813b7d Det skal ikke det hvis man vet hvilke knapper man skal trykke på nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2012 #12 Del Skrevet 8. september 2012 Hvorfor skal dere bli så usikre bare fordi kjæresten sier han må snakke med dere?? Er jo ingen grunn til det. Man kan skjønne at "ja her er det noe som er annerledes", og begynne å undre over hva som skjer. Men etter to år sammen, og en koselig frokost og sex, kan dere vel ikke bli usikre fordi han stikker og sender en melding om at han må prate? Anonym poster: ec98059d1529bb8ce7293b2d83813b7d Det kommer jo helt an på måten det gjøres på. Men hvis fyren hadde gitt meg alvorlig inntrykk av at hadde tenkt å dumpe meg, for så å fri istedebfor, så hadde jeg ikke sett på det som god humor. Men det er meg, jeg ville ønsket meg en litt annen form for romantikk, med litt mindre drama og litt mindre pomp og prakt. Hvis dama di synes sånt er morsomt så er det jo bare å kjøre på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. september 2012 #13 Del Skrevet 8. september 2012 Likte best den delen med forlovelsesring til 70.000,-! WoW! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #14 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg og dama har vært sammen i 2 år nå, jeg og min kjære møttes på kvinneguiden forresten! Bli heller førstemann til å fri på kvinneguiden. Det er en av få ting jeg ikke har sett her inne så langt. Anonym poster: 0e99664800eb990517339fadb0579ba5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 8. september 2012 #15 Del Skrevet 8. september 2012 Likte best den delen med forlovelsesring til 70.000,-! WoW! Likte alt unntatt ringen til 70.000,- Hadde synes det var kjempespennende selv. Veldig morsomt! Skjønner ikke hvorfor folk vil ha så mange penger på fingeren sin, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. september 2012 #16 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg ville droppet "Vi må snakke sammen", Da det kan ødelegge hele dagen hennes. Resten høres bra ut Endret 8. september 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. september 2012 #17 Del Skrevet 8. september 2012 Hvorfor skal dere bli så usikre bare fordi kjæresten sier han må snakke med dere?? Er jo ingen grunn til det. Man kan skjønne at "ja her er det noe som er annerledes", og begynne å undre over hva som skjer. Men etter to år sammen, og en koselig frokost og sex, kan dere vel ikke bli usikre fordi han stikker og sender en melding om at han må prate? Anonym poster: ec98059d1529bb8ce7293b2d83813b7d Fordi mange menn bruker det når de skal slå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 8. september 2012 #18 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg ville droppet "Vi må snakke sammen", Da det kan ødelegge hele dagen hennes. Resten høres bra ut Det spørs jo på hennes personlighet da. Jeg hadde blitt redd, inni meg, men jeg hadde ikke blitt sur. Hva er vitsen i å begynne å gråte pga ord som ikke betyr noen ting (annet enn at de skal prate). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. september 2012 #19 Del Skrevet 8. september 2012 "og ikke en dag jeg har hatet å være med deg"?? Det har vært helt greit liksom, men har ikke hatet det hvertfall... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. september 2012 #20 Del Skrevet 8. september 2012 Det spørs jo på hennes personlighet da. Jeg hadde blitt redd, inni meg, men jeg hadde ikke blitt sur. Hva er vitsen i å begynne å gråte pga ord som ikke betyr noen ting (annet enn at de skal prate). Ja, jeg fjernet det. Tror ikke hun kom til å gjøre det, men tenkte på ei venninne som gjorde det. Jeg hadde heller ikke gjort det, men synes fortsatt det er litt slemt, for jeg hadde derimot ikke klart å tenkt på noe annet resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå