Gå til innhold

hva skal jeg skrive tilbake?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

eksen min har igrunnen (som jeg ser nå når jeg er litt på avstand av hele greia) ikke oppført seg med respekt oven for meg.

han har hold interessen for andre jenter høyt oppe og gjort litt av hvert med de mens vi har vært sammen.

han sa nå at han savner meg. jeg vil ikke være slem mot han, men vil ikke si at jeg savner han heller, jeg savner han jo, men har egentlig en mere letta følelse inni meg, jeg som gjorde det slutt pga. mye juging og flørting. nå angrer han.

hva skal jeg skrive til han? han skriver at han savner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei men for at han skal komme over dette, vil ikke at han skal ha det vondt, men vil heller ikke gi han "kortvarig" lykke, om dere skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men for at han skal komme over dette, vil ikke at han skal ha det vondt, men vil heller ikke gi han "kortvarig" lykke, om dere skjønner?

Han har selv ansvar for å komme over bruddet. Du får ikke forskånet ham for smerte. Brudd er kjipt per definisjon. Hvis du absolutt må svare (noe jeg ikke ville gjort) bør du skrive at du står ved at det var riktig å slå opp og at dere begge må komme dere videre. Ikke slenge på formildende ord og fraser som "du er fantastisk, men", "kjære, søte deg" eller avslutt med "klem og kos".

Anonym poster: f5e56827d27e44883112045da1b2b6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...