Gå til innhold

Lei meg...

Gjest Klumpen

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg er veldig lei meg for tiden. Jeg er gift med en mann som aldri er hjemme. Han sover hjemme, men det er også alt. Ellers bare jobber han, hele tiden, 24/7 nærmest. Vi har nesten ikke sex, han tar aldri på meg. Hvis jeg kysser han når han skal dra noen steder, så står han med armene rett ned og vi bli fort ferdig så han kan få dratt. Ikke noe kos når vi har lagt oss, han sitter aldri i samme sofa som meg Akkurat som om han holder seg unna. Forsøkt flere ganger å snakke med han, men han reagerer med sinne med en gang. Han har blitt aggressiv i det siste og var ikke det før, farer opp, svarer ufint, ikke lett å nærme seg han lenger på noen måte. Men jeg trenger litt nærhet, at forholdet er litt fysisk også, blir jo nesten desperat.. Føler at forholdet er på vei mot stupet. Han sier at det ikke er noen andre inne i bildet, og egentlig kan ikke jeg heller tenke meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han har nok ikke de riktige følelsene for deg lengre. dere burde gjøre det slutt og spare dere for mye mer sorg

Anonym poster: 7c4617951fe4c6f8ad11f4dcf72f762b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber han mye mer nå enn tidligere? Hvorfor?

Tenker den klassiske "drar på jobb, men møter egentlig en annen".

Jeg ville forlangt at dere snakket sammen om dette, spesielt hvis det her har pågått lenge og ikke ser ut til å bedre seg. Sånn kan du ikke ha det, og det må han også forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...