Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2013


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse Fru Edderkopp!

Godt ventetiden ikke ble lengre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Edderkopp, gratulerer så mye med lillejenta! Er helt enig, glad dere slapp å vente så mye mer! :) Håper alt står bra til.

Og Mafalda, du reklamerer ikke så veldig bra for tilværelsen som ikke-gravid - kjenner det er helt greit jeg nå at fødselen lar vente på seg litt til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har min lille skatt ankommet. ble tatt med ks for en uke siden og er i full gang med pumping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Idyll88!

Noen sjanse for at dette er smitsomt? Bare litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har født! Blir vel mye action i den tråden her framover:) Jeg har noen uker igjen, termin er ikke før 13 juni. Siden vi holder på med oppussing av hus har jeg ikke noe hastverk med å føde, håper at snuppa holder seg inn i magen til juni:)

Begynner å glede meg til spekemat nå :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått og går fremdeles nokre pakkar salami i veka her. :spise: Litt kjedelig at eg liker best den litt dyre typen, men nå har det jo vore "innsparing" på den fronten i ca. 8 mnd forut for dette etegildet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med Smule Mafalda!

Tusen takk!

Og et stort gratulerer til Idyll og Fru Edderkopp (2.mai var en fin dato for små jenter!)! Håper alt står bra til med dere og de små :)

Og Mafalda, du reklamerer ikke så veldig bra for tilværelsen som ikke-gravid - kjenner det er helt greit jeg nå at fødselen lar vente på seg litt til. :fnise:

:fnise:

Beklager, men jeg bare måtte. Det er en sånn typisk absurd situasjon som bare dukker opp i tiden rundt fødsel. Like absurd som å gå rundt og føle seg som den supermodellen selv om man har pådratt seg flere ammekilo, og magen henger som en tom sekk. Har aldri følt meg så slank og nett som rett etter at magen var borte :ler:

Har forresten kost meg med brie og to små glass cava, jeg da. Har virkelig savnet de litt sære ostene gjennom svangerskapet. Neste punkt på spiselista er chevre! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekemat er noe av den beste sommermaten jeg vet om! Dessverre liker jeg den aller best med smørdampet nykål, og det er vel ikke akkurat anbefalt kost for nybakte, ammende mødre.... Men, for all del...kan nyte spekemat med eggerøre eller melon også jeg altså. Skal ikke være vanskelig jeg!!! :)

Jeg hadde forresten ny vekstkontroll på sykehuset i dag. Pjokken vokser akkurat som han skal, og er fortsatt ikke for stor for å fødes :danse: (Tidligere kunne jeg ikke i min villeste fantasi forestilt meg at jeg skulle tenke sånn, men det gjør jeg altså!) Men, siden han nærmer seg maksstørrelse blir det satt opp tid for keisersnitt rundt termindato, og det må jeg si jeg synes er en grei sikkerhet dersom han ikke kommer før. Er forøvrig en skikkelig lettelse å vite at jeg slipper å gå langt over termin!

Jeg krysser forresten fingrene ekstra hart for at det skjer noe snart. Legen sjekket meg på sykehuset, og fant an nesten avflatet mormunn og ca 2 cm åpning :danse: . Hun benyttet også anledningen til å tøye og strippe meg, så da får vi håpe det har effekt! Hittil har det ikke ført til annet enn murringer og kynnere, samt en kommende pappa som skvetter hver gang jeg åpner munnen :fnise: Tror han er mer nervøs for dette enn det jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Jeg tenker at om to måneders tid så sitter jeg også og spiser meg fordervet på brie og parmaskinke! Å, som jeg gleder meg! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, idyll88! Håper dere har det fint sammen! :)

Og plutselig er det jo en hel masse babyer her, jo. Det må jo nesten bety at man rykker frem i køen selv - gulp!

Vi får lage kalender med tidenes supersmekre kropper! Tipper det er lett å føle seg ganske veldreid uten den svære magen, ja. Vi kan kombinere det med en real ostekveld - savner ostene mine jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhoff.. jeg er sååå hormonell. Føler noen dager at jeg er på nippet til å gå inn i en depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...