Gå til innhold

Synes han jeg var litt søt?:p

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet dette er tragisk tråd men jeg liker han så mye, selvom hnan er et år mindre jeg er 17 han 16. Han spurte omå få røyk, og jeg sa ja og mange a v de han var med sa "kan jg få, kan ejg få" og da ba han de skjerpe seg osv og at jeg ikke var noen butikk..

Da jeg ga han røyken smilte han og sa "Takk, søta". kan det være enmulighet for at han mente det? Eller var det barenoe han sa på spøk? :P

Anonym poster: 8af39fe49d12785eb63ab56bed4e5e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde ikke tenke så stort ut av det, du ga han røyk og derfor sa han noe "bra". Alle sier jo "søta" til hverandre, er ikke no big deal.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så burde du stumpe røyken og røykehjørnet, og følge med i norsktimene.

For det andre, så ville jeg ikke tatt det så seriøst, om det er det eneste tegnet han har vist til at han synes at du er søt. Du får bare snakke mer med han så kanskje du finner det ut.

Endret av Awzm me
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, så burde du stumpe røyken og røykehjørnet, og følge med i norsktimene.

For det andre, så ville jeg ikke tatt det så seriøst, om det er det eneste tegnet han har vist til at han synes at du er søt. Du får bare snakker mer med han så kanskje du finner det ut.

Hvordan stumper man røykehjørnet? Og den siste setningen din ville aldri blitt godtatt av en norsklærer.

Til TS: Han synes sikkert du er søt, men han sier sannsynligvis det samme til mange andre han også synes er søte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Altså jeg har sett han rundt om kring fra jeg var liten, når jg gikk i 7 elrno huskerjg han drev å snakka til mg osv.. Men jeg har bare gått på skolen i noen uker, merker at jeg heletiden møter blikket hans osv. han ser på meg ofte, men kanskje det bare er noe jeg innbiller meg..

Flere som liker en som er et år yngrfe og er fra kjønnet jente?

Anonym poster: be0a746a33b93b63b85441bdf2f3aace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stumper man røykehjørnet? Og den siste setningen din ville aldri blitt godtatt av en norsklærer.

Til TS: Han synes sikkert du er søt, men han sier sannsynligvis det samme til mange andre han også synes er søte.

Ikke ta alt så bokstavlig, hvis du ikke skjønte poenget mitt, så glem det. Og min skrivefeil er nå rettet opp. Rart du synes den ene var så ille i forhold til alt i ts sitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Altså jeg har sett han rundt om kring fra jeg var liten, når jg gikk i 7 elrno huskerjg han drev å snakka til mg osv.. Men jeg har bare gått på skolen i noen uker, merker at jeg heletiden møter blikket hans osv. han ser på meg ofte, men kanskje det bare er noe jeg innbiller meg..

Når man er så ung som du åpenbart er (ut fra skriftspråket), innbiller man seg ofte sånt. Er en del av det å bli voksen og lære seg å skille menn fra mus. Så gjør som andre har nevnt her og stump røyken (uten å gå over til snus) og følg med i norsktimene. Du får mer ut av det enn å innbille deg ting.

Anonym poster: 0bb8c6dc2004b66da4d9e12ca90d9a92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig å like noen som er yngre selv om man er jente. En gang likte jeg en gutt som var nesten to år yngre, ble ikke noe av da. Men det kunne gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Hva har det med TS sitt spørsmål å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med TS sitt spørsmål å gjøre?

Ingenting med spørsmålet, var mer hva hun kanskje burde fokusere mer på i livet sitt, enn om en gutt synes hun er litt søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Ingenting med spørsmålet, var mer hva hun kanskje burde fokusere mer på i livet sitt, enn om en gutt synes hun er litt søt.

Jaja men jeg syns mange her inne på kg kan prøve å slutte å henge seg oppi minimalistiske detaljer og heller svare på det ts spør om og hjelpe han/henne.

Jeg skriver ofte feil selv, og dette er ikke noen norskeksamen. I tillegg skriver folk med både ipader og telefoner og det er ikke alle som gidder rette hvert enda innlegg til å bli feilfritt.

Tilbake til tema, gutter ER viktig når man er 17 :)

Endret av Håhinglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen på et forum kan fortelle hva han mener om deg, og selv hvis han synes at du er søt, så kan det også bety bare det, og ikke noe mer. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å prøve å snakke med ham, det er vanskelig for både deg og oss å forstå hva han legger i det lille han har sagt til deg.

Og jeg vet jeg ikke skal henge meg opp i det, men kan du ihvertfall se gjennom innlegget før du poster det og rette på de feilene du ser at du har gjort? Veldig irriterende å lese tekster med så mange åpenbare feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjetning vil være at han ser på deg som en praktisk røykautomat, og det å lire av seg et kompliment her og der er billigere enn å kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han bare utnytter deg for røyken din! Ikke gi fra deg hele tidne, krev røyk tilbake også!

Anonym poster: 6b9ad8238f8a4f463308e819b61c451a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...