Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2013 #101 Del Skrevet 28. februar 2013 Tenk så fint det hadde vært da du! En vakker ting som du i tillegg har god helsemessig bruk for... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #102 Del Skrevet 28. februar 2013 Og her er noe til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2013 #103 Del Skrevet 28. februar 2013 I alle dager så nydelig da! Tusen takk, kjære deg. De dufter slik bare roser kan gjøre... *sniffe inn i magadrag og ta minnet med seg i søvnen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2013 #104 Del Skrevet 25. april 2013 Lille solstråle? Det er snart mai her. Hvor eeeer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 26. april 2013 Forfatter #105 Del Skrevet 26. april 2013 Hei! Det blir ikke mye kvinneguiden på meg for tiden. Er fremdeles dårlig... Men hyggelig med en liten hilsen fra en søt hoppende en! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2013 #106 Del Skrevet 26. april 2013 Oooo - livstegn! Jeg er glad for at du fremdeles er med oss, om enn litt i bakgrunnen. Fortsatt god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 26. april 2013 Forfatter #107 Del Skrevet 26. april 2013 Oooo - livstegn! Jeg er glad for at du fremdeles er med oss, om enn litt i bakgrunnen. Fortsatt god bedring. Takk takk:) På mandag skal jeg begynne med IV behandlig så da håper jeg på et lite mirakel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2013 #108 Del Skrevet 27. april 2013 Tror at jeg håper på et stort et jeg, likegodt - mens vi er i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 27. april 2013 Forfatter #109 Del Skrevet 27. april 2013 Tror at jeg håper på et stort et jeg, likegodt - mens vi er i gang. Ja, hvorfor ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #110 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå er det lenge,veldig lenge, siden jeg har skrevet noe her. Nå har jeg begynt på min syvende uke med intravinøs behandlig... Begynte å føle meg litt bedre forrige uke, men så ble jeg pluttselig mye verre... Men jeg orket å lage verdens enkleste småkake-ting i helga da. To egg 210 g melis 210 g malte hasselnøtter Lag eggedosis, bland inn de malte hasselnøttene, bruk to te-skjeer og lag små "topper" på stekebrettet(med bakepapir under). Stekes på 170 grader til du kan stikke inn en, i mitt tilfelle, strikkepinne uten at det følger meg deig på den når du tar den ut. Himmelsk godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2013 #111 Del Skrevet 10. juni 2013 Det så da superenkelt ut! Når jeg skal lage sånne småkaker som skal settes med skje, pleier de stort sett å ese utover, i stedenfor oppover. Da jeg laget kokosmakroner for mange år siden, så bildene så fine ut, men mine ble paddeflate. Jaja, de smakte heldigvis like godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #112 Del Skrevet 10. juni 2013 Det så da superenkelt ut! Når jeg skal lage sånne småkaker som skal settes med skje, pleier de stort sett å ese utover, i stedenfor oppover. Da jeg laget kokosmakroner for mange år siden, så bildene så fine ut, men mine ble paddeflate. Jaja, de smakte heldigvis like godt da. Ja, det var ganske enkelt. Kom forresten på at det egentlig er 250 g melis og 250 g malte hasselnøtter... Men jeg hadde ikke nok av noen av delene. Ja, mine fløyt litt ut, men tror det var fordi jeg som sagt ikke hadde nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2013 #113 Del Skrevet 10. juni 2013 Smaken er det viktigste. Og at en faktisk får summet seg til å lage det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #114 Del Skrevet 10. juni 2013 Smaken er det viktigste. Og at en faktisk får summet seg til å lage det. Det har du helt rett i :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2013 #115 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er nok derfor jeg ikke har lyst til å spise på de mest fancy restaurantene, hvor utseendet betyr en masse.Jeg liker bedre en folkelig mattype jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #116 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er nok derfor jeg ikke har lyst til å spise på de mest fancy restaurantene, hvor utseendet betyr en masse. Jeg liker bedre en folkelig mattype jeg. Agreed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2013 #117 Del Skrevet 10. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #118 Del Skrevet 10. juni 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2013 #119 Del Skrevet 10. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #120 Del Skrevet 24. juni 2013 Oi, nå er det lenge siden jeg har vært her i universet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå