Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2012 #41 Del Skrevet 15. september 2012 Lurer på om lille sol stråler like klart om natta også, mens vi andre sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 15. september 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 15. september 2012 Heh... i natt er det midnattsol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 16. september 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 16. september 2012 Heisann venner Har dere en fin søndag? Har akkurat kommet hjem fra et hesteshow der jeg traff en "gammel" venn jeg ikke hadde sett på MANGE år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2012 #44 Del Skrevet 16. september 2012 Hurra! Hesteshow OG gammel venn er jo TO ønsker på èn gang det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 16. september 2012 Forfatter #45 Del Skrevet 16. september 2012 Hurra! Hesteshow OG gammel venn er jo TO ønsker på èn gang det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2012 #46 Del Skrevet 16. september 2012 Hester er egentlig bare litt veldig store hunder, stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 16. september 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 16. september 2012 Hester er egentlig bare litt veldig store hunder, stemmer ikke det? Vell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 17. september 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 17. september 2012 Det var da tomt her! Var for å få nye medisiner mot Borreliainnfeksjonen... benyttet sjansen til å kjøpe meg ny bukse og når jeg "bare" skulle kjøpe bukse, så kom jeg over en fin topp... og enda en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 17. september 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 17. september 2012 Åh det er så utrolig hyggelig! Venninnen som jeg traff på hesteshowet i går, og jeg, begynner å få god kontakt igjen Føles helt likt som da vi gikk på samme skole får flere år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2012 #50 Del Skrevet 18. september 2012 Sånne overraskende gjensyn kan være kjempehyggelige. Mange blir bare et tilfeldig møte og en mimretur på cafè, kanskje, men tiden går og så forsvinner folk igjen. Veldig kos med de som vil treffes igjen...og igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2012 #51 Del Skrevet 21. september 2012 Håper at du får en gul og vakker solskinnshelg der du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2012 #52 Del Skrevet 30. september 2012 Lille Solstråle? Halloooo? Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2012 #53 Del Skrevet 5. oktober 2012 *innom og titte og gå ut igjen...* Dette var da merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #54 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei Kom nettopp hjem fra en internetfri høstferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 8. oktober 2012 *hopper-og-danser-og-spretter-rundt-lykkelig* Iiih, jeg har fått tak i Greys Anatomy på dvd! Sesong 6 riktignok, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2012 #56 Del Skrevet 8. oktober 2012 Heiiiii! Velkommen tilbake til sivilisasjonen, min venn. Har du hatt det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 9. oktober 2012 Takk Har ikke vært helt pigg, :syk:men det var koselig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2012 #58 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er du bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ikke veldig. Det går for det meste i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2012 #60 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jammen det er jo kjempefint! Søvn er den aller beste medisinen. Sov søtt, mens jeg gjør meg klar for å dra ut en liten tur i sola. Nydelig høstvær her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå