Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2012 #21 Del Skrevet 10. september 2012 Åååå, det var dyre tester.... Fikk du det dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 11. september 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 11. september 2012 Åååå, det var dyre tester.... Fikk du det dekket? Nei... Det er privat. Men man burde jo gjøre det fordet. Viktig å komme igang med atibiotika TIDLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2012 #23 Del Skrevet 11. september 2012 Da er det nok litt i seneste laget for meg. Flere år siden jeg tok ut "styggen" og fikk stor ring etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 12. september 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 12. september 2012 Det lønner seg fremdeles å sjekke det, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 12. september 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 12. september 2012 Utrolig hvor godt der er å høre "Jeg er alltid her for deg" <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2012 #26 Del Skrevet 12. september 2012 Høres fint ut det ja. Hvor hørte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 12. september 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 12. september 2012 Høres fint ut det ja. Hvor hørte du det? En i familien (Kan ikke si så mye, for da blir jeg igjennkjent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2012 #28 Del Skrevet 12. september 2012 Tenk så koselig å ha sånne rundt seg da! Sånne hyggeligheter skulle en nesten ha spilt inn på bånd og kjørt på de dagene man er litt nede i bølgedalen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 12. september 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, helt ening:) Har verdens beste familie <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2012 #30 Del Skrevet 12. september 2012 *hviske sånn at bare sol kan oppfatte det....har du familien din her inne?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 13. september 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 13. september 2012 *hviske sånn at bare sol kan oppfatte det....har du familien din her inne?* Det vet jeg faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2012 #32 Del Skrevet 13. september 2012 Da snakker vi ikke mere om den saken, hehe... Har du fylt dagen med noe morsomt i dag da? Eller helt vanlig? Kjedelig? Latterlig? Oppfriskende? Mosjonerende? Solrikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 13. september 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 13. september 2012 En ganske vanlig dag egentlig. Har akkurat sittet her og moret meg en en tråd med pinlige ting barn har sagt og gjort Annbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2012 #34 Del Skrevet 13. september 2012 Det gjør godt å komme over en tråd hvor man kan le litt ja. Har hendt det at jeg har blitt sittende og le så det knaket i beinbygningen, da jeg fant morsomheter på youtube. Det løser befriende opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 14. september 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 14. september 2012 Det gjør godt å komme over en tråd hvor man kan le litt ja. Har hendt det at jeg har blitt sittende og le så det knaket i beinbygningen, da jeg fant morsomheter på youtube. Det løser befriende opp. Fortell fortell fortelllll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2012 #36 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg fortalte det jo! Sånn som gamle klipp fra Nytt på nytt f.eks. Både skikkelig morsomme innslag/mennesker/humor og sånne plasser som det går riktig galt under opptak. Jeg har sittet noen timer fra tid til annet og ledd meg opp til de store høyder...resultatet var at tårene rant og jeg lå tvekroket over tastaturet. DA har jeg det morsomt på nett! Hvor ligger din humor da, Lille Sol? Endret 14. september 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 14. september 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg fortalte det jo! Sånn som gamle klipp fra Nytt på nytt f.eks. Både skikkelig morsomme innslag/mennesker/humor og sånne plasser som det går riktig galt under opptak. Jeg har sittet noen timer fra tid til annet og ledd meg opp til de store høyder...resultatet var at tårene rant og jeg lå tvekroket over tastaturet. DA har jeg det morsomt på nett! Hvor ligger din humor da, Lille Sol? Jeg mente egentlig om du ville "Linke" til noen morsommheter Dårlig forklart av moi... Har vel egentlig ganske treig humor. Lo meg skakk i hjel av denne de første gangene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 14. september 2012 Forfatter #38 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Sitter her og ser på Norske Talenter... Ler meg skakkk Endret 14. september 2012 av Lille Solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2012 #39 Del Skrevet 15. september 2012 Den første der er også min humor, hehe... Akkurat som at jeg lo veldig godt da den første Stratos-reklamen med blå ku som danser (alene) gikk som reklame. Merkelig, men noen ting treffer lattermuskelen og det fortsetter det med i all ettertid. Kom inn i min tråd og se en jeg likte veldig godt. Kjempesøt er den, hihihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 15. september 2012 Forfatter #40 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Oi! Så ikke den før nå! *takker-og-bukker* Endret 15. september 2012 av Lille Solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå