Lille Solstråle Skrevet 6. september 2012 #1 Del Skrevet 6. september 2012 Heisann og hit! Tenkte det var på tide å lage meg en liten skriblekrok selv. Det blir vel ikke akkurat en dagbok dette her. Mer et sted å sludre om løst og fast og andre rare ting Håper noen vil ta seg en rakettur og komme på besøk "fnise" Klem fra Lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. september 2012 #2 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg fant jeg fant! Håper du får en fin kveld Lille solstråle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 6. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2012 Hei hogwash! Takk! Ha en fin kveld du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2012 #4 Del Skrevet 6. september 2012 Kan jeg få komme inn og gratulere deg i ditt eget univers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 6. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2012 Hei Hopp! Takk takk og lig velkommen. Ha en fin kveld, eller natt rettere sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2012 #6 Del Skrevet 6. september 2012 Takk, det har jeg faktisk tenkt, hvis jeg klarer å holde meg våken litt til da... Kroppen er trett men hodet har ikke giret ned riktig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 7. september 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 7. september 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2012 #8 Del Skrevet 7. september 2012 Hihihi..."god middag" heter det kanskje på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 9. september 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 9. september 2012 Ah, da er jeg endelig hjemme igjen! Har dere hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2012 #10 Del Skrevet 9. september 2012 Har det. "Alt for Norge" går på tv. Kommer innom senere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 9. september 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 9. september 2012 Åh ELSKER "Alt for Norge." Grrr... har ikke tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2012 #12 Del Skrevet 9. september 2012 Ser man det. Nå er jeg her igjen. Det var visst mulig å se noe om eller av det på tvN. Kanskje du kan se der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2012 #13 Del Skrevet 9. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2012 #14 Del Skrevet 9. september 2012 ...mmmmm...den luktet godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. september 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 10. september 2012 ... og så lå man på sofaen med feber, kvalme og hodevondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. september 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 10. september 2012 Her var det liv (rai rai) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2012 #17 Del Skrevet 10. september 2012 Næmmen, er du syk, lille? Hva feiler du og kan jeg gjøre noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. september 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 10. september 2012 Har borreliainnfeksjon, så noen dager er jeg verre enn andre... Kan du ikke hoppe litt for meg? Jeg kjeder meg så utrooolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2012 #19 Del Skrevet 10. september 2012 "Hopp....hoppeti-hopp!" Hvordan var det å finne ut av om du hadde infeksjon? Blodprøve, eller noe helt annet? Lurer på om jeg bør sjekke meg for sikkerhetens skyld, etter bitt for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. september 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) "Hopp....hoppeti-hopp!" Hvordan var det å finne ut av om du hadde infeksjon? Blodprøve, eller noe helt annet? Lurer på om jeg bør sjekke meg for sikkerhetens skyld, etter bitt for noen år siden. Blodprøve, men vanlige blodprøver kan ikke "se" det. Jeg måtte hit: http://www.norskborreliosesenter.no/ Du burde virkelig skjekke det så fort som mulig! Endret 10. september 2012 av Lille Solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå