simsalabim Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det noen som har smakt dette nye fra Gilde? Og var det å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Hmm.. fikk lyst til å smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja jeg har smakt det, og det var aldelse helt for jævlig.. Og jeg er ikke en kresen person i matveien...det meste går ned...Men dette gikk i søpla... Spar penga...Kjøp en youghurt og et eple i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har smakt den med salsa og kjøttboller, og syns faktisk den var helt ok. MYE hvitløk i salsaen, kanskje det var det som gjorde det ok, siden jeg er veldig glad i hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har smakt de spanske kjøttbollene i tomatsaus, synes faktisk det var ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har smakt pølser med tomat-dip og svinekjøtt med dip og begge deler smakte helt grusomt! Jeg er heller ikke spesielt kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Ikke smakt, men det ser guffent ut... Skikkelig uappetittelig.. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Må prøve det i dag for å finne det ut,men de kunne heller kalt det "nesten mett" - for det er jo så lite :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde også satsa på en youghurt i stedet....æsj guffent... Eller kanskje et slikt "lettvint" måltid med potetmos og kjøttbiter som kommer i en kopp! bruker den ofte til mat når jeg er på nattevakt. Så enkelt å bare koke litt vann og røre ut! ikke gourmetmat akkurat men lettvint og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå