Sunshower Skrevet 2. oktober 2012 #21 Del Skrevet 2. oktober 2012 Å herregud, som jeg gleder meg til jul!!!!! Jeg skal i permisjon, med min førstefødte, og det blir første året siden jeg var 14 (er 26 nå) jeg skal ha FRI i det hele tatt i julen, uten å være syk!!!!! Jeg er så lykkelig at jeg begynner nesten å grine her jeg sitter! Signerer den!!!! Lillejulaften og julaften uten å jobbe! Kan ikke huske sist jeg hadde fri disse dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 2. oktober 2012 #22 Del Skrevet 2. oktober 2012 Oslo Gospel Choir - En Stjerne Skinner I Natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muttra Skrevet 8. oktober 2012 #23 Del Skrevet 8. oktober 2012 får ikke til å sette inn linker så søk selv på you tube :-) roger whittaker - the little drummerboy denne står på autorepeet hos meg fra slutten av november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 8. oktober 2012 #24 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå