Gjest alven Skrevet 6. september 2012 #1 Del Skrevet 6. september 2012 Hva er deres favoritt sanger? Jeg holder på å lage meg en spille liste men jeg trenger litt innput av julesanger forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 6. september 2012 #2 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg elsker korversjonene til John Rutter det er jo smak og behag da, men du finner noen flotte utgaver på youtube hvis du vil sjekke dem ut. Og så er det meste med Rat Pack kult Jeg er julejunkie, så jeg hører på alt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 6. september 2012 #3 Del Skrevet 6. september 2012 Favoritten: Sitter igjen fra når jeg var liten, var liksom ikke jul hvis ikke mamma og pappa dansa til denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 6. september 2012 #4 Del Skrevet 6. september 2012 jeg elsker DDE-sangene! Særlig "Et ord vart lys", "god jul, god jul, god jul", "englespællet", "la det kom snø og engla" og "julenatt over vårres by". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me* Skrevet 7. september 2012 #5 Del Skrevet 7. september 2012 Min favorit da er Celine dion - so this is christmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 7. september 2012 #6 Del Skrevet 7. september 2012 Tidlig ute! Jeg har min julespilleliste i Wimp som jeg henter fram hvert år (de tre årene jeg har hatt Wimp...). Favoritter fra den er: Bing Crosby - White Christmas Bing Crosby - Silver Bells The Nightmare Before Christmas - What's This? Kylie Minogue/Eartha Kitt - Santa Baby Sangene fra Portveien 2 Jussi Björling - Cantique de Noël Hanne Krogh - Sonjas sang til julestjernen Mel and Kim - Rockin' around the christmas tree (pappas favoritt!) Nat King Cole - The Christmas Song The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale of New York Robert Downey Jr./Joni Mitchell - River Train - Shake up christmas I tillegg til utvalgte stykker fra Nøtteknekkeren og Svanesjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2012 #7 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Nat King Cole - The Christmas song Jussi Bjørling - O helga natt Kurt Nilsen - Auld Lang Syne Vazelina Bilopphøggers - Hem att tel jul Wham! - Last christmas Chris Rea - Driving home for christmas De tre øverste er absolutt favorittene. Åå, nå gleder jeg meg til jul nå Edit: skrivefeil Endret 10. september 2012 av Calavi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 11. september 2012 #8 Del Skrevet 11. september 2012 Julestemning Spotifylista mi! Har begynt å høre på den allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 11. september 2012 #9 Del Skrevet 11. september 2012 Julestemning Spotifylista mi! Har begynt å høre på den allerede.. Jeg begynte å høre på julesanger på denne tiden i fjor også Men denne gangen MÅ jeg vente til desember, uansett hvor fristende det er. Jeg oppdaget nemlig at de ikke ble like speielle når jeg hadde hørt på dem i mange måneder før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. september 2012 #10 Del Skrevet 11. september 2012 Himmlen i min famn med carola, hemmat tel jul med vazelina, chestnuts roasting med Michael Bublè, og baby it`s cold outside med hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 11. september 2012 #11 Del Skrevet 11. september 2012 Julestemning Her er min liste. Abbonerer på sikkert ti forskjellige julesanglister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tudelu Skrevet 11. september 2012 #12 Del Skrevet 11. september 2012 Dette er den fineste julesangen jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 11. september 2012 #13 Del Skrevet 11. september 2012 Må ikke glemme denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 23. september 2012 #14 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Endret 23. september 2012 av kaprifolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 23. september 2012 #15 Del Skrevet 23. september 2012 Nå fikk jeg skikkelig julestemning! Gleder meg til å begynne å høre på julesanger, men det blir nok ikke før i november... Må være sterk! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 23. september 2012 #16 Del Skrevet 23. september 2012 Å herregud, som jeg gleder meg til jul!!!!! Jeg skal i permisjon, med min førstefødte, og det blir første året siden jeg var 14 (er 26 nå) jeg skal ha FRI i det hele tatt i julen, uten å være syk!!!!! Jeg er så lykkelig at jeg begynner nesten å grine her jeg sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 23. september 2012 #17 Del Skrevet 23. september 2012 Maria Arredondo - Min jul. Herlig julecd. Spesielt himmel på jord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 29. september 2012 #18 Del Skrevet 29. september 2012 Sitter hjemme en lørdagskveld med øl og bok, og julesanger! Synger med for full hals til En stjerne skinner i natt. gleder meg til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronja Skrevet 30. september 2012 #19 Del Skrevet 30. september 2012 Julen är her med Sissel Kyrkjebø og Tommy Körberg står alltid øverst på spillelista mi. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 2. oktober 2012 #20 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg elsker Kimer i Klokker. Den er så nydelig, men virker som den blir mer og mer borte i jungelen av andre julesanger. O´helga natt med Jussi Bjørling er også en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå