AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Del Skrevet 5. september 2012 For to dager siden gjorde jeg det slutt med kjæresten uten at jeg "ville"! jeg gjorde det rett å slett fordi han har løyet mye om viktige ting. -andre jenter, -hvor han oppholet seg -flørtet o.l. Selv så "godtar" jeg det, men vet at det er feil å godta. Folk som jeg har hatt i livet mitt hele livet mener at jeg kommer ikke til å få det noe bra med denne mannen i det lange løp. Men nå etter bruddet så sitter jeg med en følelse som er helt ubeskrivelig. Jeg sørger å jeg har en tom og rar følelse inni meg. Å sammmen med han så føler jeg at jeg ikke tenker på problemer jeg kan kose meg å det holder å bare ligge i hans armkrok for å ha det bra. Jeg føler at alt er så naturlig når vi er sammen, men tanten min sier til meg at jeg lever på en løgn hvis jeg mener at jeg har det bra med han når han er sånn mot meg. Hvordan sorterer jeg mine tanker, han sine tanker å alle de andre sine tanker fra hverandre? Jeg vet ikke lenger hva jeg mener, alle andre har sagt så klart ifra hva de mener. Alle har pratet om dett i ett halvt år nå. Han er 26 år å har oppsøkt en 20 år gammel jente under forholdet vårt som han har hatt ett seksuelt forhold til før vi ble sammen, han har sovet hos henne mens vi var sammen å løyet om det å han har klina med henne da vi hadde pause. Men dette er da ikke greit, men jeg elsker han fortsatt. Anonym poster: cabc2322cf737c7a36153ccf5d09b263 Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myosotis Skrevet 5. september 2012 #2 Del Skrevet 5. september 2012 Hvordan kan du elske noen som behandler deg slik, og som tydeligvis ikke elsker deg like høyt som du elsker han? Husk at det er også en annen veldig viktig person i ditt liv - deg selv. Og vil du deg selv det beste, og elsker du deg selv høyt nok, da lar du han gå... Det finnes noen bedre for deg der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #3 Del Skrevet 5. september 2012 Tusen takk for svar Men hva med alle følelsene mine? Å han sier at han vil ha barn med meg, han vil bare ha meg, å han skal skjerpe seg.. Han vil virkelig ha meg sier han. Det han sier stemmer ikke med det han gjør.. jeg blir forvirret av dette jeg:( Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 5. september 2012 #4 Del Skrevet 5. september 2012 Kan du være redd for å være alene , at du ikke finner noen andre, i allefall ikke noen bedre enn han der ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #5 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg føler at jeg ikke får bedre enn han, for for meg så føles han som den beste. Han er den beste jeg vet om. Men jeg vet ikke om jeg er redd for å være alene. Jeg vet at jeg har det godt å trygt ellers. Er bare den elsk følelsen min over alt han sier, alt han gjør, alt ved han, den følelsen er helt ubeskrivelig, å helt utrolig vanskelig å gi slipp slipp på "frivillig" For er det jeg gjør ved å forlate han. Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 5. september 2012 #6 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Tusen takk for svar Men hva med alle følelsene mine? Å han sier at han vil ha barn med meg, han vil bare ha meg, å han skal skjerpe seg.. Han vil virkelig ha meg sier han. Det han sier stemmer ikke med det han gjør.. jeg blir forvirret av dette jeg:( Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Å si ting er så lett... når det han sier går overens med hvordan han behandler deg , det er da at forholdet har en sjanse i det lange løp... Men jeg synes han der fyllte kvoten for feiling for lenge siden. Jeg personlig ville aldri klare å stole på han.. Selvfølgelig sier han disse tingene til deg... Han vet at det er ikke mange jenter som ville finne seg i det, der han får både i pose og sekk uten konsekvenser... Du bør gro deg noen baller jente og sparke han ut.... Hva tror du egentlig folk tror om deg ? Folk som som kjenner dere og ser hva han holder på med ? Hva tror du hva guttene dere kjenner tenker om deg egentlig ? Du kommer til å trekke til deg bare sånne menn da de tror at du kommer alltid til å godta den type behandling Endret 5. september 2012 av eva-80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekky33 Skrevet 5. september 2012 #7 Del Skrevet 5. september 2012 Kjære deg! Du er for god for han!! Han fortjener deg ikke med en slik oppførsel. Jeg vet at det ikke er lett å la noen gå, men med tiden vil det bli bedre. Om du fortsetter sammen med han vil det garantert gå opp for deg en dag at du faktisk fortjener bedre. Og bekymringen min blir da er hvor mye du kommer til å klandre deg selv for et liv som ikke ble slik du ville. Du fortjener den samme respekten som du gir til han, og han har ikke vett i hodet til å være takknemlig for det du gir han. Det er ikke meningen at i et forhold så er det kun den ene parten som skal ha det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 5. september 2012 #8 Del Skrevet 5. september 2012 Følelsene gir seg med tiden og da ser du ting i perspektiv og mere realistisk. De fleste har sider man kan elske høyt,ingen tvil om det. Han kan være snill mot deg når dere er sammen, men så fort du snur ryggen til kommer den andre personen frem som burde ikke eksistere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #9 Del Skrevet 5. september 2012 Dere er kloke Men er det noe galt med meg tro dere, siden etter å ha gjort det slutt så sitter jeg med en angstfølelse. Den er helt utrolig merkelig. Det føles som om ingenting kan fylle opp plassen hans i hjertet mitt... Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #10 Del Skrevet 5. september 2012 Dere er kloke Men er det noe galt med meg tro dere, siden etter å ha gjort det slutt så sitter jeg med en angstfølelse. Den er helt utrolig merkelig. Det føles som om ingenting kan fylle opp plassen hans i hjertet mitt... Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Det er det som kalles kjærlighetssorg det vettu, det får man gjerne selv om fyren ikke var grei mot deg, man sørger over det man trodde man hadde og det man håpet skulle bli men ikke ble. Men det går over etterhvert. Klem til deg. Anonym poster: 828a069c6a2565b13a08433d0ea16323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #11 Del Skrevet 5. september 2012 Takk Det høres ganske logisk ut. Jeg bare kjenner at det føles så feil når det er jeg som har "valgt" å gå fra han.. Jeg kjenner smerten helt ut i armene(høres sikkert litt rart ut):/ men er det vanlig? Jeg føler meg helt nede nå! Det er ikke meningen å syte.. Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekky33 Skrevet 5. september 2012 #12 Del Skrevet 5. september 2012 Helt normalt å føle det slik Det er so nevnt over kjærlighets sorg. Det vil seg etterhvert når du får tatt noen steg bak å bare sett litt realistisk på situasjonen. Det er vondt å ikke få gjengjeldt samme følelsene. Be strong girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #13 Del Skrevet 5. september 2012 Dere er snille! Problemet som sitter i meg er at han sier at han elsker meg, jeg er det vakreste, det beste, det fineste han noen gang har opplevd.. Han sier han skal forandre seg. Jeg vil egentlig gi han en sjanse, men tørr ikke..Men klarer ikke denne følelsen resten av livet heller. angst! Vil ikke miste alle rundt meg oppi dette heller, i å med at de syntes jeg er virkelig dum hvis jeg forstetter å være i lag med han så folk har trukket seg litt bort fra meg:/ Men herreminhatt så vanskelig dette er!! Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekky33 Skrevet 5. september 2012 #14 Del Skrevet 5. september 2012 Det er i alle fall ikke lett. Men synes det er dårlig gjort at vennene dine trekker seg unna når de burde støtte deg, men selvfølgelig, et sted går grensa for dei fleste. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke gått tilbake til han. Han har vist gang på gang at han ikke er til å stole på, og en gang utro alltid utro. Den tror jeg fortsatt på av erfaring selv. Jeg hadde aldri klart å få tillit igjen til den mannen. Å du er verdt så mye mer enn det!! Ikke la følelsene ta overhånd, du vil bli belønna for det seinere i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #15 Del Skrevet 5. september 2012 takk! Men angstfølelsen er helt uoverkommelig nå, jeg føler at jeg skyver bort en person som jeg elsker å som elsker meg. han er virkelig glad i meg han sier det til meg hele tida å han vil være sammen med meg hele tiden å se meg hele tiden å ringer meg hele tiden. han viser meg masse kjærlighet. Å dette skubber jeg bort. Jeg vet at han sliter en del i psyken å. Så jeg føler meg slem som ikke gir han sjansen. Har hatt den følelsen her en gang før, å da var jeg ikke forrelska engang. Da var det nesten samme greia. da blei jeg dårlig i to år. to år orka jeg ingen ting, mista meg srlv helt å var helt nedbrutt. men da pga. han hadde vært så slem å når jeg skjønte det så blei jeg helt uttafor. Kan det være derfor jeg føler meg sånn angstfylt nå, fordi jeg ser hva han har gjort, å fordi jeg ikke føler det er mitt valg, men alle andre rundt meg som på en måte har "pressa meg"? Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2012 #16 Del Skrevet 5. september 2012 Du får ta en alvorsprat med ham, og si at han skal få en sjanse til. Hvis han svikter deg da, er forholdet over. Da er det i tilfelle din avgjørelse, og ikke noen påvirkning fra andre, og det vil bli lettere for deg å gå videre uten ham om det blir nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #17 Del Skrevet 5. september 2012 Gjest_Gjest_* Nå forsvant hele den vonde følelsen.. Kan det bety at det er det riktige å gjøre? Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2012 #18 Del Skrevet 5. september 2012 Gjest_Gjest_* Nå forsvant hele den vonde følelsen.. Kan det bety at det er det riktige å gjøre? Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Jeg ga deg det svaret fordi jeg vet at du kommer til å ta ham tilbake. Følg rådet du fikk, og la dette foregå på dine premisser. Hvis han misbruker sjansen du gir ham, får du ta det riktige valget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #19 Del Skrevet 5. september 2012 Har du vært i en sånn situasjon du å? Jeg kan klare å ikke være sammen med han, men da kommer jeg til å slite med angst... Anonym poster: 227743fbe0853cd3e1613a804bb4858b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekky33 Skrevet 5. september 2012 #20 Del Skrevet 5. september 2012 For å si det slik så er han ikke verdt angsten din. Å som du har skrevet innledningsvis så er det du som har slått opp med han, så du har allerede makten på din side! Du har prøvd før å ta han tilbake å så fort du snudde ryggen til så stakk han til en annen dame..fyfy!! Det er ikke litt akseptabelt engang. Å hvorfor skal han ikke gjøre det samme denne gangen også? Han vet jo allerede at han uansett da får deg tilbake om han gjør det bare ved å slenge frem noen tårer og dårlige unnskyldninger. Min erfaring er at menn slenger slikt ut av seg når de er i ferd med å miste noe som er noenlunde stabilt på denne måten fordi de vet at de får det tilbake, og så fortsetter de som før. Respektløst spør du meg!! Noen menn går virkelig bare inne i sin egen lille boble og tror at de kan få i pose og sekk. Du kan finne deg noe mye bedre enn dette, som elsker deg for den du er, og ikke misbruker verken tilliten eller respekten mot deg!! Ikke dumt å ha litt ryggrad av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå