Ingennick Skrevet 5. september 2012 #1 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg aner virkelig ikke hvem jeg burde kjøpe iPhone cover fra... Ble tipset om at ebay var smart å bruke, men det er jo så voldsomt mange valg... Jeg har veldig lyst på et cover til jogging til å feste på armen, samt en som dekker hele telefonen så man kan flippe covret over skjermen. Del gjerne linker til plasser dere har kjøpt cover Da blir jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. september 2012 #2 Del Skrevet 5. september 2012 Se på etsy, der er det mye fint:) ellers synes jeg bynord har noen fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 5. september 2012 #3 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg har ikke iPhone, men Samsung Galaxy S3, og det er mye å velge i der og. Cover er så billige og jeg liker å bytte innimellom, så jeg kjøpte omtrent 10 forskjellige for under 200 kroner (+ frakt på omtrent 50 kr. til sammen). For å finne cover søkte jeg på f.eks. "s3 cover cute", "s3 cover running", "... flower", "... stars", "... cat", "... mickey mouse" osv. Du finner cover fra det søteste og teiteste, til det mest praktiske (vanntett, støtsikkert, osv.). Du må bare finne ut hva du har lyst på, så søker du på det og kjøper det. Jeg har hardt cover til hverdagsbruk og bruker gummi/silikon når jeg skal noe der jeg behøver støtdemping og bedre grep, f.eks. på båttur eller på byen. Edit: du kan også bruke søkeordet "case". Endret 5. september 2012 av Junimarie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 5. september 2012 #4 Del Skrevet 5. september 2012 Sjekk ut dealextreme også rimelige priser og fri frakt. Men du må regne med ca 4 ukers leveringstid. Jeg er veldig fornøyd med de kjøpene jeg har gjort der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingennick Skrevet 5. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2012 Oi! Jeg digget extremedeal! Og utrolig godt tips ang søking på ebay. Jeg henger ikke helt med i utviklingen tror jeg Supert! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 5. september 2012 #6 Del Skrevet 5. september 2012 Syns de har mange fine på teknikkmagasinet. Vet ikke om de har nettside, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå