Gå til innhold

iPhone cover! Hvilket skal jeg velge i jungelen?


Ingennick

Anbefalte innlegg

Jeg aner virkelig ikke hvem jeg burde kjøpe iPhone cover fra... Ble tipset om at ebay var smart å bruke, men det er jo så voldsomt mange valg...

Jeg har veldig lyst på et cover til jogging til å feste på armen, samt en som dekker hele telefonen så man kan flippe covret over skjermen.

Del gjerne linker til plasser dere har kjøpt cover :) Da blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke iPhone, men Samsung Galaxy S3, og det er mye å velge i der og. Cover er så billige og jeg liker å bytte innimellom, så jeg kjøpte omtrent 10 forskjellige for under 200 kroner (+ frakt på omtrent 50 kr. til sammen). For å finne cover søkte jeg på f.eks. "s3 cover cute", "s3 cover running", "... flower", "... stars", "... cat", "... mickey mouse" osv. Du finner cover fra det søteste og teiteste, til det mest praktiske (vanntett, støtsikkert, osv.). Du må bare finne ut hva du har lyst på, så søker du på det og kjøper det.

Jeg har hardt cover til hverdagsbruk og bruker gummi/silikon når jeg skal noe der jeg behøver støtdemping og bedre grep, f.eks. på båttur eller på byen.

Edit: du kan også bruke søkeordet "case".

Endret av Junimarie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut dealextreme også :) rimelige priser og fri frakt. Men du må regne med ca 4 ukers leveringstid. Jeg er veldig fornøyd med de kjøpene jeg har gjort der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg digget extremedeal! Og utrolig godt tips ang søking på ebay. Jeg henger ikke helt med i utviklingen tror jeg :P Supert! :) Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...