AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #21 Skrevet 6. september 2012 Da har vi et veldig ulikt syn på rights.no. Hvorfor drar du inn palestina i dette ? Mener du at jødene står for islamofobi og derfor er det greit med jødehat ? Hvor er sitatet ditt om boken fra ? Eller, bare drit i å svare, du høres ganske skudd ut uansett. Det var rette ræva som feis. Gærning! Anonym poster: 0971ca608fae0e837c1f90f42e082723 1
sebastianen Skrevet 6. september 2012 Forfatter #22 Skrevet 6. september 2012 (endret) Det var rette ræva som feis. Gærning! Anonym poster: 0971ca608fae0e837c1f90f42e082723 Jeg synes iallefall fanatiske palestina tilhengere er like gale som fanatiske Israel tilhengere. Men du har tydligvis svaret på konflikten i midt østen ? Uff, skulle vel ikke svare sånne ustabile personer, de kan jo bli verre.... Endret 6. september 2012 av sebastianen 1
Brunhilde Skrevet 6. september 2012 #23 Skrevet 6. september 2012 Å lese og stole på det som skrives på rights.no er vel ikke noe sunnhetstegn i utgangspunktet, er det? 1
sebastianen Skrevet 6. september 2012 Forfatter #24 Skrevet 6. september 2012 Å lese og stole på det som skrives på rights.no er vel ikke noe sunnhetstegn i utgangspunktet, er det? Man søker selvsagt kilder bak, det gjør jeg alltid, jeg stoler ikke på bare en kilde. Å søke viten er ikke galt, er det det ? 1
Brunhilde Skrevet 6. september 2012 #25 Skrevet 6. september 2012 Man søker selvsagt kilder bak, det gjør jeg alltid, jeg stoler ikke på bare en kilde. Å søke viten er ikke galt, er det det ? Neida ikke noe falt i det, så lenge du er kritisk til både utgiver og kildene til "vitenen", spesielt når det gjelder rights.no... 1
sebastianen Skrevet 6. september 2012 Forfatter #26 Skrevet 6. september 2012 Neida ikke noe falt i det, så lenge du er kritisk til både utgiver og kildene til "vitenen", spesielt når det gjelder rights.no... Min erfaring er at de fleste media har en agenda, å finne sannheten er ikke lett. Kanskje ikke engang mulig . Fordi det finnes mange sannheter, 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå