Gå til innhold

Dagbladets tvangssexifisering

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Klokken er 7.30 og dagen er knapt i gang. Etter en hard natt med lite søvn, tenker jeg det skal bli godt med en kopp kaffe og siste nytt fra Dagbladet. Har jo tross alt vært noen oppdateringer i Sigrid-saken som hadde vært greit å få med seg, om ikke for annet så for å kunne ta del i det sosiale miljøet på jobben. Men hva møter meg? Jo, dette:

dagbladet.png

NÅ ER DET BEVIST: DENNE KJEMPERUMPA ER EKTE. Og selvsagt måtte jeg onanere etter denne kjemperumpa. Hva annet skulle jeg gjøre? Skulle jeg sitte med ereksjon og lese om Sigrid-saken? Selvsagt ikke. Sånn gjør man jo bare ikke. Med andre ord har Dagbladet regelrett TVUNGET meg til å onanere kl. 7.30 på en onsdagsmorgen.

Og hva skal jeg nå si til de på jobben når vi skal diskutere i pausen hvem av oss Sigrid-saken har gått mest inn på? Det er jo uten tvil MEG, men jeg kan jo ikke akkurat fortelle hvorfor heller. Og hva om jeg blir skamfull og nervøs når saken i det hele tatt kommer opp. Skal jeg da risikere å bli ansett som en del av de 50% på jobben som Sigrid-saken har gått MINST inn på fordi jeg ikke ville si noe?

Nå har denne sexfikseringen til Dagbladet gått alt for langt, syns jeg. Dagen i dag er allerede ødelagt for min del, har bare skam og sosial paranoia å se frem til. Vurderer nesten å saksøke.

Endret av Krakonosj
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig, dette er helt horribelt. INGEN har lyst å se RÆV ! Jeg kjenner jeg ikke gidder å gå inn på netavisen i disse dager...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...