Sofia Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg var så ung at det var en "hubbaBubba" hvis det hjelper noe Okey dah.. Jeg begynner å tro på deg nå. Sålenge du våknet alene så kan vel det være riktig da. Men for en opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #22 Del Skrevet 20. februar 2004 Det kunne vært verre.. Den kunne vært skikkelig fast :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #23 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg var så ung at det var en "hubbaBubba" hvis det hjelper noe *pokkerne og nå som jeg hadde laget meg en ny kopp te siden jeg spyttet ut den andre i latterkula, og da sitter jeg og tørker tastaturet igjen* meg i panna for å få ut bildet av Glamor på do , mens hun drar hubba- hubba ut mellom beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #24 Del Skrevet 20. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 21. februar 2004 #25 Del Skrevet 21. februar 2004 selvom jeg er en del på kg, begynner jeg nå og lure på om dette er ett bra sted og oppholde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2004 #26 Del Skrevet 21. februar 2004 selvom jeg er en del på kg' date=' begynner jeg nå og lure på om dette er ett bra sted og oppholde seg [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 21. februar 2004 #27 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg må le litt jeg også..... Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. februar 2004 #28 Del Skrevet 21. februar 2004 utrolig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 21. februar 2004 #29 Del Skrevet 21. februar 2004 Goooode himmel..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. februar 2004 #30 Del Skrevet 21. februar 2004 Tyggegummien var opplagt en høydare... --- men tilbake til de opprinnelige tampongene.. det kan jo være at de har samme egenskaper som skittentøy og hybelkaniner... evnen til å formere seg uten at vi gjør noe som helst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. februar 2004 #31 Del Skrevet 21. februar 2004 formerende tamponger :o .. vurdere... tru'kke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gummigåsa Skrevet 5. mars 2004 #32 Del Skrevet 5. mars 2004 Hadde en gang en elsker på et kjapt besøk, tror vi sovna eller noe etter å ha gjort oss ferdig, i alle fall lå vi litt og slappa av... fremdeles med hans i hennes... om dere skjønner. Anyway, mens han kledte på seg for å dra så spør han plutselig "hvor ble det av kondomet?". Ja, hvor ble det av den? Jeg prøvde å lete litt mellom dynene men fant ikke noe, og han hadde det travelt så han dro bare. Da endevendte jeg hele senga, vrengte og rista på trekk og laken og alt som var - men ingen kondom var å finne. Da var det bare ett sted igjen å lete! Jeg kjente jeg ble varm og kald om hverandre ved tanken på at det kanskje lå en gummi igjen inni der - og enda verre var tanken på å dra på legevakta for å fiske ut en gummi fra gåsa! Aldri i verden har jeg gjort slike akrobatiske øvelser som der og da - men jeg fant den da omsider! (og ble samtidig kjent med "mitt indre jeg") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 5. mars 2004 #33 Del Skrevet 5. mars 2004 Hadde en gang en elsker på et kjapt besøk' date=' tror vi sovna eller noe etter å ha gjort oss ferdig, i alle fall lå vi litt og slappa av... fremdeles med hans i hennes... om dere skjønner. Anyway, mens han kledte på seg for å dra så spør han plutselig "hvor ble det av kondomet?". Ja, hvor ble det av den? Jeg prøvde å lete litt mellom dynene men fant ikke noe, og han hadde det travelt så han dro bare. Da endevendte jeg hele senga, vrengte og rista på trekk og laken og alt som var - men ingen kondom var å finne. Da var det bare ett sted igjen å lete! Jeg kjente jeg ble varm og kald om hverandre ved tanken på at det kanskje lå en gummi igjen inni der - og enda verre var tanken på å dra på legevakta for å fiske ut en gummi fra gåsa! Aldri i verden har jeg gjort slike akrobatiske øvelser som der og da - men jeg fant den da omsider! (og ble samtidig kjent med "mitt indre jeg")[/quote'] Synes jeg ser det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå