Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #141 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg nekter egentlig å tro at noen er så stokk, stein dumme, så jeg begynner å lure på om dette bare er tull og provokasjon. Den som er dummest av alle, er jo han som la seg ut med meg. Merker at jeg sannsynligvis har noen såkalte pykopatiske tendenser, og det burde han, for sin egen del, tenkt litt mer over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 7. september 2012 #142 Del Skrevet 7. september 2012 Trusler? Det å ville avsløre utroskap kan da ikke regnes som trusler, utpressing eller trakassering. Hadde skjønt det om jeg hadde truet med vold, truet med å si noe løgnktig- men det dreier seg bare om å fortelle sannheten -og det er ikke straffbart. Hvorfor skriver du jeg er sinnssyk forresten? Utroskap blir avslørt daglig, det sinnssyke her er jo at han truer med å involvere jobben min. Hvis TS sier til vedkommende at hvis han ikke gjør så og så så vil hun komme til å fortelle kona hans at han er utro. Så er det faktisk utpressning. Utpressning har ikke noe med hva du truer med å avsløre, men om du truer med å avsløre hvis vedkommende ikke gjør slik du sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 7. september 2012 #143 Del Skrevet 7. september 2012 Men det er liksom greit at han hefter politiet med å anmelde meg - for noe som faktisk ikke er straffbart, men at jeg skal anmelde han for hans trussel om å faktisk begå en handling som er straffbar, nei det er galt. Herregud, er du dum eller bare totalt blendet av hat? Å herrefred..... Du plager vettet av ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 7. september 2012 #144 Del Skrevet 7. september 2012 Den som er dummest av alle, er jo han som la seg ut med meg. Merker at jeg sannsynligvis har noen såkalte pykopatiske tendenser, og det burde han, for sin egen del, tenkt litt mer over. Yes. Han har tydeligvis fullstendig misforstått crazt/hot-skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. september 2012 #145 Del Skrevet 7. september 2012 La oss håpe det. Om det ikke er det, så er det jo litt "morsomt" at det eneste hun har oppnådd med denne tråden er å skaffe masse sympati til mannen, Det finnes uten tvil både idioter og psyke folk der ute, men dette begynner å ligne på Trolling 101. Stadig mer provokasjon, bare svar på kritiske innlegg, tråd etter tråd, null selvinnsikt eller flauhet over å drite seg loddrett ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #146 Del Skrevet 7. september 2012 Ja, du bør virkelig ikke snakke.... Å ønske at jeg skal få oppleve dette, viser bare flere av dine dårlige kvaliteter som menneske. Ting pleier ofte å slå tilbake på den som er jævlig mot andre. Ikke vær så sikker på at min parnter vil falle for et menneske uten moral og verdier. Men om du vil opptre som ei hore, så versegod. Da viser det vel egentlig at du har gjort meg en tjeneste. Ingen vil ha en mann som har vært med bygdas største flyfille. PS! Utseende falmer med alderen. Hehe, du vet ingenting om hvordan jeg er i virkeligheten. Jeg er faktisk ingen "flyfille", er veldig konservativ på den fronten og har garantert hatt færre enn deg. Din partner ville nok falt for meg, for jeg er vakker, ung, feminin og intelligent. Har ennå ikke opplevd å flørte med en mann uten at han ville ha meg, men jeg avviser de fleste for jeg har ikke et normalt følelsesliv og kjenner nærmest aldri seksuell lyst. Flyfille.....milevis unna. Ingen, ikke engang min egen slekt, familie og venner, kan forestille seg at jeg har hatt forhold til en gift mann for så å avsløre han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 7. september 2012 #147 Del Skrevet 7. september 2012 Den som er dummest av alle, er jo han som la seg ut med meg. Merker at jeg sannsynligvis har noen såkalte pykopatiske tendenser, og det burde han, for sin egen del, tenkt litt mer over. Det har du helt rett i! Tipper at han angrer nå ja. Han trodde nok ikke at han skulle møte på en av disse galne kvinnemenneskene, en leser om i ukeblader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. september 2012 #148 Del Skrevet 7. september 2012 Den som er dummest av alle, er jo han som la seg ut med meg. Merker at jeg sannsynligvis har noen såkalte pykopatiske tendenser, og det burde han, for sin egen del, tenkt litt mer over. Du er sprø som kjeks, han er dum, la oss være glad for at dere ikke har produsert et kjærlighetsbarn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #149 Del Skrevet 7. september 2012 Yes. Han har tydeligvis fullstendig misforstått crazt/hot-skalaen. Hehe. Vet du, etter kun en liten halvtime med meg så klarte han ikke å styre seg lenger. Ikke min feil, jeg tvang ham aldri, heller motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 7. september 2012 #150 Del Skrevet 7. september 2012 Hehe, du vet ingenting om hvordan jeg er i virkeligheten. Jeg er faktisk ingen "flyfille", er veldig konservativ på den fronten og har garantert hatt færre enn deg. Din partner ville nok falt for meg, for jeg er vakker, ung, feminin og intelligent. Har ennå ikke opplevd å flørte med en mann uten at han ville ha meg, men jeg avviser de fleste for jeg har ikke et normalt følelsesliv og kjenner nærmest aldri seksuell lyst. Flyfille.....milevis unna. Ingen, ikke engang min egen slekt, familie og venner, kan forestille seg at jeg har hatt forhold til en gift mann for så å avsløre han. Mennesker uten selvinnsikt, moral og verdier blir fort kassert. Du klarer klarer ikke å finne en mann som er ledig en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #151 Del Skrevet 7. september 2012 Det har du helt rett i! Tipper at han angrer nå ja. Han trodde nok ikke at han skulle møte på en av disse galne kvinnemenneskene, en leser om i ukeblader. Vel, jeg er ikke gal, jeg blir bare veldig, veldig forbannet når noen trosser meg. Og det gjorde han. Jeg gav ham mange advarsler, hans feil at livet hans nå er kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #152 Del Skrevet 7. september 2012 Mennesker uten selvinnsikt, moral og verdier blir fort kassert. Du klarer klarer ikke å finne en mann som er ledig en gang. Skinner gjennom at du er en av de sjalu kvinnene som automatisk tror at vakre kvinner må være stygge inni, for slik kan du opprettholde illusjonen om at det er bedre å være mindre pen fordi du tror du er et bedre menneske og smartere enn vi som er så heldige å være vakrere enn gjennomsnittet. Old news. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 7. september 2012 #153 Del Skrevet 7. september 2012 Hehe. Vet du, etter kun en liten halvtime med meg så klarte han ikke å styre seg lenger. Ikke min feil, jeg tvang ham aldri, heller motsatt. Som sagt, det er kun hans feil. Din type gjennomførte og komplette galskap, burde lyse ut mer enn en svidd penis blant grillpølsene på Shell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. september 2012 #154 Del Skrevet 7. september 2012 Dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #155 Del Skrevet 7. september 2012 Det finnes uten tvil både idioter og psyke folk der ute, men dette begynner å ligne på Trolling 101. Stadig mer provokasjon, bare svar på kritiske innlegg, tråd etter tråd, null selvinnsikt eller flauhet over å drite seg loddrett ut. Så kom trolling-kommentaren ja, en eller annen idiot uten noe fornuftig å si kommer jo med det i så og si alle tråder på KG. Bare svar på kritiske innlegg? Har knapt fått annet enn kritiske innlegg. Hvorfor skal jeg forresten være flau over å skrive ting her på KG `? Kjenner ingen her jeg, er anonym og kan skrive så ærlig som jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 7. september 2012 #156 Del Skrevet 7. september 2012 Vel, jeg er ikke gal, jeg blir bare veldig, veldig forbannet når noen trosser meg. Og det gjorde han. Jeg gav ham mange advarsler, hans feil at livet hans nå er kaos. Du er ikke frisk. Jeg kjenner INGEN som opptrer på denne måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. september 2012 #157 Del Skrevet 7. september 2012 Så kom trolling-kommentaren ja, en eller annen idiot uten noe fornuftig å si kommer jo med det i så og si alle tråder på KG. Bare svar på kritiske innlegg? Har knapt fått annet enn kritiske innlegg. Hvorfor skal jeg forresten være flau over å skrive ting her på KG `? Kjenner ingen her jeg, er anonym og kan skrive så ærlig som jeg vil. Hei, dette er god underholdning på en fredagskveld, så jeg håper det er sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #158 Del Skrevet 7. september 2012 Som sagt, det er kun hans feil. Din type gjennomførte og komplette galskap, burde lyse ut mer enn en svidd penis blant grillpølsene på Shell. Har ikke sagt det er kun hans feil. Men det var han som tok initiativ til å møtes, han som bare måtte ha meg nesten med en gang, han som sa jeg var den deiligste han noensinne hadde hatt(både i sms, mail, på tlf, og ansikt til ansikt), maste for å møtes igjen og igjen. Men så var jeg dum og ble sjalu, først truet ham i sinne med å avsløre utroskap, trakk det tilbake, han tilgav meg. Gjorde det igjen noen måneder senere. Tok en pause, han kom tilbake og vi fortsatte. Etter noen måneder påstod han at han gikk rundt og var redd....og jeg sa ok, det var slutt. Men etter at par måneder greide jeg ikke mer, møttes igjen, og ny krangel pga. ...noe, og nå er nå og alt er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #159 Del Skrevet 7. september 2012 Du er ikke frisk. Jeg kjenner INGEN som opptrer på denne måten! Jada, her sitter du på et forum hvor folk er anonyme og leker psykolog, prøver å stemple meg som syk. Haha, du er latterlig du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 7. september 2012 #160 Del Skrevet 7. september 2012 Slapp av, jeg husker alle trådene dine. Kort oppsummert: Gift mann møter psycho bitch. Gift mann knuller psycho bitch. Gift mann innser at psycho bitch er en psycho bitch, og gjør det slutt. Psycho bitch lever opp til navnet sitt. Gift mann ignorerer. Psycho bitch går forbi navnet sitt. Gift mann gir etter. Gift mann innser at psycho bitch må kuttes ut fra livet, koste hva det koste vil. Psycho bitch imploderer i psychoness - en halv milliard engler mister vingene sine. Gift mann er mindfucked, buttfucked and other kinds of fucked. Psycho bitch er psycho og ikke helt fornøyd med skadene til nå. Sounds about right? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg