Gå til innhold

Privatliv grunn til avskjed fra jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og leksen man lærer fra dette er; Never stick your dick in crazy.

Anonym poster: f595c8c4e0c273b5c71804c888c329bd

Ah, så morsomt! Kvalmende holier-than-thou holdninger her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhuu? Så mange barnslige og mindre intelligente svar her.

Han har altså vært utro med to ulike kvinner, og han har vært utro både seksuelt og følelsesmessig. Meg hadde han f.eks. sex med uten engang å spørre om jeg hadde noen kjønnssykdommer. Heldigvis for han har jeg aldri hatt det, men hva om jeg f.eks. hadde hatt HIV, og han hadde overført det til kona....Poenget er at han er ganske hensynsløs og kynisk, og fortjente å få smake sin egen medisin,

Dere hyklere som synes det er ok at utroskap forblir skjult kun fordi motivet mitt for å avsløre ikke er "passende"....Ja, det er bare latterlig. Kanskje noen av dere er redd for at partneren er utro, og håper at noen ikke tør å fortelle deg sannheten for det er så behagelig å leve med en livsløgn.

Dette rotet har du selv viklet deg inn i. Å kalle andre for hyklere for at vi har andre verdier og moral enn det du har, sier mye om deg.

Vi skjønner hva dette går i, vi ser hva som er hensikten din, vi ser at du er besatt av dette.

Du er ikke frisk!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Det er ikke straffbart å true med å avsløre utroskap. Men som politiet sa til meg; de kan ikke nekte noen å levere en anmeldelse. Med det i mente skal jeg på mandag anmelde ham for hans trussel om å begå den straffbare handlingen det er å spre nakenbilder og private sms-er til samtlige av mine arbeidskolleger.

Hvorfor velger du å ikke kommentere velmenende råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette rotet har du selv viklet deg inn i. Å kalle andre for hyklere for at vi har andre verdier og moral enn det du har, sier mye om deg.

Vi skjønner hva dette går i, vi ser hva som er hensikten din, vi ser at du er besatt av dette.

Du er ikke frisk!

Du virker veldig hatsk og bitter. Har du opplevd utroskap selv? Virker nesten slik. Hva er grunnen til at du og andre mener kona ikke skulle fått vite om det? Idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger du å ikke kommentere velmenende råd?

Hvilket velmenende råd har jeg fått her? Merker mest til frådende, hatske og bitre folk som spyr ut søppel her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke straffbart å true med å avsløre utroskap. Men som politiet sa til meg; de kan ikke nekte noen å levere en anmeldelse. Med det i mente skal jeg på mandag anmelde ham for hans trussel om å begå den straffbare handlingen det er å spre nakenbilder og private sms-er til samtlige av mine arbeidskolleger.

Du burde ikke hefte politiet med slikt vas. De har viktigere ting å henge fingrene i.

Dette har du selv stellt i stand.

Som man liggger reder man, sies det.

Dette er konsekvensene av din oppførsel. Men skjønner du det? Nei.

Hva skal til for at du skal se deg selv og hvilken person du egentlig er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker veldig hatsk og bitter. Har du opplevd utroskap selv? Virker nesten slik. Hva er grunnen til at du og andre mener kona ikke skulle fått vite om det? Idiotisk.

Nei, jeg har aldri opplevd det.

Men selvsentrerte og superegoer som deg irriterer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke hefte politiet med slikt vas. De har viktigere ting å henge fingrene i.

Dette har du selv stellt i stand.

Som man liggger reder man, sies det.

Dette er konsekvensene av din oppførsel. Men skjønner du det? Nei.

Hva skal til for at du skal se deg selv og hvilken person du egentlig er??

Men det er liksom greit at han hefter politiet med å anmelde meg - for noe som faktisk ikke er straffbart, men at jeg skal anmelde han for hans trussel om å faktisk begå en handling som er straffbar, nei det er galt.

Herregud, er du dum eller bare totalt blendet av hat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket velmenende råd har jeg fått her? Merker mest til frådende, hatske og bitre folk som spyr ut søppel her inne.

Hva med deg da som spyr ut søppel i virkeligheten?! Lenge leve selvinnsikten.. :ironi:

<br /><br /> Anonym poster: 51502c506a350f561af764f3d6e37bc1 <br /><br /> Anonym poster: 51502c506a350f561af764f3d6e37bc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nekter å slutte og ta kontakt med en person, sender utallige sms, eposter og ringer vedkommende, da kan du faktisk anmeldes, da dette faktisk går ut over ham. Som kontakten din i politiet har sagt: han er utslitt mentalt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri opplevd det.

Men selvsentrerte og superegoer som deg irriterer meg!

Så selvrettferdig og uhøflig som du er, håper jeg du en gang får oppleve det. Jeg er en vakker ung kvinne, kanskje er det jeg som blir forført av din nåværende eller fremtidige partner en eller annen gang? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da blir det store spørsmålet, hvorfor fortsetter du å lage tråder her?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nekter å slutte og ta kontakt med en person, sender utallige sms, eposter og ringer vedkommende, da kan du faktisk anmeldes, da dette faktisk går ut over ham. Som kontakten din i politiet har sagt: han er utslitt mentalt.

Jeg har ikke kontaktet ham siden politiet ringte meg og informerte meg om hva han hadde gjort. Nå skal jeg selvsagt anmelde ham for hans straffbare trussel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kontaktet ham siden politiet ringte meg og informerte meg om hva han hadde gjort. Nå skal jeg selvsagt anmelde ham for hans straffbare trussel.

Hvor mange ganger har du sendt sms, epost og ringt ham, i forhold til hans antall til deg, over de siste to månedene?

Hvor mange ganger har han bedt deg slutte ta kontakt i løpet av samme periode?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter egentlig å tro at noen er så stokk, stein dumme, så jeg begynner å lure på om dette bare er tull og provokasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da blir det store spørsmålet, hvorfor fortsetter du å lage tråder her?

Kanskje det finnes noen som har litt mer vett enn det du og dine likesinnede har? Kanskje noen som ikke synes det er ok at en mann skal holde årevis med utroskap skjult?

Det jeg har veldig lyst til, er f.eks. å informere hans svigerforeldre og mor om det som er skjedd - slik at det vil bli vanskeligere for kona hans å bli i forholdet nå som "alle" vet hva han har gjort mot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje det finnes noen som har litt mer vett enn det du og dine likesinnede har? Kanskje noen som ikke synes det er ok at en mann skal holde årevis med utroskap skjult?

Det jeg har veldig lyst til, er f.eks. å informere hans svigerforeldre og mor om det som er skjedd - slik at det vil bli vanskeligere for kona hans å bli i forholdet nå som "alle" vet hva han har gjort mot henne.

Meh, ingen er så blottet for selvrespekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg nekter egentlig å tro at noen er så stokk, stein dumme, så jeg begynner å lure på om dette bare er tull og provokasjon.

La oss håpe det.

Om det ikke er det, så er det jo litt "morsomt" at det eneste hun har oppnådd med denne tråden er å skaffe masse sympati til mannen,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du sendt sms, epost og ringt ham, i forhold til hans antall til deg, over de siste to månedene?

Hvor mange ganger har han bedt deg slutte ta kontakt i løpet av samme periode?

Hm, han har ringt meg også i løpet av denne tiden, men i løpet av de siste to ukene har det vært krangling både på sms og telefon, med gjensidige trusler om anmeldelse og avsløring. Han har kalt meg stygge ting på sms og sagt at jeg har truet og utpresset ham - men den eneste "trusselen" var alltid å avsløre utroskap, intet annet. Han kunne når som helst fortalt henne det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selvrettferdig og uhøflig som du er, håper jeg du en gang får oppleve det. Jeg er en vakker ung kvinne, kanskje er det jeg som blir forført av din nåværende eller fremtidige partner en eller annen gang? ;-)

Ja, du bør virkelig ikke snakke.... Å ønske at jeg skal få oppleve dette, viser bare flere av dine dårlige kvaliteter som menneske.

Ting pleier ofte å slå tilbake på den som er jævlig mot andre.

Ikke vær så sikker på at min parnter vil falle for et menneske uten moral og verdier.

Men om du vil opptre som ei hore, så versegod. Da viser det vel egentlig at du har gjort meg en tjeneste. Ingen vil ha en mann som har vært med bygdas største flyfille.

PS! Utseende falmer med alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...