AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Del Skrevet 4. september 2012 Har en type jobb som krever rent rulleblad, hvilket jeg naturligvis har, men nå har jeg hatt et stormfullt forhold med krangling og brudd, og nå ønsker eksen å involvere jobben min i dette. Men når noen har hatt et stormfullt privatliv, er det veli kke grunn til å avskjedige dem så lenge det ikke har gått utover jobben? Skal sies at han og truer med å anmelde meg for trakassering på sms, og trusler fordi jeg vil avsløre hans utroskap overfor kona. Han påstår at da vil jeg aldri kunne jobbe som lærer igjen - stemmer dette? Tvilsomt om jeg i så fall blir dømt for noe, men er en anmeldelse nok for å bli avskjediget? Anonym poster: dc39e1a05a02d57b795dac3d8b8fdd66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalg Skrevet 4. september 2012 #2 Del Skrevet 4. september 2012 Her er et godt råd! Slutt å ta kontakt med han, og ikke avslør utroskapen hans! Da vil han, som du selv skrev i en annen tråd, ikke involvere jobben din. Det er DU som har løsningen på dette problemet. DU velger selv utfallet. Lykke til! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2012 #3 Del Skrevet 4. september 2012 La eksen din drite seg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #4 Del Skrevet 4. september 2012 er det du som har laget en tråd om dette tidligere? Anonym poster: ee574c46e2508472f66e4bfe5c43ea6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 4. september 2012 #5 Del Skrevet 4. september 2012 Har en type jobb som krever rent rulleblad, hvilket jeg naturligvis har, men nå har jeg hatt et stormfullt forhold med krangling og brudd, og nå ønsker eksen å involvere jobben min i dette. Men når noen har hatt et stormfullt privatliv, er det veli kke grunn til å avskjedige dem så lenge det ikke har gått utover jobben? Skal sies at han og truer med å anmelde meg for trakassering på sms, og trusler fordi jeg vil avsløre hans utroskap overfor kona. Han påstår at da vil jeg aldri kunne jobbe som lærer igjen - stemmer dette? Tvilsomt om jeg i så fall blir dømt for noe, men er en anmeldelse nok for å bli avskjediget? Anonym poster: dc39e1a05a02d57b795dac3d8b8fdd66 Hvis du er lærer og fast ansatt, så er det kun misbruk og mishandling av barn som "teller" rent juridisk av ting på vandelen din. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #6 Del Skrevet 4. september 2012 Han kan da ikke anmelde deg for å ha avslørt til kona at han var utro, akkurat som at kona kan ikke anmelde han for å være utro. Han bare prøver å skremme deg. Men gjør som Sommersalg sier, kutt ut all kontakt med han og ikke kontakt kona, så er du forhåpentligvis kvitt problemet. Anonym poster: a6091e7629edd06fa2bf661cb57a2ad8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalg Skrevet 4. september 2012 #7 Del Skrevet 4. september 2012 Du må jo ha trakasert han hvis du går og kverner på dette enda! Er jo en stund siden du lagde den andre tråden, hvor du fremstilte deg selv som vesentlig mer forstyrret enn det du gjør her. Denne tråden, og det faktum at du fremdeles kverner på dette, viser at du heller burde ta på deg noen fine klær, ringe noen venner og ta deg en tur ut. Rett og slett skaffe deg et liv! La eksen din være i fred! Og du burde tenke litt på hva slags verdier du har i livet iom at du er lærer har ansvar for lettpåvirkelige barn/ungdommer! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #8 Del Skrevet 4. september 2012 Han kan faktisk anmelde henne for trusler og trakkasering dersom det er sånn at TS driver med en form for utpressing. TS: La han være i fred. Du er jo sinnsyk.. Anonym poster: c9ebeadc1ed2f965df406decc4aefadb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 4. september 2012 #9 Del Skrevet 4. september 2012 ...Og crazybitchukene på KG fortsetter... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 4. september 2012 #10 Del Skrevet 4. september 2012 Han kan faktisk anmelde henne for trusler og trakkasering dersom det er sånn at TS driver med en form for utpressing. TS: La han være i fred. Du er jo sinnsyk.. Anonym poster: c9ebeadc1ed2f965df406decc4aefadb Han kan faktisk anmelde henne for trusler og trakkasering dersom det er sånn at TS driver med en form for utpressing. TS: La han være i fred. Du er jo sinnsyk.. Anonym poster: c9ebeadc1ed2f965df406decc4aefadb Trusler? Det å ville avsløre utroskap kan da ikke regnes som trusler, utpressing eller trakassering. Hadde skjønt det om jeg hadde truet med vold, truet med å si noe løgnktig- men det dreier seg bare om å fortelle sannheten -og det er ikke straffbart. Hvorfor skriver du jeg er sinnssyk forresten? Utroskap blir avslørt daglig, det sinnssyke her er jo at han truer med å involvere jobben min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 4. september 2012 #11 Del Skrevet 4. september 2012 Nei, det sinnsyke her er at du ikke kan la den stakkars fyren få være i fred. Vil du virkelig at alle på jobben din skal få vite hvor gal du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2012 #12 Del Skrevet 4. september 2012 Nei, det sinnsyke her er at du ikke kan la den stakkars fyren få være i fred. Vil du virkelig at alle på jobben din skal få vite hvor gal du er? Skjønner ikke hvorfor du synes at JEG er gal. Er ikke jeg som har vært utro og bedratt de som står meg nærmest, det er det han som har gjort. Er det galskap å avsløre utroskap mener du? Det er nok vanligere å gjøre det enn du tror. Skal lite til å bli kalt gal av deg, liten innsikt i psykologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2012 #13 Del Skrevet 5. september 2012 Det er galskap å true noen til å ha sex med seg - og det er også ulovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 5. september 2012 #14 Del Skrevet 5. september 2012 Det har vært et stormfylt forhold med en dust som attpåtil er utro mot kona si? Og du vil ha mer å gjøre med denne fyren fordi? Han kan sikkert prøve å anmelde deg, uten at det vil komme stort utav det. Men ikke undervurder effekten av sladder og folkesnakk. Ikke at det er rett eller greit; men vil du ha privatlivet ditt brettet ut til de på jobb? Det er ikke ulovlig av han å fortelle jobben om deg, selv om det er like patetisk som å fortelle konen hans om utroskapen. Hev deg over hele greia, og gå videre i livet ditt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 5. september 2012 #15 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg anbefaler deg å leie filmen Farlig Begjær, se deg selv som Glenn Close, så skjønner du sikkert hva vi mener. Hvis du ikke slutter å gnage på dette kommer du helt sikkert til å få skikkelig svi for det, for slik du har lagt fram saken her og i andre tråder virker du som en gal kvinne. Og jeg kjenner at jeg blir litt bekymret over at du har ansvaret for barn.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 5. september 2012 #16 Del Skrevet 5. september 2012 Det ER jo trusler og utpressing dersom du truer med å avsløre han, hvis ikke han gjør som du sier og fortsetter å treffe deg og ha seg med deg, når han ikke vil! Det er neppe en oppsigelsesgrunn, men jeg tipper dine kollegaer vil se deg i et helt nytt lys hvis de får høre om hvordan du holder på, for ikke å snakke om hvis dine elever finner ut om dette.. Ønsker du virkelig det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 5. september 2012 #17 Del Skrevet 5. september 2012 Skjønner ikke hvorfor du synes at JEG er gal. Er ikke jeg som har vært utro og bedratt de som står meg nærmest, det er det han som har gjort. Er det galskap å avsløre utroskap mener du? Det er nok vanligere å gjøre det enn du tror. Skal lite til å bli kalt gal av deg, liten innsikt i psykologi. Det er galskap å plage og trakassere en mann som har gjort det soleklart at han ikke vil ha noe å gjøre med deg. (Du hadde dessuten åpenbart ingen problemer med at han var utro dust, så lenge det gavnet deg.) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 5. september 2012 #18 Del Skrevet 5. september 2012 Hva er vitsen med å avsløre utroskapen for kona? Du er jo medvirkende. Hold deg unns, så får du nok være i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #19 Del Skrevet 5. september 2012 Nei, det er ikke lovlig oppsigelsesgrunn. Derfor vil det bli oppgitt en annen begrunnelse som den offisielle når du blir sagt opp. Profesjonelle arbeidsgivere har aldri vansker med å hoste opp en lovlig begrunnelse for en oppsigelse, bare amatørmessige arbeidsgivere oppgir den egentlige grunnen skriftlig. Anonym poster: d82424d6b09b5161a3b31eac03355a5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2012 #20 Del Skrevet 5. september 2012 Skjønner ikke hvorfor du synes at JEG er gal. Er ikke jeg som har vært utro og bedratt de som står meg nærmest, det er det han som har gjort. Er det galskap å avsløre utroskap mener du? Det er nok vanligere å gjøre det enn du tror. Skal lite til å bli kalt gal av deg, liten innsikt i psykologi. jo, du oppfører deg ganske sprøtt bare fordi han dumpa deg og ikke ville være med deg. du lager tråd etter tråd om dette emnet, ønsker hevn ol. du tar heller ikke imot de råd som blir gitt. du er med andre ord kun ute etter å høre på dem som er enige med deg(og det er jo så og si ingen). så jo, du virker ganske sprø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg