AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #41 Skrevet 21. november 2012 C: Hadde jeg blitt bedt på film, så hadde jeg forventet at vi skulle se på film. Hadde ønsket å sitte i armkroken og åpna opp for litt kos, men sex hadde det nok ikke blitt på en date. Da skulle vi ha kommet mye lenger i "prosessen" mot et forhold at jeg ikke hadde kalt det for en date lenger.. Anonym poster: ecdb49f0d1db2c48b8b76b88c7441b19
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #43 Skrevet 21. november 2012 Hvis du leser tråden så ser du at jeg har svart på hva som forventes fra guttens side dersom man inviterer en som allerede er sexpartner på film. Da forventer man selvsagt sex, SOM DU SELV SKRIVER I INNLEGGET DITT. Hvordan står det til med IQen sånn ellers? Ellers så finnes det ingen som går inne med mer seksuelt undertrykket frustrasjon enn de stakkars femi-nissene av noen menn som alltid prøver å si og mene det de tror jenter vil høre. Og at dere faktisk oppfordrer dem er bare slemt. SÅ SINNA! Ræræræræ Hva er de de store stygge feminissene har gjort med deg? Ledd av tissen din? Anonym poster: c0743eedc1a6d8dc959e898bfcf814e0
Gjest Lincoln Skrevet 21. november 2012 #44 Skrevet 21. november 2012 SÅ SINNA! Ræræræræ Hva er de de store stygge feminissene har gjort med deg? Ledd av tissen din? Anonym poster: c0743eedc1a6d8dc959e898bfcf814e0 Å så tøff, AnonymBruker på et forum som allerede er anonymt Ikke vær redd, skal ikke straffepule deg, det er du altfor stygg til
Gjest Lincoln Skrevet 21. november 2012 #45 Skrevet 21. november 2012 C - jeg vil se film. Hadde jeg fått mistanke om at fyren mente noe annet enn dette kan jeg garantere at det aldri hadde blitt noe på ham fra denne kanten... Anonym poster: f4ac7a290973b154b9ccbd69404ea91c Hvis du mistenker at en fyr vil ha sex med deg så kan du garantere at det ikke blir noe på ham. Kvinnelogikk i et nøtteskall. Det er også grunnen til at vi inviterer på "film"-kveld
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #46 Skrevet 21. november 2012 B eller C, tenker jeg... kommer jo an på relasjonen jeg har til fyren. Jeg er filminteressert og har hatt flere kamerater jeg har sett film sammen med uten at noe annet har skjedd. Men når en jeg har vært på date med - og kanskje vært fysisk med - inviterer, så holder jeg jo muligheten åpen for sex. Hvis stemninga fortsatt er god. Forventer - jeg gjør vel det mer når forholdet er et slags faktum, men selv da går det jo an å treffes uten at begge vil ha sex. Anonym poster: 0ac57face180842d734690e1874ce5ae
Singha Skrevet 21. november 2012 #47 Skrevet 21. november 2012 Tror nettopp jeg skjønte hvorfor enkelte jenter jeg spurte om ville se film med meg sa nei. Jaja.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #48 Skrevet 21. november 2012 Jeg forventer C av en slik kveld selv, men vet at gutter ofte(st) mener noe annet med en filmkveld. Sånn av ren nysgjerrighet, hvor langt inn i filmen plere sexen/kosen å skje? hehe Anonym poster: d4511004b9356348cbe4f352a36c1f2f
Gjest Cuntzilla Skrevet 21. november 2012 #49 Skrevet 21. november 2012 Jeg shaver leggene før en filmkveld for å si det sånn.
Gjest brutal mann Skrevet 21. november 2012 #50 Skrevet 21. november 2012 Tror nettopp jeg skjønte hvorfor enkelte jenter jeg spurte om ville se film med meg sa nei. Jaja. Jepp... Det forventes liksom at menn kun skal være på jakt etter sex. Er irriterende, frustrerende og en en gammeldags sterotypi.
Gjest brutal mann Skrevet 21. november 2012 #51 Skrevet 21. november 2012 Jeg shaver leggene før en filmkveld for å si det sånn. Jeg røsker ikke ballehår, for å si det sånn. 1
Singha Skrevet 21. november 2012 #52 Skrevet 21. november 2012 Det er jævlig kjipt å være mannen som bare vil se film i denne situasjonen. Enten så tror dama at mannen bare er ute etter sex, sier nei til filmen og sitter kanskje igjen med et dårligere inntrykk av mannen. Eller så forventer dama sex og dama blir skuffa når det ikke blir noe (forutsatt at hun ikke fikser biffen selv og initierer det, da, selvsagt. Tar pølsa i sin egen hånd, med andre ord). Jeg har opplevd begge deler. Synd jenta som kom og så film, og som tydeligvis forventa seg noe mer, var jævlig sjenert.
Strixvaria Skrevet 21. november 2012 #53 Skrevet 21. november 2012 Hva med oss godtroende kvinner som oppriktig tror på at vi blir invitert til å se film, og så viser det seg at mannen står med ståpikk allerede idet han/du åpner døra, og følgelig forventer en allnighter? Assa, selv om jeg er minst like stor fan av "improvisert" (og gjerne uforpliktende) sex som alle andre, foretrekker jeg faktisk å få litt mer eksplisitt forhåndsvarsel, slik at jeg kan bl.a. shave både leggene og lenger opp, f.eks.. Det er ikke noe gøy å være kvinnen som bare vil se film heller tenk!
Singha Skrevet 21. november 2012 #54 Skrevet 21. november 2012 (endret) Hva med oss godtroende kvinner som oppriktig tror på at vi blir invitert til å se film, og så viser det seg at mannen står med ståpikk allerede idet han/du åpner døra, og følgelig forventer en allnighter? Assa, selv om jeg er minst like stor fan av "improvisert" (og gjerne uforpliktende) sex som alle andre, foretrekker jeg faktisk å få litt mer eksplisitt forhåndsvarsel, slik at jeg kan bl.a. shave både leggene og lenger opp, f.eks.. Det er ikke noe gøy å være kvinnen som bare vil se film heller tenk! Er bare å snu i døra det. Np. Du kan jo se filmen hjemme. Endret 21. november 2012 av Singha
Strixvaria Skrevet 21. november 2012 #55 Skrevet 21. november 2012 Er bare å snu i døra det. Np. Du kan jo se filmen hjemme. Hvor überkleint blir ikke det da? Eller hva med at man begynner med film, og så, eh, utarter ting seg derfra? Ikke at jeg har noe imot sex på sofaen eller noe, men igjen - jeg ble da bedt på film, ikke pulings?
Singha Skrevet 21. november 2012 #56 Skrevet 21. november 2012 Jaja. Det er uansett ikke noe problem om du blir invitert på film av meg. Bare å spørre kinogjengen. Har ikke flashet kuken min til noen av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå