Gå til innhold

Jenter og filmdate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden dere hadde sex forrige gang dere traff hverandre så har nok karen en viss forventning om at det skal bli sex denne gangen også.

Men er jo ingenting i veien for å møtes og faktisk se filmen for det. Dersom det ender med heftig klining ++ så kan du jo bare si det som det er.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg sliter med å forstå hvordan folk kan forvente sex.

• Liker 9
Skrevet

Skjønner at jeg har vært ute av gamet i flere tiår.... Hadde en mann bedt meg på filmkveld så hadde dumme meg forventet at vi skulle se film.

• Liker 4
Skrevet

Hadde en jente over på filmdate for et par uker siden, forventet ikke sex, ville bare bli bedre kjent. Foretrekker å ta det rolig i starten.

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet (endret)

Det var med en filmdate at jeg og typen begynte på det som skulle resultere i et forhold. Da jeg dro til ham for å se film(skrekkfilm, selvfølgelig), forventet jeg ikke noe særlig annet enn kos. Det var også dette som skjedde. På vår andre filmdate endte det dog med sex. Så det kommer jo veldig an på hva man har i tankene for hva man ønsker av personen.

Edit: Dette var altså min versjon av å "ta det rolig" ;)

Endret av Wanderlust
Skrevet

Om jeg blir invitert på film så drar jeg for å se filmen, ikke for sex. Om man har sextidligere, så vil det vel skje uansett om man ser film eller er på kino... Og om gutten forventer sex kun fordi han inviterer på film, så kommer han til å bli skuffet. Jeg ser ikke noe grunn til at man må lyve om at man har mensen, det er nok å si at man vil vente med sex.

Skrevet

For min del kommer det litt an på stemningen med fyren på forhånd, men erfaring tilsier at filmkvelder har en tendens til å ende med sex. Så jeg hadde i alle fall sett på det som en mulighet!

Skrevet (endret)

Å så utrolig søtt og politisk korrekt! Æresmedlemskap i kvinnegruppa Ottar og landsforeningen for selvkastrerte menn er på vei i posten. Jeez.

Når f.eks. fuckbuddyen din ringer kl 2 om natta og lurer på om hun kan komme over, så FORVENTER man sex. Men det har du vel liten erfaring med.

Det gjelder for øvrig både for jenter og gutter. Når en sexpartner kommer på besøk så forventer man sex. På julaften forventer man presanger.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

- Kan jeg si (om han blir veldig pågående) at jeg har mensen, eller blir det for direkte for dere gutta?

Anonym poster: c13762ff7ed83c00db293e94e126018a

Hvis du ikke har lyst til å ha sex kan du bare si at du ikke har lyst til å ha sex. Hvis du har lyst bør du absolutt si fra, spesielt om dere faktisk har sex.

Skrevet (endret)

Blir jeg bedt på filmkveld, drar jeg for å se film. Hva som skjer foruten filmtitting, kommer helt an på kjemi og stemning.

Endret av Caramela
Gjest HunterLady
Skrevet

Film betyr sex i min verden. Derfor takker jeg ofte nei til filmkvelder, med mindre jeg faktisk ønsker å ha sex.

Noen er derimot som kompiser å regne og da tenker jeg at vi faktisk skal se film. Likevel vet man aldri.. Det ligger mye i det å "se film".

Skrevet

Dette kommer helt an på hvordan forholdet mitt til denne mannen er ellers. Om vi har en flørtete tone, har kysset osv tidligere, og det generelt ligger noe slikt i lufta, da regner jeg med at det kommer til å skje noe. Om det er et nyere eller mindre flørtete bekjentskap, regner jeg med at det kun er snakk om en film.

Å så utrolig søtt og politisk korrekt! Æresmedlemskap i kvinnegruppa Ottar og landsforeningen for selvkastrerte menn er på vei i posten. Jeez.

Når f.eks. fuckbuddyen din ringer kl 2 om natta og lurer på om hun kan komme over, så FORVENTER man sex. Men det har du vel liten erfaring med.

Det gjelder for øvrig både for jenter og gutter. Når en sexpartner kommer på besøk så forventer man sex. På julaften forventer man presanger.

Hahahah, har mannfolka har inne begynt å sutre på hverandre også nå? Så frustrert som du virker er det vel sikkert du selv som sliter med å skaffe deg irl erfaringer.. Det oser jo praktisk talt undertrykt frustrasjon her. ;D

Det står forøvrig ingenting i startinnlegget på denne tråden om at det er fuckbuddies det er snakk om her.

Anonym poster: c0743eedc1a6d8dc959e898bfcf814e0

Skrevet (endret)

Dette kommer helt an på hvordan forholdet mitt til denne mannen er ellers. Om vi har en flørtete tone, har kysset osv tidligere, og det generelt ligger noe slikt i lufta, da regner jeg med at det kommer til å skje noe. Om det er et nyere eller mindre flørtete bekjentskap, regner jeg med at det kun er snakk om en film.

Hahahah, har mannfolka har inne begynt å sutre på hverandre også nå? Så frustrert som du virker er det vel sikkert du selv som sliter med å skaffe deg irl erfaringer.. Det oser jo praktisk talt undertrykt frustrasjon her. ;D

Det står forøvrig ingenting i startinnlegget på denne tråden om at det er fuckbuddies det er snakk om her.

Anonym poster: c0743eedc1a6d8dc959e898bfcf814e0

Hvis du leser tråden så ser du at jeg har svart på hva som forventes fra guttens side dersom man inviterer en som allerede er sexpartner på film. Da forventer man selvsagt sex, SOM DU SELV SKRIVER I INNLEGGET DITT. Hvordan står det til med IQen sånn ellers?

Ellers så finnes det ingen som går inne med mer seksuelt undertrykket frustrasjon enn de stakkars femi-nissene av noen menn som alltid prøver å si og mene det de tror jenter vil høre. Og at dere faktisk oppfordrer dem er bare slemt.

Endret av Lincoln
Skrevet

Jo, det er både riktig og viktig å kode sex om til filmkveld. De færreste kvinner er komfortable med en eksplisitt invitasjon til sex-kveld på sms eller telefon, da føler de seg billige. Det ideelle er at det liksom "bare skjedde". Foregående punkt gjelder ikke mellom kl 2 og 3 fredag og lørdag kveld, da er det bare å skyte fra hofta, kvinner som menn.

• Liker 1
Skrevet

I helgen ble jeg (gutt) med hjem til en jente, vi har felles bekjente. Vi gjorde det meste uten om sex (ikke langt i fra) og dagen derpå koste vi lenge, holdt rundt hverandre osv etter hennes initiativ., og hun sa bl.a at hun var glad for at vi ikke hadde sex i natt. Vi spiste i lag og koste oss inntil hverandre hele dagen til jeg sa jeg måtte hjem.

Etter helgen sendte vi mange meldinger og ble enige om å møtes igjen. Vi møttes hos henne i går (hun begynte å sende mld da) og hadde det veldig hyggelig sammen, flørtet og pratet om alt mulig, ikke noe klein stemning, men ikke noe fysisk kontakt utover hei-klem og ha det-klem. Var hos henne i noen timer timer før hun måtte legge seg pga jobb 08 (jeg vet det stemmer). Jeg tenkte først at det var litt rart å plutselig ikke være intime, men i ettertid synes jeg det var fint med en litt slow start for å se hvor det bærer hen og at det da ville føles 100x bedre med kosing evt neste gang.

Etter svarene å dømme her så gikk det vel ikke så bra likevel?

Anonym poster: 3efe147c957b92beb0ed3973bdbecda0

Skrevet

hvorfor det?

Gjest Raindrops
Skrevet

haha, jeg må nesten trekke tilbake min første ytring i denne tråden, etter å ha blitt invitert på filmkveld til en bekjent og blitt sjokkert da han gjorde fremstøt. Tror ikke det er så lett å avgjøre, hvis jeg ser på han som en kompis så er det jo bare filmkveld. Jeg trenger litt tydeligere signaler på forhånd. Eksplisitt invitasjon er forresten helt greit.

Skrevet

Jammen er det godt å være voksen og leve i en verden der en kan ta valg sjøl og ikke styres av andres forventninger! :)

Film- ell tvkveld er ikke annet enn en kveld der man ser film ell tv ilag . Selvsagt kan det bli sex men det har ingenting med hverken film ell forventninger og gjøre .

I tillegg kan vi fint invitere hverandre på sexdate , der det er DET som er planen ;)

Anonym poster: 9d3d66f55ddfec7c600044c8d11117e5

Skrevet

Jammen er det godt å være voksen og leve i en verden der en kan ta valg sjøl og ikke styres av andres forventninger! :)

Film- ell tvkveld er ikke annet enn en kveld der man ser film ell tv ilag . Selvsagt kan det bli sex men det har ingenting med hverken film ell forventninger og gjøre .

I tillegg kan vi fint invitere hverandre på sexdate , der det er DET som er planen ;)

Anonym poster: 9d3d66f55ddfec7c600044c8d11117e5

Selv om en selv eller motparten har forventninger så har man da fortsatt friheten til å velge selv.

Anonym poster: cd60077e6c84361fe14dfdb9bb2d548f

Skrevet

C - jeg vil se film.

Hadde jeg fått mistanke om at fyren mente noe annet enn dette kan jeg garantere at det aldri hadde blitt noe på ham fra denne kanten...

Anonym poster: f4ac7a290973b154b9ccbd69404ea91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...