Gjest Lincoln Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 (endret) Hei jenter! Når dere blir med en mann hjem på en date for å se på film, hvilke forventninger har dere da? Er det slik at dere faktisk forventer at dere kun skal se en film, eller forventer dere at det skal bli noe mer? Jeg tror nesten aldri jeg har hørt om eller opplevd en filmdate hjemme som ikke har endt med pulings eller ihvertfall noe ganske nærme. Så hva er greia? Hvis vi inviterer dere hjem for å se en film og dere sier ja, betyr det: A: Dere vil ha sex B: Dere er åpne for muligheten for sex C: Dere vil se en film Endret 4. september 2012 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 C - gjerne i armkroken, hvis det hadde vært en jeg likte godt. A, B - Kommer helt ann på hvem det er, og hvor lenge man evnt har kjent hverandre. Er man intr i noe mere enn vennskap etc... Men i hovedsak C. Anonym poster: 04dc7b447715c692c7ac7aab36c06216 11
Gjest LifeIsGood Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Blir litt sånn klisjésvar på dette, men det kommer definitivt an på situasjonen. Føler du spenninga fra henne og at det ligger i kortene at dere skal ha sex, så er nok dette også mest sannsynlig det som skjer. Men det er dessverre ikke noe fasitsvar her, men jeg vil tro at de fleste jenter i hvert fall er åpen for kosing eller gå hele veien LYKKE TIL MED FILMDATENE!
Gjest Raindrops Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Hvis jeg inviterer han på film så mener jeg egentlig sex. Hvis han inviterer meg på film så sier jeg bare ja hvis jeg har lyst på sex, for det er det jeg forventer, iallefall heftig tafsing, hvis ikke hadde jeg sikkert blitt skuffet. 1
addict Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Om jeg inviterer så inviterer jeg for å se film. Samme om jeg skal til noen å se film. 5
Gjest Lincoln Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Om jeg inviterer så inviterer jeg for å se film. Samme om jeg skal til noen å se film. Så du har aldri gått på en filmdate og endt opp med å ha sex?
addict Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 Så du har aldri gått på en filmdate og endt opp med å ha sex? Det har jeg nok, i løpet av mine drøye 7 år som seksuelt aktiv, men INTENSJONENE mine har ikke vært å ende opp med sex. Får filmbesøk i kveld, blir ingen sex
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Får filmbesøk i kveld, blir ingen sex CHALLENGE ACCEPTED!!! Anonym poster: 5e4aa1eb0ded1b78bc569c4b5abeb527 2
addict Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 CHALLENGE ACCEPTED!!! Anonym poster: 5e4aa1eb0ded1b78bc569c4b5abeb527 Hahaha Åneidadu. Dette er bare en kompis. Ordentlig date med han jeg holder på med i morra og DA kan jeg ikke garantere for noe Knegg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 Hahaha Åneidadu. Dette er bare en kompis. Ordentlig date med han jeg holder på med i morra og DA kan jeg ikke garantere for noe Knegg. Spørsmålet til TS handlet om dating da, ikke om kompiser eller veninner. De færreste har vel sex med alle de ser film sammen med. Anonym poster: 231769007039f539682e6274b9563eea
Gjesten Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 Det kommer helt an på situasjonen. Jeg vet alltid hva gutten mener når han foreslår film da, jeg er ikke dummere enn det. Men jeg synes filmkveld i armkroken er superkoselig, så kan godt ha en slik en uten sex også.
Gjest Memories Skrevet 5. september 2012 #15 Skrevet 5. september 2012 (endret) C. På den første daten med kjæresten inviterte jeg han hos meg for å se på film, og det eneste jeg hadde i tankene var å bli bedre kjent og evt kysse om det var stemning for det. Sånn har det vært stort sett ellers også når jeg har invitert andre gutter over for å se film. Edit: Ble invitert over hos en råkjekk 25-26 åring da jeg var 16 for å se på film, ble ikke noe på han. Jeg har tydeligvis vært dum nok til å tro at film var film. Han kontaktet meg i alle fall ikke mer etter det møtet Endret 5. september 2012 av Memories
addict Skrevet 5. september 2012 #16 Skrevet 5. september 2012 Spørsmålet til TS handlet om dating da, ikke om kompiser eller veninner. De færreste har vel sex med alle de ser film sammen med. Anonym poster: 231769007039f539682e6274b9563eea Hahaha det har du helt rett i Om jeg holder på med noen så trenger jeg ikke å gjemme "filmkveld" bak et ønske om sex Så samme svar fortsatt!
solch Skrevet 5. september 2012 #17 Skrevet 5. september 2012 film = sex. Skal selv på "filmdate" i helga, men jeg venter mensen. fml?
Gjest Lincoln Skrevet 6. september 2012 #18 Skrevet 6. september 2012 Hahaha det har du helt rett i Om jeg holder på med noen så trenger jeg ikke å gjemme "filmkveld" bak et ønske om sex Så samme svar fortsatt! Har man allerede vært i senga et par ganger så trenger man ikke å skjule hensikten nei. Men min erfaring er at man ofte har sex for første gang på "filmdaten".
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #19 Skrevet 20. november 2012 Tar opp igjen denne tråden jeg! film = sex. Skal selv på "filmdate" i helga, men jeg venter mensen. fml? Har visst sagt ja til å se film med en fyr til helgen. Så slo tanken meg: Shit, er dette egentlig et møte for å ha sex?! Vi har snakket sammen noen ganger det siste halve året (møtes tilfeldigvis på ulike arrangement i forbindelse med no greier) og det har alltid vært veldig hyggelig å snakke med han. Da jeg møtte han på byen (i fylla) for to uker siden, så endte vi opp hjemme hos meg og hadde sex. I ettertid har vi sendt litt meldinger til hverandre. Har en god tone, men er ikke noe særlig flørting. Kanskje vi ikke kjenner hverandre for godt til veldig tydelig flørting. Har heller ikke vært en flørtende tone før sexen. - Såå, bør jeg være "redd" for denne filmdaten? Jeg er ikke interessert i useriøs flørt egentlig. Og om jeg ombestemmer meg der og da er jeg i samme situasjon som solch - jeg venter mensen :/ - Kan jeg si (om han blir veldig pågående) at jeg har mensen, eller blir det for direkte for dere gutta? - Ville du som gutt (eller, jenter kan og svare forsåvidt) blitt skuffet dersom det ikke ble sex på en filmdate? (Nytt alternativ, nr. D) Anonym poster: c13762ff7ed83c00db293e94e126018a
Gjest Mandalas Skrevet 20. november 2012 #20 Skrevet 20. november 2012 Å, bra spørsmål i tråden! Spesielt det med mensen. Sier man nei til å se film på date hvis man har mensen altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå